Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor bitterbal » do jul 27, 2017 3:49 pm

Hoi,

ik heb sinds 2 dagen enoooooorme jeuk aan de rechterhelft van mijn hoofd, voornamelijk bij mijn haar. Ik heb niet meteen iets van nieuwe shampoo o.i.d. gebruikt en ik heb (in hoeverre dat alleen mogelijk was) gecheckt op luizen, maar niet meteen iets gevonden.

Dus omdat het me ook wat doet denken aan de jeuk bij opium dacht ik dat het misschien lag aan mijn drugsgebruik? De laatste dagen, weken gebruik ik 's nachts xanax, zolpidem (slaappillen) en wiet, vaak een combinatie van alles.. Kan dit een reden zijn voor de jeuk?

Ik heb ook soms wat jeuk die meer op tintelingen/prikjes lijkt op mijn gezicht, vooral rond mijn ogen. Verder ook vaak hoofdpijn bij het opstaan. Ik heb wel ook bitter weinig echt geslapen de laatste weken, misschien heeft dat ook wat invloed.

Iemand raad? Thanks.
bitterbal
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do jul 27, 2017 3:41 pm

Re: Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor zannypopper » do jul 27, 2017 4:14 pm

Ik heb niet echt raad maar ik neem identiek dezelfde combinatie bijna dagelijks, maar ik neem er wel Tramadol bij, dus die jeuk is bij mij natuurlijk van het opioïd.

Maar geloof mij, zelfs in de normale dosis is Zolpidem een zeer raar (maar superchill) middeltje... en wiet veroorzaakt ook wel tintelingen soms heel lang, maar die zouden leuk moeten aanvoelen... heb je een soort van hooitkoorts, misschien door de weed aan te raken of te inhaleren (het hele fijne stof dan, niet met blote oog waarneembaar?) dat zou dan een allergische reactie kunnen zijn...
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor Amvitamientje » do jul 27, 2017 4:23 pm

Misschien moet je eens goed slapen de komende tijd. Slaaptekort kan vele symptomen geven.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor bitterbal » vr jul 28, 2017 1:08 am

zannypopper schreef:Ik heb niet echt raad maar ik neem identiek dezelfde combinatie bijna dagelijks, maar ik neem er wel Tramadol bij, dus die jeuk is bij mij natuurlijk van het opioïd.

Maar geloof mij, zelfs in de normale dosis is Zolpidem een zeer raar (maar superchill) middeltje... en wiet veroorzaakt ook wel tintelingen soms heel lang, maar die zouden leuk moeten aanvoelen... heb je een soort van hooitkoorts, misschien door de weed aan te raken of te inhaleren (het hele fijne stof dan, niet met blote oog waarneembaar?) dat zou dan een allergische reactie kunnen zijn...


Ik krijg geen allergische reactie van wiet, nooit gehad ook. En dit is wel echt het omgekeerde van leuke tintelingen :/ zit als een malle te krabben. Al is de jeuk nu wel al wat afgenomen (of ik ben eraan gewend geraakt). Wel nog steeds stekende pijn aan mijn ogen en soms prikjes/schokjes op mijn (voor)hoofd.

Amvitamientje schreef:Misschien moet je eens goed slapen de komende tijd. Slaaptekort kan vele symptomen geven.


Helaas is dat dus een beetje het probleem. Ik zit aan al die dingen omdat ik niet kan slapen. Beetje een vicieuze cirkel. Maar goed, ik ga toch proberen. Vanavond in ieder geval al geen wiet meer en als het lukt ook geen medicatie.
bitterbal
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do jul 27, 2017 3:41 pm

Re: Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor PiraatPanda » vr jul 28, 2017 9:38 am

Tintelingen/prikjes kreeg ik wel eens als ontwenningsverschijnsel/bijwerking van de xanax, als er teveel tijd zat tussen de dosissen. Ook als je t alleen voor slapen gebruikt kun je er fysieke verslaving (met bijbehorende ontwenningsverschijnselen) voor ontwikkelen. Xanax werkt maar heel kort, dus als je t alleen s'avonds neemt kun je overdag last krijgen van ontwenningsverschijnselen. Misschien komt je jeuk daardoor (al ben ik natuurlijk geen arts)

Als ik t (de niet retard versie) bv maar 1 of 2 keer per dag nam ipv om de 5 uur kreeg ik in de loop van de dag wel eens tintelingen. Nooit jeuk trouwens.

Wiet en zolpidem heb ik ook wel gebruikt, maar geen bijwerkingen ervaren.

Edit: Hiermee bedoel ik trouwens NIET dat je maar de hele dag aan de xanax moet gaan hoor (xanax detox is horror) juist beter even ermee stoppen als slaapmiddel en kijken of je jeuk-klachten dan afnemen (hoewel ze in eerste instantie juist kunnen toenemen als je klachten worden veroorzaakt door de uitwerking van de xanax). Als je na een tijdje geen verbetering merkt (of t stoppen ermee je niet lukt) misschien toch eens langs de huisarts?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Jeuk door wiet/zolpidem/xanax?

Berichtdoor PiraatPanda » vr jul 28, 2017 4:52 pm

Trouwens, hoeveel benzo's gebruik je ongeveer per dag? En hoe lang al? Als je op redelijk hoge dosis zit kan je de benzo's (met name de duivel xanax) misschien beter afbouwen met diazepam. Daar zijn wel schema's voor te vinden online.

De jeuk, pijn en tintelingen kunnen dus heel goed veroorzaakt worden door je benzogebruik, maar er kunnen ook andere oorzaken zijn, bv vitaminegebrek, hyperventilatie en nog 1000 andere redenen. Dus nogmaals: als je t niet vertrouwt ga naar een arts ipv een drugsforum :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner