Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Jouw "Fear and Loathing" weekend

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor klutser » za nov 12, 2011 3:35 am

Iedereen kent "Fear and Loathing in Las Vegas " wel

SPOILER ALERT



Een prachtige film die mij in iedergeval laat watertanden keer op keer, :love:

Nou zijn een vriend en ik van plan om dit te realiseren een klassiek weekendje weg in het Nederlandse Vegas, Amsterdam!

Nou mijn vraag hoe zouden jullie dit doen?
Denk aan:

- Substantie(s) :keta:
- Locatie
- Trip kalender ( Welke dagen welke substantie(s), hoeveel tijd daartussen etc etc)
(I.E:Vrij, 18:00 ketamine 22:00 GHB- Zaterdag LSD - Zondag MDMA)
- Amusement

Er is nog genoeg te bedenken dus barst los! :mrgreen:
Done:Wiet•Hash•Speed•Cocaine•Ketamine•MDMA•Methylone•
25i-NBOMe•MDA•GHB•2C-B•2C-I•2C-E•2C-T-7•LSA•LSD•Paddo's• Truffels•Lachgas
Alprazolam•Diazepam•
To do: •DMT• Mescaline •
Avatar gebruiker
klutser
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma mei 16, 2011 12:01 am
Woonplaats: Alkmaar

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Partypipo » za nov 12, 2011 4:04 am

Wil je een drugs weekend of een fear and loathing weekend?
Drugsweekend: drugs waar je kapot brak van wordt een heel weekend gebruiken zou ik niet doen dan, of op het laatst zodat je het hele weekend doorkomt en dan maandag weer naar je werk/school/stage kunnen gaan...
Fear and loathing weekend: zoveel mogelijk vage substanties in je lichaam mikken en erop uit gaan! Brak worden boeit niet, geeft een extra dimensie aan de drugs. Je moet een week bij slapen hierna om weer enigzins een gesprek te kunnen volgen en voeren. Werken/stage/school moet je echt een week uitstellen.

Ik zou gaan voor dat laatste :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Einstein » za nov 12, 2011 4:47 am

4-MeO-PCP, LSD, GHB, lachgas, DMT en ketamine :rock:
Dan door Amsterdam waggelen en grappen maken
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor alcoholist » za nov 12, 2011 5:45 am

JD zei ooit in een intervieuw dat hij somber terug keek op dat gedeelte van z'n leven.vandaar de tekst "hate it or love it" op 't frontje.'t is maar net wat jij vind.
maar wat een motiverende film,je zou maar zo'n koffer vinden.. sta je eerst een uur zo --> :shock:
en na onderzoek zo --> :keta:
alcoholist
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 112
Geregistreerd: zo apr 03, 2011 11:15 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Ivo » za nov 12, 2011 2:03 pm

alcoholist schreef:JD zei ooit in een intervieuw dat hij somber terug keek op dat gedeelte van z'n leven.vandaar de tekst "hate it or love it" op 't frontje.'t is maar net wat jij vind.
maar wat een motiverende film,je zou maar zo'n koffer vinden.. sta je eerst een uur zo --> :shock:
en na onderzoek zo --> :keta:

JD?

OT: speed, LSD, 2cb, mescaline en nog wat willekeurige dingen. Alles wat ik zou vinden eigenlijk.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 2:06 pm

Ivo schreef:
alcoholist schreef:JD zei ooit in een intervieuw dat hij somber terug keek op dat gedeelte van z'n leven.vandaar de tekst "hate it or love it" op 't frontje.'t is maar net wat jij vind.
maar wat een motiverende film,je zou maar zo'n koffer vinden.. sta je eerst een uur zo --> :shock:
en na onderzoek zo --> :keta:

JD?

OT: speed, LSD, 2cb, mescaline en nog wat willekeurige dingen. Alles wat ik zou vinden eigenlijk.

Deze quote is van Ivo. Hij is de baas van het forum.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Dreuge » za nov 12, 2011 2:11 pm

Voor zo 'n weekend heb je denk ik ook hardcore benzo's nodig, en GHB enzo.
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Yung Dagobert » za nov 12, 2011 3:14 pm

Speed en benzo's zijn sowieso onmisbaar bij zo'n weekend.

Lijkt me overigens hééérlijk, zou dat ook wel eens willen doen :love: .
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Dennenboom » za nov 12, 2011 3:20 pm

Ivo schreef:JD?

Johnny depp?

Mij zou zo'n weekend niet lukken daar ik na veel LSD + Mescaline geen acties meer zou kunnen uitvoeren. :beer:
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 6:57 pm

Ik heb een "Fear and Loathing" jaar gehad.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Ivo » za nov 12, 2011 7:00 pm

Lavalamp schreef:
Ivo schreef:JD?

Johnny depp?

Johnny Depp keek somber terug op die periode in zijn leven?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 7:02 pm

Raar, zou er juist met plezier aan terug denken...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Maddog » za nov 12, 2011 8:22 pm

de scherpe kantjes zijn er af, de wereld lijkt logischer te worden, het huis is geen puinhoop, de lampenkappen zijn eraf geschroefd.(waarom we dat gedaan hebben?)

er ligt een schaal met chocoladekoekjes op tafel, de helft besmeerd met pindakaas, de andere helft met met iets wat op caramel lijkt, maar mislukt is omdat de suiker in de pan is aangekoekt. margarine erbij ipv roomboter, ja zulke dingen krijg je. haha

Een vaas op tafel, waar een paar rietstengels in zitten met een kerstslinger, hoe we die uit de sloot hebben gekregen zonder vieze schoenen te krijgen, geen spatje modder, en niet eens een korreltje aarde op mijn broek of sokken.

joost en karel(zo heten ze niet hoor) hevig in discussie over het schaakbord. omdat de de witte op de witte vlakjes hebben, en de bruine op de bruine vlakjes, dan klopt het inderdaad niet zo.

Oh en ik zie dat de kat met bijna een alice in wonderland glimlach op de bank zit, naar ons te kijken

zo meer... ff wat eten.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 8:50 pm

Van jouw beschrijving krijg ik de kriebels! :love:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Maddog » za nov 12, 2011 11:03 pm

Mijn kat is rood, dat kijkt zo, door de weerkaatsing van het lamplicht. lekkere koekjes
mandarijntjes.

Allles schijnt weer te kloppen, de koekjes die er zo vreemd uitzagen, met pindakaas en vruchtenhagel, broodjes worst met groene tomatenketchup :D
[[img]img]http://rostermann.de/garbage/58560/168312.jpg[[/img]/img]

de worstjes op een veilige manier warm gemaakt, in de thermoscan en dan kokend water erop gieten, en de thermoscan dicht en een half uur laten staan. We zouden eigenlijk uit de buurt van het fornuis moeten blijven, maar er zit een beveiliging op, als het gas niet aan is blijft het niet stromen. Dus we hebben de waterkoker gebruikt

In feite is alles weer zoals het hoort te zijn. ooh die mandarijntjes die zijn me toch lekker.
loen spelen met laserpointers, en gekleurde zaklampen, en dan andere kleuren maken, door twee verschilende kleuren overelkaar op de muur.

ik vraag me af, ik heb geen idee of dit nu weer doorgaat, of dat het maar een golfje is, ik vind het helemaal niet erg. morhen de hele dag vrij. Maandag pas om 14:00 aan het werk. geen telefoon. lekker

Alleen was het telefoongesprekhe met een goede vriendin een beetje vaag. ik had het over dat de kat rood was, en de koekjes lekker zijn. toen zat ze ineens in de slappe lach, en zei ze dat ze vanavond wel op bezoek kwam. ik had ook alleen haar nummer en die van een ander een beltoon gegeven. de rest nam ik niet op.

Oh en het scherm werd rond, heel erg bol, gelukkig kan ik blin d typen. want lezen wat er staat is best wel een beetje lastig, net in een droom, dat texsten veranderen als je er een tweede keer nar kijkt, en weer anders zijn als je er de derde keer naar kijkt.

ik moest het helemaal met mijn hoofd naar links om aan de zijkant an het scherm te kijken wat daar staat. omdat het bol was. En dan begint het weer te waaien. de gordijnen bewegen richting je gezicht als je er vlak voor gaat stan. dan wapperen ze in je geziht, en hangen weer recht.

de muziek klinkt vreemd, net of ik elke toon een ander deel van mijn lichaam voel. de bassen in mijn mond, de hoge tonen in mijn navel, dan tellen hoelang het duurt zo;n golf van normaalheid.

1,,,2...3...4.. en danineens zegt er iemand wat komt er na zesencentig?klinkt heel normaal, maar ik begrijp er niets van.

de kat spinnen, en het spinnen hoort steeds harder, en zit ik in de volgenee golf van water, waarin ik me zwaar voel. en dan langzaam op de bank neerplof.

halje bijnemen. Ha.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Sublimo » za nov 12, 2011 11:48 pm

:woeh:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Jouw "Fear and Loathing" weekend

Berichtdoor Dopamientje » zo nov 13, 2011 1:09 pm



Met bijbehorend tripreport. viewtopic.php?f=4&t=627&p=18539#p18539

Toen ik weer beneden kwam was ik ervan overtuigd dat ik dood was en ik dit alles eerder had meegemaakt. Ik schrok vooral omdat mijn maten vaag over de grond zaten te kruipen of lam op de bank hingen en ik wist helemaal niet meer wat we hadden gedaan. Ik probeerde het op een rijtje te krijgen maar het drong niet door. Ik wist niet meer wat Atlantis waren.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron