Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Vode schreef:Nooit echt regels gehad behalve je eigen grenzen aanvoelen. Wat best moeilijk is als je ze net ontdekt.
Vode schreef:Nooit echt regels gehad behalve je eigen grenzen aanvoelen. Wat best moeilijk is als je ze net ontdekt.
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
Speed schreef:Geen maaltijden overslaan omdat ik er geen trek in heb, dan kauw ik maar een paar minuten langer.
XM77 schreef:- Alcohol in principe geen beperking, maar maximaal 2 keer per maand dronken
Tomaat schreef:XM77 schreef:- Alcohol in principe geen beperking, maar maximaal 2 keer per maand dronken
Jezus, hoe doe jij dat? Als ik eenmaal begin te drinken is het tot ik muiledronken ben meestal. Wel alleen maar in het weekend natuurlijk, tijdens de week hou ik het op tipsy.
s0s_90 schreef:Geen drugs gebruiken als ik de volgende dag dingen moet doen die belangrijk zijn.
( zoals werken bijvoorbeeld )
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
muz1k schreef:Regel nr 2. Wanneer iets wordt aangeboden, denk even na wanneer het de laatste keer daarvoor was. Zit er genoeg tijd tussen en regel 1 is ook van toepassing.
Vanadesse schreef:muz1k schreef:Regel nr 2. Wanneer iets wordt aangeboden, denk even na wanneer het de laatste keer daarvoor was. Zit er genoeg tijd tussen en regel 1 is ook van toepassing.
Maar wat is genoeg tijd? Misschien zeg je nu: genoeg tijd is 2 weken, en zeg je over een jaar: genoeg tijd is 1 week, en over 2 jaar is genoeg tijd 2 dagen? Volgens mij hou je jezelf met zo'n algemene regel vrij snel voor de gek.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast