herejezus schreef:Hmmm, ik kon wel een chick die teveel pillen had ingenomen. En vervolgens wekenlang epileptische aanvallen had. Heel eng om te zien ook. Dan lag ze daar schuimbekkend op de grond te schokken. Maar goed, zij had daarvoor nooit een epileptische aanval gehad, en geen idee of ze hier ook aanleg voor had. Als je er aanleg voor hebt, schijnt het volgens mij veel in je familie voor te komen. En kan je mogelijk aanvallen krijgen in stressvolle periodes, of dan loop je in ieder geval meer risico.
1percent schreef:bij (te)veel mdma ziet mn gezichtsveld er net zo uit als tijdens een epileptiche aanval. Tenminste ik stel me zo voor dat dat er zo uit ziet en voelt, dus kan maar zo.
Dopamientje schreef:Ik heb een meisje wel eens epileptische trekken zien vertonen (schokken en trillen met het lichaam en haar ogen draaiden weg) toen ze MDMA op had.
Madcat schreef:epilepsie aanval heb ik 1 keer gehad, je valt zomaar zonder waarschuwing op de grond, je pist je broek vol, en je word met schuim in je mond wakker en een zere schouder omdat daar hard in is geknepen, omdat een voorbijganger dacht het te herkenen als een overdosis. Ik herinnerde me wel dat ik een café ben uitgesleept, en buiten op de stoep probeerden ze me wakker te maken.
Ik kotste alles uit, stond op, en ben weer naar binnen gelaten.
1percent schreef:Madcat schreef:epilepsie aanval heb ik 1 keer gehad, je valt zomaar zonder waarschuwing op de grond, je pist je broek vol, en je word met schuim in je mond wakker en een zere schouder omdat daar hard in is geknepen, omdat een voorbijganger dacht het te herkenen als een overdosis. Ik herinnerde me wel dat ik een café ben uitgesleept, en buiten op de stoep probeerden ze me wakker te maken.
Ik kotste alles uit, stond op, en ben weer naar binnen gelaten.
Maar kwam die epileptische aanval nou door de drugs?
Madcat schreef:Ik kotste alles uit, stond op, en ben weer naar binnen gelaten.
Dreuge schreef:Madcat schreef:Ik kotste alles uit, stond op, en ben weer naar binnen gelaten.
met een volgepiste broek???
Als je nog nooit last hebt gehad van epilepsie, is het dan mogelijk dat
je na langdurig drugsgebruik, epilepsie aanvallen krijgt?
NorthernLightBE schreef:Ik liep ooit eens rond met m'n armen en vingers echt schokken en verkrampen. Dat was door de mephedrone
miauw schreef:Hallo iedereen.
ik ben marloes (18) en heb het onlangs meegemaakt..
We dachten met paar vrienden lekker thuis wat te gebruiken en dispiceble me 2 te kijken haha.
Dus hadden we pillen geregeld bij vrienden van ons.. ze heten "martial combats" grote roze pillen.. ze waren gewoon getest en alles dus dat was okee..
om het kort te zeggen: in totaal heb ik drie pillen op en begon met een halve (ps was niet mijn eerste keer dat ik gebruikte) duurde even voordat hij insloeg maar daarna heerlijk gevoel.. om de zoveel tijd wat bijgepakt en toen was het al weer vroeg in de morgen..
Ik zat gewoon lekker op de bank en was voor mijn gevoel en deed mijn ogen dicht (van het volgende heb ik zelf niets van meegekregen maar mijn vrienden wel) mijn vrienden zagen me opeens eng staren en al snel begon ik te schokken met mijn lichaam mijn gezicht maakte rare strekken en al snel begon ik te schuimbekken.. mijn vrienden hebben me snel op de grond gelegd terwijl andere 112 belde en toen zagen ze dat ik blauw begon te worden, ze dachten dat ik "dood" ging en hebben me mond op mond beademing gegeven en daarna in de stabiele zijligging gelegd. na een aantal minuten werd ik wakker..
ik lag op de grond mijn ogen gingen open en ik schrok want al me vrienden stonden om me heen en iedereen was in paniek.. toen zeiden ze "je hebt net een epileptische aanval gehad" nou dan schrik je je pas echt dood.. vanaf dat moment werd alles weer even zwart en al snel kwamen de ambulance broeders binnen. ze staken een naald in mijn bloedbaan en plakte stickers op mijn borst etc. en legde me aan de hartapparatuur. kan het me verder niet goed herrinneren
normaal gesproken nemen ze iemand die een epileptische aanval gehad heeft door drugs niet mee. maar bij mij wel omdat ze zich toch zorgen maakte. eenmaal in het ziekenhuis weer aan de hartapparatuur en kreeg ik een aantal injecties en werd er bloed afgenomen voor onderzoek. na een uur was mijn hartslag goed en mocht ik naar huis met koppijn en heel mijn lichaam die nog beefde.. ik heb die dag veel geslapen en mijn lichaam was er echt kapot door, voelde alle spieren Nu 2 weken later gaat het al een stuk beter, heb alleen nog last van geheugenverlies en dat het ooit even helemaal wazig word "alsof ik trip"
Drugs kan dus zeker epilepsie uitlokken, jou hersenen krijgen namelijk kortsluiting. Nu vraag ik me alleen af of het zomaar terug zou kunnen komen als ik weer zou gebruiken of naar festivals ga (qlimax etc.) Ben verder een helemaal gezond meisje van normale lengte en gewicht. had die dag wel veel stress en gezeik gehad.
dit was mijn verhaal.. bedankt voor het lezen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
miauw schreef:En van fouten leer je want ik ben gewoon klaar met de drugs, ik ga lekker naar qlimax en doe gewoon zonder.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast