Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ruben04 schreef:Ik heb vandaag op school voorgehad dat er politie met honden kwamen.
Wanneer ze mijn klas controleerde hebben ze onze buiten op een rij lieten staan zodat de hond ons kon ruiken. Toen die hond langs mij liep ging die niet van de eerste keer zitten, maar wel toen ik mijn moest omdraaien. Vervolgens hebben ze mij gefouilleerd en vonden niks.
Mijn vraag is nu kan een hond het fout hebben omdat die niet deftig is opgeleid of door andere redenen?
Knabbel schreef:Ik denk dat die hond je gewoon leuk vond. Heb je zelf toevallig een hond?
Perry schreef:Knabbel schreef:Ik denk dat die hond je gewoon leuk vond. Heb je zelf toevallig een hond?
Oh you... Ik hoop dat dit 'n grapje was?
Knabbel schreef:Ik denk dat die hond je gewoon leuk vond. Heb je zelf toevallig een hond?
FRESH schreef:Een afgetrainde drugshond maakt geen fouten, simpel is dat.
Ik weet niet meer exact hoe het zat, maar bepaalde stoffen kunnen honden uren/dagen later nog aan je ruiken. Ik weet bijv. van wiet dat een hond dat 12-24 uur later nog kan ruiken als jij dat bij je hebt gehad, in een ruimte was waar (grotere hoeveelheden) wiet aanwezig was of het gebruikt hebt.
Drugshonden kun je niet afleiden,
voldie schreef:behalve leeuwenpoep
voldie schreef:FRESH schreef:Een afgetrainde drugshond maakt geen fouten, simpel is dat.
Ik weet niet meer exact hoe het zat, maar bepaalde stoffen kunnen honden uren/dagen later nog aan je ruiken. Ik weet bijv. van wiet dat een hond dat 12-24 uur later nog kan ruiken als jij dat bij je hebt gehad, in een ruimte was waar (grotere hoeveelheden) wiet aanwezig was of het gebruikt hebt.
Drugshonden kun je niet afleiden,
behalve leeuwenpoep
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Ik heb een leeuw en poep. Wat nu? Welke moet ik gooien? Beide? En what about the drugs?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten