Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kan niet bad gaan?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Kan niet bad gaan?

Berichtdoor Selem » do maart 17, 2016 12:06 pm

Maddog schreef:DMT ben je aardig snel mee terug, als je het rookt. oraal met MAO remmers kan je dus in een trip brengen die 12 uur lang duurt in aardse tijd.

Klopt, daarom is de intensiteit ook goed behapbaar. MAO remmers maken de enzymen die DMT afbreken onbruikbaar toch?
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Selem
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jcutter » do maart 17, 2016 12:44 pm

In Deze wereld ben je snel weer terug na het roken van DMT kristallen. Maar de DMT werkelijkheid kan voor je gevoel eeuwig duren. Tijd ervaar je helemaal anders als je DMT hebt gerookt. Ik heb weleens gelezen dat iemand wel 10x stierf in zijn trip, en telkens opnieuw werd herboren. Dat zijn geen lichte dingen om te ervaren...

Nellie Benner aan de DMT kristallen: https://www.youtube.com/watch?v=HPHNakev2ss
Jcutter
Nellie Bennner, jij bent mooi
Donateur

Berichtdoor Selem » do maart 17, 2016 7:00 pm

Klopt, dit zijn behoorlijke loopholes. Vorige week was ik mij opeens ook pijnlijk bewust van het feit dat ik niet echt meer een besef van tijd had en me afvroeg hoe lang ik al slecht ging etc etc. Normaal gesproken vind ik het besef van tijd verliezen pas de problem, maar in deze situatie had ik graag gehad dat ik had geweten hoe lang mij nog te wachten stond.

Tijd vertraagd trouwens niet echt voor mij als ik DMT rook, het is meer dat ik het besef van tijd totaal verlies. Iemand die deze ervaring deelt?
Fool schreef:

Wellis
Selem
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jcutter » do maart 17, 2016 8:19 pm

Ja, ik. Tijd vertraagd in het begin van de trip (als ik mijn ogen open hou en let op mijn ademhaling) en later ben ik mij niet meer bewust van de tijd. Dan ben ik echt keihard aan het trippen. DMT is echt heftig spul. Woorden komen te kort.

Nellie Benner aan de DMT kristallen: https://www.youtube.com/watch?v=HPHNakev2ss
Jcutter
Donateur

Berichtdoor Selem » do maart 17, 2016 8:24 pm

Mooi verwoord. 8-)
Fool schreef:

Wellis
Selem
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jcutter » do maart 17, 2016 10:35 pm

Je wordt geboren, je sterft, je wordt vader/moeder....Qua intensiteit komt DMT daarbij in de buurt. Met die ervaringen dan. Ze noemen het een lunchtrip. Ik vind dat nogal luchtig verwoord. DMT roken is een greep uit je leven. Het is niet iets wat je zo maar even doet. Wie zegt van wel, heeft geen goede teug DMT gehad.

Jcutter
Donateur

Vorige

Keer terug naar Drugs