Je hebt best kans dat de verdovende effecten van Ketamine een deel wegnamen gevoelsmatig van de 2c-b trip. Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn waarom je het idee hebt dat de 2c-b steeds opnieuw hard erin knalde nadat de Ketamine misschien langzaam uitwerkte (vooral met S-Keta kan herstel snel gaan). Het kan ook zijn dat zowel 2c-b en Ketamine neurotransmitters moduleren in de
occipital lobe (visueel centrum van de hersenen) en dat daar een interactie tussen ontstaat. Het kan zelfs verder dan dat gaan en andere delen van de hersenen omvatten. In de wetenschappelijke literatuur ga je daar niet veel over vinden vermoed ik, deels door een groot gebrek aan studies in mensen met 2c-b.
Als je
Esketamine (S Keta) hebt in vergelijking met R of racemic dan is de hersteltijd over het algemeen van Esketamine korter dan R of racemic. Een exact tijdframe kan ik je niet geven er zijn echter wel wetenschappelijke papers over Ketamine waarin dit verschil is onderzocht en vastgesteld. Uit eigen ervaring ben ik met Esketamine binnen 60 minuten weer vrij nuchter en functioneel na een stevige dosis. Met racemic blijven voor mij de lichamelijke effecten zoals verstoorde motoriek langere tijd aanwezig. R vind ik weinig aan dus die vermijd ik meestal

Wat betreft helder denken is dat wel een subjectieve ervaring waarin ik mij herken. Het idee veel verschillende ideeen aan elkaar te kunnen koppelen en bepaalde materie ineens te kunnen door gronden zijn allemaal gevoelens die ik regelmatig ervaar op Ketamine. Docu's kijken over natuurkunde en het universum, of filosofie op Ketamine is altijd wel een mooie ervaring voor mij

Als het gaat om isomere identificatie kan het testcentrum je volgens mij niet verder helpen. Tenminste dat is mijn ervaring. Volgens mij is daar hun test protocol niet toe in staat of het te duur om uit te voeren voor iedere sample die binnen komt.