Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Keta + 2C-B is nuchter?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Perry » za okt 17, 2015 4:59 pm

Heehoi,

Ik was vannacht met wat lui aan de 2C-B en Keta, maar t rare was dat iedere keer dat we Keta namen, we ons juist nuchterder voelden, waarna we weer harder terug in de 2C-B trip kwamen. De visuals verdwenen steeds en we dachten weer helderder. Wel hadden we nog steeds constante lachkicks.

Heeft iemand hier een verklaring voor of heeft iemand ooit een soortgelijke ervaring gehad?

Xx jg
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Einstein » za okt 17, 2015 5:01 pm

Altijd als ik keta nam tijdens een 2C-B-trip kwam ik in een polydimensionale wereld terecht vol met kleurrijke neonstormen. Weet je zeker dat je ketamine OK is?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Exceptional » za okt 17, 2015 5:03 pm

Einstein schreef:Weet je zeker dat je ketamine OK is?

Was het überhaupt keta? Klinkt als speed namelijk.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Einstein » za okt 17, 2015 5:10 pm

Ja, nogal, daar dacht ik ook al aan. Word je er wel knetterleip van als je het zonder overig matreaal neemt?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Perry » za okt 17, 2015 8:48 pm

Einstein schreef:Word je er wel knetterleip van als je het zonder overig matreaal neemt?


Ja, het is de allerchillste keta dit ik ooit heb gehad en het is zeker geen speed, dat zou ik zeker wel herkend hebben. Heb er los ook al genoeg leuke avonden mee beleefd. Bovendien zijn het kristallen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Einstein » za okt 17, 2015 10:59 pm

Weet je welke isomeer het is? Voor mijn zesdimensionale avonturen heb ik altijd de S-isomeer gehad, denk ik. Kan zijn dat het met R-ketamine een ander verhaal is :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Maus » za okt 17, 2015 11:03 pm

JongGeleerd schreef:
Einstein schreef:Word je er wel knetterleip van als je het zonder overig matreaal neemt?


Ja, het is de allerchillste keta dit ik ooit heb gehad en het is zeker geen speed, dat zou ik zeker wel herkend hebben. Heb er los ook al genoeg leuke avonden mee beleefd. Bovendien zijn het kristallen.

Laat het eens testen, meten is weten 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Claviceps » zo okt 18, 2015 12:55 am

Je hebt best kans dat de verdovende effecten van Ketamine een deel wegnamen gevoelsmatig van de 2c-b trip. Dat zou een mogelijke verklaring kunnen zijn waarom je het idee hebt dat de 2c-b steeds opnieuw hard erin knalde nadat de Ketamine misschien langzaam uitwerkte (vooral met S-Keta kan herstel snel gaan). Het kan ook zijn dat zowel 2c-b en Ketamine neurotransmitters moduleren in de occipital lobe (visueel centrum van de hersenen) en dat daar een interactie tussen ontstaat. Het kan zelfs verder dan dat gaan en andere delen van de hersenen omvatten. In de wetenschappelijke literatuur ga je daar niet veel over vinden vermoed ik, deels door een groot gebrek aan studies in mensen met 2c-b.

Als je Esketamine (S Keta) hebt in vergelijking met R of racemic dan is de hersteltijd over het algemeen van Esketamine korter dan R of racemic. Een exact tijdframe kan ik je niet geven er zijn echter wel wetenschappelijke papers over Ketamine waarin dit verschil is onderzocht en vastgesteld. Uit eigen ervaring ben ik met Esketamine binnen 60 minuten weer vrij nuchter en functioneel na een stevige dosis. Met racemic blijven voor mij de lichamelijke effecten zoals verstoorde motoriek langere tijd aanwezig. R vind ik weinig aan dus die vermijd ik meestal :D

Wat betreft helder denken is dat wel een subjectieve ervaring waarin ik mij herken. Het idee veel verschillende ideeen aan elkaar te kunnen koppelen en bepaalde materie ineens te kunnen door gronden zijn allemaal gevoelens die ik regelmatig ervaar op Ketamine. Docu's kijken over natuurkunde en het universum, of filosofie op Ketamine is altijd wel een mooie ervaring voor mij :geek: :kleuter:

Als het gaat om isomere identificatie kan het testcentrum je volgens mij niet verder helpen. Tenminste dat is mijn ervaring. Volgens mij is daar hun test protocol niet toe in staat of het te duur om uit te voeren voor iedere sample die binnen komt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Keta + 2C-B is nuchter?

Berichtdoor Perry » zo okt 18, 2015 7:27 am

Het zou R/S (Racemisch) moeten zijn, kan ik natuurlijk niet weten, maar de effecten kloppen wat dat betreft ook wel.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

Royal Queen Seeds banner