Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Koningsnacht en koningsdag

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor Koskesh » do apr 16, 2015 10:26 pm

Hallo,
ik ga met Koningsnacht naar Reaktor toe, en wou dus voor het eerst 4fmp proberen want de dag erna ga ik naar kingsland. Maar wou dus niet 2 dagen achter mekaar xtc gebruiken.

Mijn vraag is dus, valt dit te combineren.
En is het dan verstandig om niet te slapen, dus de nacht ineenkeer doorhalen?
Alvast bedankt voor je aandacht
Koskesh
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do apr 16, 2015 10:23 pm

Re: Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor Frog » do apr 16, 2015 10:30 pm

Koskesh schreef:Hallo,
ik ga met Koningsnacht naar Reaktor toe, en wou dus voor het eerst 4fmp proberen want de dag erna ga ik naar kingsland. Maar wou dus niet 2 dagen achter mekaar xtc gebruiken.

Mijn vraag is dus, valt dit te combineren.
En is het dan verstandig om niet te slapen, dus de nacht ineenkeer doorhalen?
Alvast bedankt voor je aandacht

Ik heb zelf eens 2 dagen 4-fa gedaan achter elkaar dat ging best,moest wel wat meer pakken.
Verre van gezond ook geen aanrader dus.

Persoonlijk denk ik MDMA na 4-fa dat je dat beter niet kan doen, omdat je dan toch al wat serotonine verbruikt hebt, niet erg uitgerust bent, en dat gaat je MDMA ervaring waarschijnlijk niet leuker erop maken.
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor Prototype » vr apr 17, 2015 12:32 am

Je zult er niet aan doodgaan, maar het is behoorlijk ongezond.
Ik kan je bijna garanderen dat de kater niet mals zal zijn dan, word dus een zware week voor je dan.
Het beste advies dat ik je kan geven is op 1 dag 1 van de 2 te gebruiken.

Aangezien je het waarschijnlijk toch 2 dagen gaat doen: hou het dan bij de 4-FA, geen belachelijke doseringen en slaap tussendoor als je geen nare bij verschijnselen wil op de 2e dag. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor Italiano » vr apr 17, 2015 12:37 am

Als je al besluit MDMA te doen, stel dit dan zo lang mogelijk (tot het laatste moment) uit. Zodra de MDMA uitwerkt crash je dusdanig hard dat je naar huis wil. Dus beter niet te vroeg in je doorhaalsessie doen. Evt kun je die crash opvangen met GHB maar dat is een ander verhaal...
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor Hassan » vr apr 17, 2015 1:14 am

niet doen!

geen 2 serotonine slupers gebruiken zo kort achter elkaar. je kunt beter gewoon pep pakken
Hassan
Offline
 

Re: Koningsnacht en koningsdag

Berichtdoor frozentoast » vr apr 17, 2015 1:14 am

Je gaat een tijd niet naar reaktor en kijk nu wat voor volk er komt :roll2:

Geintje, maar denk dat MDMA voor je planning sowieso wat tekort schiet. Waarschijnlijk kom je niet aan slapen toe dus kan je net zo goed doorhalen, maar beide stofjes zijn daar niet echt geschikt voor. Mogelijk zou je op de nacht zelf speed kunnen doen, de dag erop een tijdje stoppen en op het eind MDMA doen. Elke combinatie met drugs die op serotonine werken (in dit geval zowel 4-fa als MDMA) is af te raden vanwege mogelijke versterkte hersenschade. Je zou evt. ook met 4-fa kunnen proberen door te halen maar dat voelt bij mij na een paar uur toch als speed aan, wat eigenlijk veel makkelijker doseren is (4-fa brand nogal in de neus) en mogelijk je hersenen iets minder frituurt. Reken wel dat je echt een tijd wakker bent, wat op zich ook al niet zo gezond is.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner