Hallo mensen.
Ik heb nu ongeveer 12 gram Kratom op en een pilletje met 3MMC. Ik heb vaak allerlei drugs gecombineerd om te zien hoe ze elkaar beinvloeden. Maar ik moet zeggen dat ik mij nu wel zo chill voel.
Dit is echt geweldig spul. Net getrained en de pomp was IMMENS. Ik was totaal niet opgefokt zoals ik wel eens met die preworkouts/amphetamine heb. Maar intens gefocust en super geconcentreerd. Voel me nu echt lekker.
Kratom en 3MMC is een geweldig goeie combinatie. Wat ik nu voel is HEERLIJK. Ik heb verder nog wat ashwagandha genomen en een hooikoorts medicijn en MACA maar dat zal wel geen impact hebben op deze drugs.
Wat voel je precies?
Ontspannen gevoel in de spieren maar niet vermoeid zoals bij de meeste downers. Heerlijke energie en praatkick. Zin om dingen te ondernemen. Praten gaat makkelijk. Lopen voelt echt alsof je gewichtloos bent. Maar minder dan met middelen zoals ketamine of zelfs XTC. Ik neem een diepe adem door mijn neus en voel de rillingen over mijn rug en in mijn achterhoofd lopen. Verder ben ik echt totaal niet van de kaart ofzo. Ik functioneer prima verder. Maar ik voel me geweldig goed. Misschien herken je deze zin: "XTC is echt een wondermiddel, ik voel me zo chill nu!" Waarschijnlijk als je deze zin herkent was dat je eerste keer dat je XTC nam. Nou zo voel ik mij nu ook!
Dit is echt geweldig. Mocht je ooit in gedachten hebben om 3MMC te nemen, overweeg dan om een zakje kratom er bij te halen.
Eigen gewicht: 103 KG
Dosering Kratom: 12 gram
Dosering 3MMC: 1 sleutelpuntje en een pil ongeveer een kwart gevuld.
Rating gevoel: ★★★★★!!!!!!!!!
Green marlay kratom een aanrader vooral in combinatie met 3mmc. Super! Ik weet 10000% ZEKER DAT IK DE NIEUWE KNUFFEL DRUG GEVONDEN HEB!!!!!!!!!