Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Kratom!

Berichtdoor Drugslover43 » zo aug 20, 2017 5:53 pm

Wie heeft er ervaring met t gebruik van Kratom en kan t inderdaad een vervanger zijn van bepaalde chemische opiaten? Of kan Kratom je gebruik van bepaalde opiaten
Beperken?
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor Drugslover43 » ma aug 21, 2017 11:01 pm

Morgen komt t binnen, heb 4 verschillende soorten Kratom besteld dus kan ff flink experimenteren, hoop dat mijn ervaring beter wordt dan de jouwe...
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor Drugslover43 » di aug 22, 2017 10:31 pm

Heb t nog niet binnen, dus kan er nog niet echt over meepraten. Maar als je een lichte dosis neemt werkt t inderdaad stimulerend zoals bij jouw weet ik van internet.
Bij een dosis van minimaal 1 gram van een sterke kratomsoort ervaar je blijkbaar meer opiumachtige effecten, maar je kan in principe niet overdonderen met Kratom dus gevaarlijk kant t nauwelijks zijn. De eerste keer dat ik Oxycodon gebruikte was ik ook flink misselijk
Maar de tweede keer al niet meer. Dat is een bekende bijwerking van opiaatachtige stoffen.
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor Drugslover43 » di aug 22, 2017 10:35 pm

PS: overdonderen moet overdoseren zijn. (Die automatische woordspeling van me iPhone is af en toe armzalig)
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor xastur » zo sep 03, 2017 4:40 am

gaat kratom thai samen met benzo ik heb het in poedervorm
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor Drugslover43 » zo sep 03, 2017 8:13 pm

xastur schreef:gaat kratom thai samen met benzo ik heb het in poedervorm

Gaat prima samen hoor, geen enkele zorg!
Heb zelf ook dagelijks hooggedoseerde benzo's en Oxycodon en heb er de afgelopen 2 weken regelmatig doseringen van minstens een gram Thai Kratom , Bali Kratom en Kratom uit Maleisië bijgebruikt.
Ik vind t effect nogal tegenvallen, dus bestel t ook niet meer, maar anderen ervaren ervaren er leuke dingen door, verschilt gewoon van persoon tot persoon zoals met meer middelen...
Drugslover43
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 129
Geregistreerd: vr aug 18, 2017 4:01 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor xastur » di sep 05, 2017 12:27 am

ja ik koop het ook niet meer.
heb wel white lettuce gwkocht 8 gram in een thee ei kokend water erbij en je hebt lichte opium.
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Kratom!

Berichtdoor xastur » di sep 05, 2017 11:30 am

Jcutter schreef:dat geld wat jullie aan kratom hebben uitgegeven, daar kun je ook lekkere straatheroïne voor kopen. Just saying :stoned:


is straat heroine zo goedkopp dan?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner