Beste lezers,
Kan mij iemand vertelen of iemand enige ervaring
Heeft met l- tyrosine en l-dopa..?
Dosering
Wijze van gebruik
Duur van gebruik
Efficiëntie
Ik lees graag jullie ervaring/ kennis.
Mvg
straatmadelief schreef:O uit gemalen BONEN
Monologic schreef:Mocht het nog nodig zijn.
500mg L-Tyrosine in capsule (poeder). Begin van dag ingenomen. Merk niets dat ik specifiek kan omschrijven. Lijk me wel goed te voelen, maar durf niet zeker te zeggen of het echt beter is. Heb enkele dagen geprobeerd. Ben van plan nog even door te blijven testen. Waarom wil je het weten? En "Waarom?" op het antwoord van mijn vorige vraag?
Poseidon schreef:Kan gebeuren man. Heb me al honderden keren aan dezelfde steen gestoten.
Allereerst: hoe voel je jezelf nu? Als je geen last van concentratiestoornissen en somberheid hebt zal het met de schade wel mee voelen. Heb je grote lijnen speed genomen of sleutelpunten.? Van een paar punten herstel je sneller dan van Eddingmarkerachtige lijnen.
Erg goede zet trouwens dat je omega3 visolie genuttigd hebt. Daar hou je je bovenkamer en hart goed mee in conditie.
Mocht je enkel het idee hebben een ongezonde leefstijl gebezigd te hebben maar jezelf desalnietemin redelijk ok te voelen, dan zou ik me niet teveel zorgen maken maar er ook niet op los blijven snuiven volgens het tot nu toe gevoerde regime.
Als gedachten of gevoelens je proberen af te remmen, kan het wellicht geen kwaad naar die waarschuwingen te luisteren. Je bent en hebt immers je lichaam
BroodjeAAP schreef:Ik heb wel telkens dat ik
Tegen me eigen praat in meerdere personages als ge snapt wa ik bedoel..
Soms heb ik dat stemmetje met wie ik praat.. Ik hoop niet dat ik aan t door
Draaien ben. Ik denk t zelf niet, want ik weet nog wel goed wat echt
En niet echt is...maar heel soms dan heb ik
Van die raare ticjes,. Hahah dat ik dan opeens n binnenpretje heb ofzo.. Heel raar.
Anywayss, ik maakte me toch n beetje zorgen om mn speed gebruik vandaar dat ik t even wou delen
Wat ik meemaak, en hopelijk is er iemand die t zelfde heeft meegemaakt of nu meemaakt.. Die mij kan berijpen en zich daar beetje in terug zit.
,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten