Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lachgas patronen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Lachgas patronen

Berichtdoor dubbelo » di okt 14, 2014 6:13 pm

Ik ben nog een totale beginnerling met lachgas patronen, maar een vriend van mij had er laatst een paar in zijn huis liggen samen met een slagroomspuitje en ik vond het een fantastische ervaring dus ik vroeg mijzelf af:

zijn dit soort slachroomspuit patronen goed voor het gebruiken van lachgas?:
https://www.slagroompatronen.nl/slagroompatronen-c-33.html?osCsid=6ilqnbfg5d9443e0los0sq0dd7

en ik vroeg mijzelf ook af waar je een redelijk goedkope slagroomspuit kon halen dus toen kwam ik uit op deze site:
http://www.xxlhoreca.com/nl/hendi-slagroomapparaat-wit-aluminium-kitchen-line-5829303.html?utm_source=GoogleShopping&utm_campaign=Overig%20%3E%20Slagroomapparaten&utm_term=Slagroomapparaat%20wit%20aluminium%20-%20Kitchen%20Line%20-%200%2C5%20liter&gclid=CjwKEAjwk_OhBRD06abu3qSoxlwSJACt7sZ77_gtkczojMUrJvgjcWr2mdeuoD2NYjtV7z4swnas5RoCn03w_wcB
zou dit een goed werkende slagroomspuit zijn voor waar ik hem voor wil gebruiken?

Alvast bedankt voor de komende antwoorden :hulde:
dubbelo
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di okt 14, 2014 6:07 pm

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor Prototype » di okt 14, 2014 7:06 pm

Zijn prima patronen & prima slagroomspuiten.
Zou allemaal goed moeten werken :)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor gachiBASS » di okt 14, 2014 7:35 pm

Je zou eventueel ook een cracker kunnen kopen, handiger om mee te nemen ipv zo'n lompe slagroomkidde.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor Snater » di okt 14, 2014 8:37 pm

Zelf nooit zo'n fan van crackers. Gaat snel mis aangezien het zo'n klein ding is. Moest een keer de hele avond balonnen vullen met een cracker, omdat er niks anders was. Hele hand onder de blaren door die kut patronen. Kan echter ook dat ik er gewoon niet mee om kan gaan :grin:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor Fool » di okt 14, 2014 8:39 pm

Je moet dat ding ook weer op laten warmen voordat je de volgende patroon ermee leegt :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor Snater » di okt 14, 2014 10:16 pm

Fool schreef:Je moet dat ding ook weer op laten warmen voordat je de volgende patroon ermee leegt :P


Jep, je hebt gelijk. En buiten dat ik dat niet wist, zat ik als nuchtere sitter met hongerige lachgas cravers, die twee patronen in 1 ballon wilden :woeh:
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor snuifduif » wo okt 15, 2014 2:15 pm

Stukje fietsband met de lengte van een cracker afknippen, dus een stukje voor de boven en onderkant. Deze er omheen doen en je hebt een geïsoleerde cracker :kleuter:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron