Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lachgas patronen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Lachgas patronen

Berichtdoor dubbelo » di okt 14, 2014 6:13 pm

Ik ben nog een totale beginnerling met lachgas patronen, maar een vriend van mij had er laatst een paar in zijn huis liggen samen met een slagroomspuitje en ik vond het een fantastische ervaring dus ik vroeg mijzelf af:

zijn dit soort slachroomspuit patronen goed voor het gebruiken van lachgas?:
https://www.slagroompatronen.nl/slagroompatronen-c-33.html?osCsid=6ilqnbfg5d9443e0los0sq0dd7

en ik vroeg mijzelf ook af waar je een redelijk goedkope slagroomspuit kon halen dus toen kwam ik uit op deze site:
http://www.xxlhoreca.com/nl/hendi-slagroomapparaat-wit-aluminium-kitchen-line-5829303.html?utm_source=GoogleShopping&utm_campaign=Overig%20%3E%20Slagroomapparaten&utm_term=Slagroomapparaat%20wit%20aluminium%20-%20Kitchen%20Line%20-%200%2C5%20liter&gclid=CjwKEAjwk_OhBRD06abu3qSoxlwSJACt7sZ77_gtkczojMUrJvgjcWr2mdeuoD2NYjtV7z4swnas5RoCn03w_wcB
zou dit een goed werkende slagroomspuit zijn voor waar ik hem voor wil gebruiken?

Alvast bedankt voor de komende antwoorden :hulde:
dubbelo
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di okt 14, 2014 6:07 pm

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor Prototype » di okt 14, 2014 7:06 pm

Zijn prima patronen & prima slagroomspuiten.
Zou allemaal goed moeten werken :)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Lachgas patronen

Berichtdoor gachiBASS » di okt 14, 2014 7:35 pm