Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Laxeerdope

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Laxeerdope

Berichtdoor Perry » za nov 19, 2011 5:20 pm

Bij mij is MDMA laxerend... De volgende ochtend :P
Heb op avond zelf nooit last van, maar de ochtend erna voelt 't alsof er een chemische bende uit me is van hier tot tokyo.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Laxeerdope

Berichtdoor Partypipo » zo nov 20, 2011 1:18 pm

1x gehad toen de pep insloeg dat ik ineens aan de dunne was en daarvoor nog niet, maar is dus niet gebruikelijk bij mij.
En afgelopen vrijdag een paar keer flink moeten lozen op de 6apb, maar of dat dat gebruikelijk is weet ik niet, was mn eerste keer.
We hadden allemaal erg veel gas ook in ons van de 6apb. En bij ons allemaal kwamen de scheten er pas uit nadat de xtc begon te werken. Weird!
En bij truffels moet ik meestal ook meerdere keren naar de wc, maar soms maar 1x tijdens de trip. Dus truffels is mijn nummer 1 laxeer dope
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Vorige

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron