Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lean mixen of mengen of wat?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Tommy » wo apr 05, 2023 12:25 am

Hoi mensen van vooral jong en een paar wat oudere als ik het forum zo even doorneem. (Niet te geloven dat ik hiervoor een account heb aangemaakt heb eigenlijk, maar goed.)

Lean syrup,

.. hoe mix je dat met frisdrank? Gewoon door mekaar gieten en dan lost het wel op or roeren of met een mixer in de koolzuurhoudende oplossing omrammen .. of wat?

Ik zie filmpjes waarbij ze het simpelweg door mekaar gieten (met een snoepje erbij, lol, die hiphoppers ook) of roeren met een stokje, of een 50ml flesje voorzichtig wat in beroering brengen zodat de boel mengt, dus ik neem aan dat het niet heel goed oplost.

Dus, hoe zal ik dit doen?
Serieuze antwoorden zouden mooi zijn.

Of .. zou ik de 60 ml gewoon niet mengen en achterover slaan als een shotje tequila or whatever?
Sowieso niet met 1,5 liter lijkt mij, dit geeft toch geen ander roesje?

Want ..

Ik heb zo'n beetje alles wel gehad, tot zes jaar geleden, en denk nu niet dat dit veel met me doet. Maar wil het es proberen.

Oja. En ook dat sippen, waarom niet gewoon drinken? Zoals een normaal mens doet. Is dat gewoon een hiphopper nadoen of maakt het wat uit?

Nou, hopelijk wat goede antwoorden.

Waarschuwingen mogen natuurlijk, is goed bedoeld, maar zoals "iedereen" weet doet toch niemand daar wat mee.

En alvast sorry voor de zogenaamde "die hard junks" die hier niet zitten, meningen over hoe kinderachtig, gay of lachwekkend zwak een ouderwetse in Nederland allang niet meer verkrijgbare hoestdranken zijn .. zegt alleen wat over leeftijd en ervaring.

Vriendelijke groet,
Tommy White

(Niet hier als zinloze gastspreker bij een of andere CA, AA of NA "meeting".)
Tommy
Offline
 

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Jmths » wo apr 05, 2023 1:47 am

TommyWhite schreef:Hoi mensen van vooral jong en een paar wat oudere als ik het forum zo even doorneem. (Niet te geloven dat ik hiervoor een account heb aangemaakt heb eigenlijk, maar goed.)

Doe maar cool met je broekie vragen jonkie. Welkom. :p
TommyWhite schreef:Lean syrup,

.. hoe mix je dat met frisdrank? Gewoon door mekaar gieten en dan lost het wel op or roeren of met een mixer in de koolzuurhoudende oplossing omrammen .. of wat?

Lean is Codeïne + Promethazine waar het vooral om de codeïne draait voor een prettig effect, codeïne wordt net als morfine gewonnen uit opium en in het lichaam deels omgezet naar.. morfine.

Codeïne en Promethazine smaken vies in de mond maar in principe kan het zonder frisdrank. Hoestdranksiroop is meestal vies en plakkerig en lost waarschijnlijk vrijwel direct op in frisdrank, beetje frisdrank kan geen kwaad gok ik, vergelijkbaar aan GHB inname.
TommyWhite schreef:Dus, hoe zal ik dit doen?
Serieuze antwoorden zouden mooi zijn.

Of .. zou ik de 60 ml gewoon niet mengen en achterover slaan als een shotje tequila or whatever?
Sowieso niet met 1,5 liter lijkt mij, dit geeft toch geen ander roesje?

Hoestdrank siroop smaakt niet zo lekker, codeïne / opioïde en promethazine smaken ook niet bepaald lekker.

Ik las je vraag helemaal verkeerd, maar ik laat het alsnog even staan onder spoiler.
Spoiler! :
Het gaat om de opioïde, persoonlijk zou ik die innemen zonder iets er bij.
Waarschijnlijk bevat 'Lean' tegenwoordig niet Codeïne maar een (bepaalde) andere (synthetische) opioïde.

Als je tequila / sterke drank bovenop promethazine neemt druk je de meer wenselijke opioïde effecten weg. Ik zou eerder de promethazine dan vervangen met, al is opioïden i.c.m. alcohol doorgaans een afgeraden combinatie.

Sommige mensen vinden bijvoorbeeld wiet i.c.m. heroïne prettig, persoonlijk vind ik dat te sederend / bedwelmend. Je zult de plezierige effecten in mindere mate ervaren, al ben ik ook geen groot fan van wiet.

Maar ik vind opioïden zonder te combineren eigenlijk altijd wel meer de moeite waard, smaken verschillen, maar toch.

TommyWhite schreef:Ik heb zo'n beetje alles wel gehad, tot zes jaar geleden, en denk nu niet dat dit veel met me doet. Maar wil het es proberen.

Oja. En ook dat sippen, waarom niet gewoon drinken? Zoals een normaal mens doet. Is dat gewoon een hiphopper nadoen of maakt het wat uit?

Als je een nieuwe drug uitprobeert is het vaak wel de moeite wanneer je eerst langzaam de effecten aftast. Wat dat betreft is 'Lean' aardig waardeloos aangezien je 2 verschillende nieuwe drugs tegelijkertijd inneemt en je niet weet hoeveel.

De echte fijnproevers zullen sippen natuurlijk. :beer:
TommyWhite schreef:Nou, hopelijk wat goede antwoorden.

Nee.
TommyWhite schreef:Waarschuwingen mogen natuurlijk, is goed bedoeld, maar zoals "iedereen" weet doet toch niemand daar wat mee.

Doet soms wel wat hoor, maar lekker zelf weten.
TommyWhite schreef:En alvast sorry voor de zogenaamde "die hard junks" die hier niet zitten, meningen over hoe kinderachtig, gay of lachwekkend zwak een ouderwetse in Nederland allang niet meer verkrijgbare hoestdranken zijn .. zegt alleen wat over leeftijd en ervaring.

Volgens Fnar is er nog een fatsoenlijke hoestdrank te vinden, al identificeert hij zich als transseksuele pedofiel op het .nl forum.

Beetje onsamenhangende reactie, ik moet naar bed.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Tommy » wo apr 05, 2023 2:28 am

"Doe maar cool met je broekie vragen jonkie. Welkom."

Dat bedoel ik, doei. Maar gauw op bed. Geloof me of niet er zitten hier hooguit wat zware internet- of smartphone verslaafden of mensen die "(willen) herstellen".

"Codeïne en Promethazine smaken vies in de mond.. Hoestdrank siroop smaakt niet zo lekker, codeïne / opioïde en promethazine smaken ook niet bepaald lekker."

Oh my god. .. En dat noemt mij een broekie.

"lost *waarschijnlijk* vrijwel direct op in frisdrank"

Tegelijkertijd met

"beetje frisdrank kan geen kwaad *gok* ik"

Oftewel je hebt niets te melden. Niets wat ik niet al weet en dus ook niets waar ik om vraag.

Nou, bedankt voor de moeite. Maar totaal zinloos.

Lol, dus ook nog een "broekie vraag" waar je geen antwoord op hebt.

(Alles wat ik dus zo'n beetje wel verwacht had.)
Tommy
Offline
 

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Aebi » vr apr 07, 2023 2:36 am

TommyWhite schreef:"Doe maar cool met je broekie vragen jonkie. Welkom."

Dat bedoel ik, doei. Maar gauw op bed. Geloof me of niet er zitten hier hooguit wat zware internet- of smartphone verslaafden of mensen die "(willen) herstellen".

"Codeïne en Promethazine smaken vies in de mond.. Hoestdrank siroop smaakt niet zo lekker, codeïne / opioïde en promethazine smaken ook niet bepaald lekker."

Oh my god. .. En dat noemt mij een broekie.

"lost *waarschijnlijk* vrijwel direct op in frisdrank"

Tegelijkertijd met

"beetje frisdrank kan geen kwaad *gok* ik"

Oftewel je hebt niets te melden. Niets wat ik niet al weet en dus ook niets waar ik om vraag.

Nou, bedankt voor de moeite. Maar totaal zinloos.

Lol, dus ook nog een "broekie vraag" waar je geen antwoord op hebt.

(Alles wat ik dus zo'n beetje wel verwacht had.)

Heel cool.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Jmths » vr apr 07, 2023 5:02 pm

Mega broekie.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Tommy » za apr 08, 2023 10:23 am

Jezus Christus.

@Beheerders, zoals gevraagd mag aub mijn account verwijderd worden van dit zwakzinnigen- en puberforum?

@ Alle wannabe's die nog denken dat drugs stoer is, ga naar get Drugbuyrsguide forum wat ook vol LE zit natuurlijk of simpelweg op de DM's. Bestel geen beginners troep honderd keer versneden, om er uiteindelijk mogelijk achter te komen hoe totaal niet stoer je bezig bent. Mogelijk als beginnend cokesnuiver, de envelopjes vuller enkel voor meer en meer eigen gebruik .. te versnijden met mani of "beter" inositol na het verpulverd stukje brok even verwarmd te hebben. Of simpelweg als 16 jarige.

En doe de "check je hack"! ;)

Ivo, lees je geen berichten?
Laatst bijgewerkt door Tommy op zo apr 09, 2023 2:12 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Tommy
Offline
 

Re: Lean mixen of mengen of wat?

Berichtdoor Tommy » za apr 08, 2023 12:17 pm

"On the verge of full-scale addiction":

https://youtu.be/bdyhng1vtk4[soundcloud][/soundcloud]

A Genius!

https://youtu.be/IA0wrGsElDk[/youtube

Maar stelletje faggots? ;) Dan maar berichten sturen dat ik gebanned wordt, heb hier niets te zoeken.

Gevolgen bij mij uiteindelijk: geen gebit, onherstelbare schade aan lever, dopamine systeem aan gort bwv, GABA receptoren (dus voor de rest van mijn leven die kut benzo's), scar tissue, (net geen gat in neusschot, maar geen reukvermogen), naja .. en per definitie natuurlijk op allerlei manieren nogal een dal in het sociaal-maatschappelijk leven (na uiteindelijk na 7x een detox succesvol (op uitglijders na) langdurig afgekickt.

Fucking hell wat kewl, niet?

Uhm, wat surface web sites voor makkelijk en betrouwbaar online drugs bestellen? Zodat er een ban volgt?

En nogmaals "check je hack"!

PS.

Beste advies voor zo'n beetje iedere drugs/verslaving (m.n. opioïden). Veel water drinken.
Tommy
Offline
 


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner