Hoi mensen van vooral jong en een paar wat oudere als ik het forum zo even doorneem. (Niet te geloven dat ik hiervoor een account heb aangemaakt heb eigenlijk, maar goed.)
Lean syrup,
.. hoe mix je dat met frisdrank? Gewoon door mekaar gieten en dan lost het wel op or roeren of met een mixer in de koolzuurhoudende oplossing omrammen .. of wat?
Ik zie filmpjes waarbij ze het simpelweg door mekaar gieten (met een snoepje erbij, lol, die hiphoppers ook) of roeren met een stokje, of een 50ml flesje voorzichtig wat in beroering brengen zodat de boel mengt, dus ik neem aan dat het niet heel goed oplost.
Dus, hoe zal ik dit doen?
Serieuze antwoorden zouden mooi zijn.
Of .. zou ik de 60 ml gewoon niet mengen en achterover slaan als een shotje tequila or whatever?
Sowieso niet met 1,5 liter lijkt mij, dit geeft toch geen ander roesje?
Want ..
Ik heb zo'n beetje alles wel gehad, tot zes jaar geleden, en denk nu niet dat dit veel met me doet. Maar wil het es proberen.
Oja. En ook dat sippen, waarom niet gewoon drinken? Zoals een normaal mens doet. Is dat gewoon een hiphopper nadoen of maakt het wat uit?
Nou, hopelijk wat goede antwoorden.
Waarschuwingen mogen natuurlijk, is goed bedoeld, maar zoals "iedereen" weet doet toch niemand daar wat mee.
En alvast sorry voor de zogenaamde "die hard junks" die hier niet zitten, meningen over hoe kinderachtig, gay of lachwekkend zwak een ouderwetse in Nederland allang niet meer verkrijgbare hoestdranken zijn .. zegt alleen wat over leeftijd en ervaring.
Vriendelijke groet,
Tommy White
(Niet hier als zinloze gastspreker bij een of andere CA, AA of NA "meeting".)