Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

mCPP

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

mCPP

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo apr 30, 2017 5:48 pm

Een week of twee geleden liet mijn dealer mij enthousiast weten dat hij een partij 4-fa pillen voor een schijntje op de kop had getikt en of ik er twee mee wou meenemen om te proberen.
Natuurlijk had ik ze moeten laten testen maar ik vertrouwde deze dealer, ik had nog nooit iets van hem gekregen dat minder dan puur was.

Het was een groene pil, een harde druk met scherpe lijnen, één breuklijn en de letters CCCP op de andere kant.
De letters hadden natuurlijk een waarschuwing kunnen zijn: mCPP kan ook als 3-CPP geschreven worden, ik dacht echter dat het de afkorting voor de Russische naam van de Soviet Unie was (dat krijg je als je geschiedenis studeert i.p.v scheikunde)


Ik zal mijn beschrijving van de effecten kort houden, het was niet erg interessant.

De pil leek eerst niks te doen, zeker een uur lang was er geen enkel effect. Dus ik deed het domste wat je kunt doen (en datgene dat mCPP zo gevaarlijk maakt), ik nam nog een pil.
De come-up was verrassend subtiel en vergelijkbaar met een lichte dosis MDMA, enige misselijkheid en een onrustig gevoel.
Geleidelijk ging dit onrustige gevoel over in een ongemakkelijke high. Het effect was niet geheel onplezierig, er waren veel tintelingen over mijn lichaam en er was een vleugje empathie. Het veroorzaakte een duidelijke serotonine-high, inclusief grote pupillen maar zonder de roes van MDMA of 4-fa.
De lichamelijke effecten waren echter vrij sterk aanwezig, ik had het urenlang vrij koud en leek niet goed warm te kunnen worden, een lichte misselijkheid bleef de hele trip aanwezig en ik voelde me enigszins moe en zwakjes. De klachten waren echter niet zó erg dat ik gealarmeerd was.
Al met al was het geen onprettig middel en ik zal het later nog een keer proberen na me goed ingelezen te hebben en de precieze inhoud van de pil te laten analyseren.

Concluderend, ik mag van geluk spreken dat ik er zo mild van af ben gekomen, ik heb vrijwel alles fout gedaan wat ik fout kon doen: ik heb mijn pil niet laten testen, ik vertrouwde een middel omdat ik de aanbieder ervan vertrouwde (later bleek dat hij écht dacht dat er 4-fa in zat) en ik nam een tweede pil omdat ik dacht dat de eerste te zwak was.

Vanaf nu weer netjes alles naar het testcentrum brengen.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: mCPP

Berichtdoor Perry » zo apr 30, 2017 9:57 pm

Is dit niet eigenlijk een tripreport? Persoonlijk heb ik 1 keer met mCPP vervuilde XTC gehad. Ik herinner me vooral de 2~3 daagse koppijn nog, zoals je al van me had begrepen. Wat een naar klote spul :puke:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: mCPP

Berichtdoor omerobert » zo apr 30, 2017 10:06 pm

Speculatie: zou 'CCCP' niet kunnen staan voor 3C-P (immers, het zijn 3 C's)? Schijnt ook meer stimulerende dan psychedelische eigenschappen te hebben volgens mij.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja

Re: mCPP

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo apr 30, 2017 10:09 pm

JongGeleerd schreef:Is dit niet eigenlijk een tripreport? Persoonlijk heb ik 1 keer met mCPP vervuilde XTC gehad. Ik herinner me vooral de 2~3 daagse koppijn nog, zoals je al van me had begrepen. Wat een naar klote spul :puke:

Misschien schrijf ik nog wel een volwaardig tripreport maar dan moet daar een goede reden voor zijn. Op dit moment is het vooral een waarschuwing en een bekentenis van mijn stupiditeit.
mCPP is mijns inziens niet interessant genoeg om een gedetailleerd report over te schrijven.

Wat betreft de hoofdpijn, ik werd de volgende dag wel wakker met knallende koppijn maar een flinke dosis GHB verhielp dit onmiddellijk.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: mCPP

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo apr 30, 2017 10:21 pm

omerobert schreef:Speculatie: zou 'CCCP' niet kunnen staan voor 3C-P (immers, het zijn 3 C's)? Schijnt ook meer stimulerende dan psychedelische eigenschappen te hebben volgens mij.


Dat zou mooi zijn :). Helaas is dit zeer onwaarschijnlijk.
Ten eerste is er de prijs: piperazines zijn goedkoop, 3c-p is erg duur.
Ten tweede is 3c-p een bijzondere, moeilijk te vinden drug waarvan iets meer dan een dozijn geverifieerde reports zijn. Piperazines worden geregeld gevonden in pillen die als mdma verkocht worden.
Ten derde is de werking consistent met piperazines en niet met 3c-p.

Tevens heeft mijn dealer de pillen ondertussen laten testen en bleek mCPP de boosdoener
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: mCPP

Berichtdoor omerobert » zo apr 30, 2017 10:27 pm

Haha, fair enough. Leek me ook al erg onwaarschijnlijk om die redenen inderdaad. Maar je weet maar nooit.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 704
Geregistreerd: ma okt 22, 2012 12:46 pm
Woonplaats: Ja


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner