Dreuge schreef:kaasje schreef:Met de koning of iemand hoogstaand trippen. Ik vraag me af of ze hier het mooie van in zouden kunnen zien!
zijn 00k gew00n mensen
psychotrance schreef:mdma met lemonhaze zie ik wel zitten
lemonhaze schreef:psychotrance schreef:mdma met lemonhaze zie ik wel zitten
Gaan we ooit een keer doen ja!
Aebirauq schreef:Probeer al tijden 2 van m'n beste matties te overtuigen om mee MDMA te doen. Het gaat me nog een keer lukken! Al is het het laatste wat ik doe!
Aebirauq schreef:lemonhaze schreef:psychotrance schreef:mdma met lemonhaze zie ik wel zitten
Gaan we ooit een keer doen ja!
df-mdma-meet!
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Aebirauq schreef:Probeer al tijden 2 van m'n beste matties te overtuigen om mee MDMA te doen. Het gaat me nog een keer lukken! Al is het het laatste wat ik doe!
Klimtox schreef:Ja leuk
Klimtox schreef:Ja leuk
Poseidon schreef:2 of 3 glaasjes witte wijn met VO op het eilandje Crveni Otok.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Ted Bundy schreef:Roofies met lemonhaze
Dreuge schreef:niks met niemand van jullie.. ik wil jullie graag écht leren kennen, en dat d0e ik het liefst nuchterstel m00ie mensen (en dan heb ik t 0ver jullie innerlijk, ja)
Dreuge schreef:niks met niemand van jullie.. ik wil jullie graag écht leren kennen, en dat d0e ik het liefst nuchterstel m00ie mensen (en dan heb ik t 0ver jullie innerlijk, ja)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten