Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

misselijkheid

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

misselijkheid

Berichtdoor Maxxx » ma jun 30, 2014 3:52 am

hallo allemaal! is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets posts. Ik zou graag jullie advies willen want ik word namelijksnel misselijk. en hierbij bedoel ik ook echt tot spuwen aan toe...
toen ik 3jaar geleden begon met xtc gebeurde het wel eens dat ik er misselijk van werd en over me nek ging maar dat was slechts 1 op de 5a6keer. sindsdien is mijn gebruik voor enkele periodes een stuk heftiger geweest( enkele keren wel 4 a 8 weken achter elkaar in het weekend gebruikt).
maar dat resulteerde in dat ik vaker me misselijk ging voelen tijdens mn space... :puke:

Sinds december 2012 ben ik zwaar gaan minderen met xtc of mdma ik heb toen in april een halfje genomen en in juni bijde keren werd ik er misselijk van. toen heb ik 8 maanden lang geen xtc of mdma gedaan en deed ik eind feb begin maart 2014 weer een halfje en dat resulteerde weer in spuwen, ik had wel praatkick en energie maar geen space en geen liefde/knuffeldrang.

verder word ik ook misselijk bij cocaine en speed waarvan ik het op feestjes hoopte te kunnen doen ilv xtc. (heb coke in 2013 voor het eerst geprobeerd en tot op heden 4x gedaan met min 4 maanden er tussen) de speed 3x gedaan eindigde 1x met migraine en nekken en 2x met enkel de misselijke gevoelens.

Bij 2-cb en Lsd gaat het wel goed en ben ik de hele avond van begin tot eind lekker aan het mee doen.heb 2-cb nu zon 5keer gedaan en lsd 3x sinds zomer 2012(lsd 1x pj en 2cb 2x pj )

ik ben 1.96m en zon 100kg, weet iemand waardoor ik zo snel misselijk word van drugs? is er iemand die hetzelfde meemaakt en mij wat tips kan geven? zou het aan vitamine tekorten kunnen komen of aan iets anders dat mis ontbreekt aan mijn voeding?
ik wil deze zomer gewoon lekker door kunnen feesten! :woeh: moet er wel ff bij vermelden dat de misselijkheid pas aan einde van de avond komt als er al zon 5+uren aan drugs in zit!
heel erg bedankt voor de adviezen! :hulde: :hulde: :hulde:
Maxxx
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: za jun 08, 2013 3:39 am

Re: misselijkheid

Berichtdoor Poseidon » ma jun 30, 2014 4:11 am

Je lichaam geeft het signaal dat het dat gif niet wilt.
Luister er naar. Zal niet voor niks zijn. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: misselijkheid

Berichtdoor Maxxx » ma jun 30, 2014 4:27 am

haha ja dat had ik door, mijn eigen persoonlijke anti verslaving verdedigings mechanisme...... joepie!
zat verder te zoeken op forum e andere fora en kwam niet echt iets nuttigs tegen op dit na:http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Motilium.aspx?mId=10704&rId=215

Dat klinkt perfect... drugs gebruiken avond lang en wanneer misselijk een zetpil er in xD
maar zou je bv om uur of 11 daar een pil van kunnen nemen en dan rond 1u een xtc halfje droppen en dan rond 6a8 kläar zijn?
zal wel moeilijk zijn iemand te vinden die dat spul gebruikt :/

overigens las ik dat mensen wiet aanraden... ik+wiet=fontein :puke:
Maxxx
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: za jun 08, 2013 3:39 am

Re: misselijkheid

Berichtdoor Fool » ma jun 30, 2014 3:32 pm

Domperidon klinkt helemaal niet als een oplossing. Volgens mij doseer je gewoon te heftig en/of heb je je xtc-ervaringen zo verpest dat je er beter helemaal vanaf kunt blijven.

Edit) Spelfoutje
Laatst bijgewerkt door Fool op ma jun 30, 2014 3:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: misselijkheid

Berichtdoor Jack of Hearts » ma jun 30, 2014 3:35 pm

Fool schreef:Pomperidon

:)

Dit heb ik ook wel eens geprobeerd tegen misselijkheid bij opiaten. Voor mij werkt het niet.
Let me forget about today until tomorrow.
Avatar gebruiker
Jack of Hearts
Donateur
Offline
 
Posts: 284
Geregistreerd: ma apr 21, 2014 7:43 pm

Re: misselijkheid

Berichtdoor Abysmal » ma jun 30, 2014 9:06 pm

Hoe lang van te voren eet je niet? Ik denk dat de misselijkheid kan komen door (vet) eten van tevoren. Drugs kan je beter op een lege maag nemen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Avatar gebruiker
Abysmal
Onbegrensd Lomp
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 494
Geregistreerd: zo jan 05, 2014 12:13 am
Woonplaats: Vlakbij

Re: misselijkheid

Berichtdoor Vinnie » di jul 01, 2014 12:23 pm

Fool schreef:Domperidon klinkt helemaal niet als een oplossing. Volgens mij doseer je gewoon te heftig en/of heb je je xtc-ervaringen zo verpest dat je er beter helemaal vanaf kunt blijven.

Edit) Spelfoutje


Domperidon kan voor sommige mensen zeker werken :#:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: misselijkheid

Berichtdoor Fool » di jul 01, 2014 1:16 pm

Het zou best kunnen werken, maar je omzeilt de waarschuwing van je lichaam dat het wel een keertje genoeg geweest is. ;)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: misselijkheid

Berichtdoor Vinnie » di jul 01, 2014 1:40 pm

mwa hoeft ook niet persee, ik ken niet alle ins en outs van dit verhaal maar ik moest vroeger ook altijd snel kotsen van blowen en drank en niet persee na heel veel ofzo. en dat was ook geen signaal van mijn lichaam dat het te veel was ofzo. mijn punt hier is dat je niet altijd hoeft te kotsen omdat je teveel van iets op hebt maar sommige mensen krijgen van bepaalde dingen/stoffen gewoon knotsneigingen of moeten ergens van kotsen :nerd:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: misselijkheid

Berichtdoor Partypipo » di jul 01, 2014 4:05 pm

Je hebt met periodes mdma iedere week gebruikt. Om te herstellen van de hersenschade die mdma oplevert moet je een pauze tussen de keren dat je gebruikt laten van 3 maanden.
Love gevoel/knuffelig zijn zal er waarschijnlijk nooit meer inzitten voor je.
En misschien raakt je lichaam zo in de stress als het weet dat je de boel nog verder aan het slopen gaat dat je daarom steeds over je nek gaat. Geen idee.
Het lijkt me verstandig voor jou om gewoon geen drugs meer te doen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: misselijkheid

Berichtdoor Maxxx » wo jul 02, 2014 6:25 pm

hmm reactie die ik had gepost is blijkbaar niet geupload, maargoed, ja heb een periode teveel mdma gedaan. Verder is dat dus alwel weer meer dan anderhalfjaar geleden.

Betreft eten, als ik naar een feestje ga dan eet ik gewoon normaal avond eten, ja de ene keer is dat een broodje shoarma, de andere keer een bak petat, maar vaak genoeg ook gewoon aardappelen met groentes of een salade. Wel eet ik met trip middelen altijd een flinke bak groente/kippensoep met een kruidenstokbrood. Dit omdat ik niet op feestjes trip maar thuis. Zo kan ik dus altijd als ik honger heb een boterham pakken oid. Als je op een technofeest staat om 3u savonds en nog van plan bent daar nog wel 2a3u te zijn dan is de enige manier om aan voedsel te komen de club verlaten en bij de snackbar iets halen. en gezien ik daar nooit zin in heb eet ik dan meestal wel stuk zwaarder. Dus zeg volle maaltijd rond 7uur en dan soms rond 10 nog een snack en dan rond 12a1 de drugs er in. Het is dus nietzo dat ik om 12uur nog ff een extra grote kapsalon haal met extra kaas en saus of iets in die trant....

verder over mijn doseringen, ik neem meestal een halve pil in het begin en heb meestal 180a220mg pillen. en dan verleng ik het om de zoveel tijd(minimaal een uur) met een kwartje bijnemen. Ik heb op een punt ook gedacht dat het aan doseringen lag. Dus toen had ik pillen van 110mg gehaald en daar kwartjes van gaan nemen. echter duurde het al 3uur voor ik uberhaupt iets begon te merken(elk uur kwartje bijgenomen) en het eindigde weer met misselijkheid...
Verder heb ik avonden gehad dat er 4 a 5 pillen doorheen gingen.. wat ofc niet heel verstandig is, maar dit werd gevolgt door langere periodes van geen gebruik.

Pipo, dat is een hele leuke theorie verklaart echter niet waarom het de ene keer wel goed gaat en andere keren niet.. trip middelen gaan wel goed, maar anderen soorten niet..

ik ga dit weekend naar freefestival met zakje speed mee, en ga morgen domperidon halen om het uit te proberen!
zal laten weten of het bij mij wel effect heeft. Is overigens nu zon 9weken geleden dat ik voor het laatst drugs ophad
Maxxx
Newbie
Offline
 
Posts: 20
Geregistreerd: za jun 08, 2013 3:39 am

Re: misselijkheid

Berichtdoor Vinnie » do jul 03, 2014 11:56 am

9 weken is alsnog aan de krappe kant?
bovendien gaat het er vooral om dat niet te vaak mdma in een korte periode neemt
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: misselijkheid

Berichtdoor Poseidon » do jul 03, 2014 12:28 pm

Mdma heeft een weerzinwekkende smaak. Tot braken komt er bij mij nooit van maar kan me goed voorstellen dat je er van over je nek gaat. :s
Misschien biedt t verdoven van je keel, tong en slokdarm met lidocaine soulaas?

Eerst ff strip trachitol weg zuigen of snuiven :grin:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: misselijkheid

Berichtdoor Vinnie » vr jul 04, 2014 12:09 am

je moet de M gewoon in een vloeitje doen en dan doorslikken zee god dan proef je er niks van
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner