Ik typte zojuist het stukje hieronder als reactie op het onderwerp 'Met welke drugs heb jij het meeste moeite??' en vraag me nu af of er nog meer mensen hier zijn die hier last van of last van gehad hebben. Ik ben benieuwd!
'Ghb. Of eigenlijk met aangeboden biertjes afslaan als ik in een 'gewone' kroeg of discotheek aan de g zat.
Toen ik net begon te studeren dook ik vaak meerdere avonden per week de kroeg in, als de stufi net geweest was kon ik dat prima betalen maar twee weken later was het geld op en moest ik de rest van de maand nog. Op een gegeven moment ben ik om kosten te besparen op die kroegavonden g gaan doen in plaats van alcohol, of dat 'in plaats van' was tenminste de bedoeling.
Het ging op zich prima tot ik zwichtte voor grapjassen die flauw begonnen te doen over dat ik aan de Fristi of Chocomel zat in plaats van aan het bier (ik blijf het heel erg naar vinden dat sommige mensen er zo moeilijk over doen als je om wat voor reden dan ook niet drinkt) of als ik niet verdacht wilde lijken wanneer een oplettende enkeling vroeg hoe ik van alleen Fristi's zo van de kaart kon raken. Dat ene biertje werden er vervolgens wel eens wat meer...
Het is nooit dramatisch misgegaan maar dat had achteraf waarschijnlijk soms niet veel gescheeld en het zou wel een hele stomme manier zijn om in het ziekenhuis te belanden.
Nouja, inmiddels doe ik sowieso al geen g meer op die manier en sta ik gelukkig een stuk steviger in mijn schoenen, ik laat me ook niet meer door dat soort lieden van de wijs brengen