Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.
Plaats een reactie

na 15 jr weer zin in feestdrugs - nu echter met SSRI

do okt 24, 2019 5:34 pm

Hey,

N00b op het forum en eigenlijk ook weer n00b qua gebruiken. Ik gebruikte in mijn tiener jaren en begin 20 wekelijks mdma, speed en andere feestdrugs samen met mijn (onderhand) vrouw. Nu onze kinderen wat ouder zijn en graag slapen bij opa en oma hadden wij het idee opgevat weer eens uit te gaan, voor dat we zo oud zijn dat we nagekeken worden ;). Mijn vrouw gebruikt onderhand echter SSRI's.

Tijdens wat onderzoek op het forum begreep ik dat MDMA dan eigenlijk nergens op slaat. Maar het lijkt ons wel weer eens echt leuk om roze bril + pep effect te voelen.

wie o wie heeft er ervaring met feestdrugs + SSRI's en kan ons adviseren om vooral het rozebril effect te krijgen (we hebben een kilo caffeine dat we desnoods kunnen snuiven, dus vooral rozebril is wat we zoeken).

Re: na 15 jr weer zin in feestdrugs - nu echter met SSRI

ma okt 28, 2019 1:56 pm

SSRI's hebben een amfetamine basisstructuur en werken via gelijkende mechanismen aan MDMA. De kans is dus vrij aanwezig dat als je een andere 'Roze bril' substantie neemt welke meestal ook een Amfetamine basisstructuur heeft dat je met soortgelijke risico's wordt geconfronteerd.

Mocht je bereid zijn dat risico te nemen denk ik dat 4-FA de beste middenweg is qua risico's en het beoogde effect dat je lijkt te zoeken aan de hand van je beschrijving.

Wat eventueel ook een optie kan wezen is Phenibut plus een psychedelica. Als je Phenibut rond zo'n 2-3 gram doseert neemt dit ongemak van Psychedelica en SSRI weg en voegt het toe aan euforie. Hou hierbij wel rekening dat Phenibut er zo'n 4 uur over doet om op te komen in effecten. Phenibut werkt via GABA B agonisme wat enigszins vergelijkbaar is met GHB, het zijn dan ook beide gabapentanoiden die de werking van het lichaamseigen GABA imiteren en een soortgelijk basis structuur hebben. GHB komt echter in tegenstelling tot Phenibut zeer snel op (30min ofso?) en na zo'n 2,5uur is het feestje weer zo'n beetje voorbij gevlogen bij GHB gebruik met enig beleid. Waar Phenibut dus zeer traag op komt en afhankelijk van de dosering zo 12-24 uur kan duren.

Hetgeen dat ik hier benoem, namelijk het combineren van een SSRI (die worden voorgeschreven met een reden) met andere soorten harddrugs (die bekend staan om enige clichés zoals destabilisatie) is vrij controversieel. Voor de goede orde wil ik dan ook benadrukken dat je zelf verantwoordelijk bent voor de eventuele risico's die je neemt. Ik ga er vanuit dat jullie van de risico's op hoogte en bewust zijn, ik zal de (standaard)preek dan ook verder voor mij houden.

Er zijn in Nederland meer dan een miljoen unieke recepten voor antidepressiva, ik raad dit dan ook niet aan. Maar als mensen zich er al aan gaan wagen zou ik zeggen iets in de voorgenoemde richting. Ik weet dan ook niet precies in welke mate je n00b bent, als je vragen hebt informeer jezelf vooral zou ik zeggen.

Re: na 15 jr weer zin in feestdrugs - nu echter met SSRI

ma nov 04, 2019 6:12 pm

Wat een geweldig advies zeg.
Mijn aanvulling: GHB blijkt nogal moeilijk te doseren zijn voor mensen zelfs als mensen buisjes gebruiken. De behoefte om te snel bij te doseren blijkt groot te zijn. Maar als je eenmaal begrijpt dat je een buisje moet vullen tot de schroefrand en daarmee minstens 2 uur moet kunnen doen. Dan stel ik voor dat je die G kan nemen en dan breng je het roze bril gevoel toch echt naar een hoger niveau. Voeg daar inderdaad een psychedelica (2CB Pill) aan toe en je hebt een mooie tijd maar besef wel de belevenis anders zal zijn omdat de muziek lang niet zo goed is als 15 jaar geleden. Enoy yourselves
Plaats een reactie