Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nieuwsgierig naar een combo?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor MDMAmazing » wo jan 02, 2013 10:11 pm

Hallo DF'ers,

Ik heb 26 januari een feestje in de planning staan en daar wil ik drugs nemen, maar ik wil nu eigenlijk 2 soorten drugs op 1 avond nemen. Ik dacht zelf aan:

- 200mg MDMA + 12mg 2CB
- 150mg 4FMP + 12mg 2CB
- 150mg 4FMP + 80mg Methylone

Het belangrijkste is dat ik echt een verliefd & verbonden gevoel krijg op de avond (Wat ik ook altijd krijg met alleen MDMA maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar een combinatie :p). Ik las dat mensen de combinatie van 4FMP + Methylone nog lekkerder vinden dan MDMA maar dat kan ik bijna niet geloven :eek:

Het is begrijpelijk als jullie geen antwoord kunnen geven op deze vraag maar niet geschoten is altijd mis.

Groetjes MDMAmazing
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor AgeOfLove » wo jan 02, 2013 10:21 pm

4Fa + methylone:

research-chemicals/de-goden-combi-4-fa-methylone-t6104.html?hilit=methylone#p309243


Zelf nog niet geprobeerd, zal iets voor begin maart zijn.
Laatst bijgewerkt door AgeOfLove op wo jan 02, 2013 10:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor Ivo » wo jan 02, 2013 10:21 pm

MDMA + 2CB = :love: :love: :love: :love:
Lees 2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html maar eens. 200mg lijkt me een hoge dosis, maar aan je nickname te zien zal je wel weten hoe hard dat aankomt. Zoals ik in dat topic zei, je mag van beide de gewone dosis nemen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor MDMAmazing » wo jan 02, 2013 11:26 pm

Ivo schreef:MDMA + 2CB = :love: :love: :love: :love:
Lees 2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html maar eens. 200mg lijkt me een hoge dosis, maar aan je nickname te zien zal je wel weten hoe hard dat aankomt. Zoals ik in dat topic zei, je mag van beide de gewone dosis nemen.
Wat gebeurd er nou precies als je de 2cb erbij neemt? Krijg je visuals en/of mindfucks, krijg je energie, krijg je een bodyload, of wordt het effect van de MDMA versterkt?
Ik voel me helemaal betoverd! - 210mg MDMA


Did: Alcohol, nicotine, wiet, hasj, truffels, kratom, silene capensis, ritalin, alprazolam, DXM, DMT, 2C-B, 4-FMP, XTC
To do: Lachgas, pure MDMA, mescaline, LSD, GHB, 6-APB, 2C-I, TMA-2, TMA-6, 2CT-2, 2CT-4, 2CT-21
Dont's: Cocaine, heroine, crystal meth, crack

MDMA CEV's
MDMAmazing
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 165
Geregistreerd: ma jun 04, 2012 6:02 pm

Re: Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor Ivo » do jan 03, 2013 12:51 am

Om eerlijk te zijn, ik herinner me er niet veel meer van dan wat ik op 2c-s/2cb-en-mdma-t4227.html#p221225 opgeschreven heb.

De empathie leek op de eerste keer, maar dat was misschien set en setting, visuals van 2CB zijn er ook. Mentaal was het niet vager dan enkel MDMA nemen als ik het me goed herinner.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Nieuwsgierig naar een combo?

Berichtdoor Partypipo » do jan 03, 2013 2:37 am

Vendetta?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten

Royal Queen Seeds banner