Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor InterUtrumque » wo sep 04, 2019 11:48 am

Hallo allemaal,

Drugsmarkten op het dark web zijn de laatste maanden veel in het nieuws. Om de feiten van de fictie te scheiden, doen wij (twee beginnende sociaal-wetenschappers) als onderdeel van een Belgische universitaire samenwerking onderzoek naar wat het voor kopers / gebruikers betekent om op het dark web drugs te bestellen. Vragen die wij willen beantwoorden, zijn: gaan mensen meer, minder, veiliger, roekelozer gebruiken wanneer ze daar hun middelen aanschaffen? Wisselen deze mensen ook informatie uit rondom goed gebruik en risico’s op het dark web? En nog veel meer.

Heb jij in de afgelopen 12 maanden drugs gekocht via het dark web? En vind jij het belangrijk om bij te dragen aan een objectiever beeld van drugsaankoop en –gebruik, beïnvloed door deze technologie? Doe dan mee aan dit onderzoek (10-15m):

https://survey.ugent.be/survey/index.php/244885/lang-nl

De vragenlijst is trouwens volledig anoniem, en er worden in geen geval identificerende gegevens bijgehouden (IP-adressen, browsergegevens, of nog anders). Voor vervolgonderzoek kan in sommige gevallen een vergoeding worden gegeven. Tot slot, als je vragen of twijfels hebt over het project of over ons als onderzoekers, aarzel dan niet om hieronder met ons te spreken of ons een DM te sturen.

Hartelijke groet,
Geert & Sacha

P.S.: t.z.t. zullen we hier ook een link plaatsen naar de resultaten, als daar interesse voor is!
InterUtrumque
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do jul 18, 2019 9:20 am

Re: Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor snuifduif » wo sep 04, 2019 7:33 pm

Ik vrees dat u aan het verkeerde adres zit. Wij gebruiken hier geen verboden middelen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor Kikkerr » wo sep 04, 2019 8:28 pm

snuifduif schreef:Ik vrees dat u aan het verkeerde adres zit. Wij gebruiken hier geen verboden middelen

De verboden middelen gebruiken ons ..... :shock: :eek: :para:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor InterUtrumque » do sep 05, 2019 11:54 am

Kikkerr schreef:
snuifduif schreef:Ik vrees dat u aan het verkeerde adres zit. Wij gebruiken hier geen verboden middelen

De verboden middelen gebruiken ons ..... :shock: :eek: :para:


Same here. Wij doen geen onderzoek - het onderzoek doet ons!
InterUtrumque
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do jul 18, 2019 9:20 am

Re: Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor Perry » do sep 05, 2019 2:50 pm

Ik heb al in geen tijden meer iets met Dark Web gedaan, maar ik kan de boel wel even installeren en iets bestellen.
Mag ik dan meedoen aan het onderzoek?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Onderzoek: dark web markten & drugsgebruik

Berichtdoor InterUtrumque » do sep 05, 2019 4:49 pm

Ons onderzoek is natuurlijk niet bedoeld om mensen aan te zetten tot het kopen van verboden middelen. Maar ja, zoals snuifduif al zei, die worden hier toch niet gebruikt ;-)
InterUtrumque
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do jul 18, 2019 9:20 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner