Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor ErikSnS » za okt 20, 2018 1:33 pm

Hallo,

Het PARTY project (Prevention and Risk reduction Towards Young people) onderzoekt de nood aan online peer support op fora waar mensen drug gerelateerde vragen uitwisselen.

Krijgen wij 5 minuutjes van jouw tijd om deel te nemen aan onze survey? We willen graag te weten komen hoe we het vinden van correcte informatie over drugs via forums nog beter en gemakkelijker kunnen maken. Wij verzamelen al jouw gegeven anoniem. Indien je graag meer informatie wenst over het onderzoek kan je dit doen door ons te contacteren via partyproject.interreg@gmail.com of te klikken op deze link.

https://nl.surveymonkey.com/r/PARTY-NL

Alvast bedankt!

Het PARTY-team
-Look after your friends, take care of yourself.-
ErikSnS
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do sep 06, 2018 10:53 am

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor Vinnie » di jan 22, 2019 9:49 pm

En wat willen jullie met deze informatie doen?
Waarschijnlijk zijn jullie niet zo bekend met de drugsforum wereld maar er woedt een hevige concurrentiestrijd.

Dus als jullie van plan zijn met die informatie nog een forum te beginnen dan kun je beter ergens anders gaan vragen.
Maar we kunnen ook onze krachten bundelen, ons plantform en jarenlange ervaring en jullie financiële middelen.

Dan kunnen wij misschien voor goed .nl verslaan en kunnen we het risico voor jonge mensen eindelijk echt gaan reduceren :hulde:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor PiraatPanda » wo jan 23, 2019 7:50 pm

Gaat over België en Frankrijk lees ik?

Succes met jullie project!

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor ErikSnS » do maart 21, 2019 1:22 pm

Het is zeker niet de bedoeling nog een forum op te starten. Die zijn er genoeg :) (Wat is er met dhp aan de hand?)

We zien de inzet van e-volunteers voornamelijk als een goede aanvulling van onze offline werkingen. Op deze manier willen we mensen bereiken die we anders niet zouden bereiken; Ook vinden we het belangrijk dat mensen de correcte en objectieve info hebben. We zien vooral veel nood aan info op fora waar minder specifiek over drugs gepraat wordt, hoewel er op de specifieke fora toch ook wel wat bagger en foute info rond gaat (die snel wordt bijgestuurd door de aanwezige mensen op die fora).

De survey is ondertussen afgerond en het ontwikkelen van de methodiek is bezig. Deze zal met de tijd evolueren naar de noden en behoeften van iedereen (partners, vrijwilligers, mensen op de fora).
-Look after your friends, take care of yourself.-
ErikSnS
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: do sep 06, 2018 10:53 am

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor PiraatPanda » do maart 21, 2019 3:47 pm

Thanks for the update!
Bij de term: nodenbevraging m.b.t. drugs denk ik trouwens eerder aan de vraag welke fix/drugs iemand nodig heeft dan aan een nood aan informatie. (Maar dat kan ook liggen aan mijn eigen fixatie dan wel gebrekkige vocabulaire, of is dit gewoon een Vlaams woord?)

Anyways, ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Zo te lezen hebben jullie goede intenties dus ik lees t.z.t. graag de resultaten :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor Jmths » di maart 26, 2019 10:15 am

ErikSnS schreef:(Wat is er met dhp aan de hand?)

"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."

Ik probeerde laatst een account aan te maken op het dph forum omdat de admin een recent artikel rond MXE had gedeeld en het lukte mij toen al niet om een activatie link te ontvangen.

Lijkt er op dat er een poosje niet meer is betaald voor het online houden van de site.
ErikSnS schreef:Ook vinden we het belangrijk dat mensen de correcte en objectieve info hebben. We zien vooral veel nood aan info op fora waar minder specifiek over drugs gepraat wordt, hoewel er op de specifieke fora toch ook wel wat bagger en foute info rond gaat (die snel wordt bijgestuurd door de aanwezige mensen op die fora).

^
PiraatPanda schreef:Bij de term: nodenbevraging m.b.t. drugs denk ik trouwens eerder aan de vraag welke fix/drugs iemand nodig heeft dan aan een nood aan informatie.

Is typisch Vlaams, heel serieus over alles.
PiraatPanda schreef:Anyways, ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Zo te lezen hebben jullie goede intenties dus ik lees t.z.t. graag de resultaten :)

Panda is vooral benieuwd naar jullie bevindingen rond het Viva forum.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Onderzoek: nodenbevraging forum bezoekers

Berichtdoor Perry » wo maart 27, 2019 10:39 am

Jmths schreef:
ErikSnS schreef:(Wat is er met dhp aan de hand?)

"This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources."

Ik probeerde laatst een account aan te maken op het dph forum omdat de admin een recent artikel rond MXE had gedeeld en het lukte mij toen al niet om een activatie link te ontvangen.

Lijkt er op dat er een poosje niet meer is betaald voor het online houden van de site.

Jep, dat, of er is malware aangetroffen op de hosting. Of ze hebben een pakket met een beperkte hoeveelheid bandbreedte.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner