Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

op zoek naar exclienten Bouman Rotterdam

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

op zoek naar exclienten Bouman Rotterdam

Berichtdoor cees1969 » di apr 08, 2014 3:58 pm

Hallo allemaal,

mijn naam is Cees, ik ben nu 6 jaar clean en ik ben op zoek naar exclienten van Bouman Rotterdam die net als ik vervelende ervaringen hebben met de Bouman kliniek in Rotterdam/Capelle aan den IJssel.
Ik heb in deze kliniek verbleven van 2006/2007 waarna ik op een zeer nare manier moest vertrekken vanwege het feit dat ik teveel wist.
Zaken die daar speelden waren onder andere :

Heling van gestolen goederen.
Sexuele escapades tussen medewerkers en clienten.
wanbeleid door hoofd behandeling die ik regelmatig aantrof in gokhallen en die naar mijn inzien zelf wel wat hulp gebruiken kon.

De reden dat ik hier nu pas mee kom is omdat ik altijd bang was ze nog nodig te hebben.
Mijn doel is om in kaart te gaan brengen wat er allemaal mis is in deze kliniek, want zoals ik het zie praten we hier eerder over een criminele organisatie dan een zorgaanbieder, de goeien uitgesloten want er waren natuurlijk ook veel mensen die werkten vanuit een oprecht ideaal.

Ik hoop dat ik jullie ervaringen mag delen zodat we er misschien eens voor kunnen gaan zorgen dat er in de toekomst hulp geboden gaat worden ipv het in stand houden van draaideur patienten.

Groeten Cees
cees1969
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 08, 2014 12:12 pm

Re: op zoek naar exclienten Bouman Rotterdam

Berichtdoor manoes » di apr 08, 2014 4:16 pm

in de bouman heb ik nooit gezeten wel in psychiatrische inrichtingen de verpleging steelt bij het leven en de patienten persen elkaar af en daar wordt niks tegen gedaan; de goeien niet te na gesproken.
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: op zoek naar exclienten Bouman Rotterdam

Berichtdoor Perry » di apr 08, 2014 4:38 pm

Niet lullig bedoelt, want ja, er zijn uiteraard instellingen waar het goed mis is en ik schrijf je bericht absoluut niet direct af, maar:
Welke drug was jij aan verslaafd?
De kans bestaat namelijk dat, zeker in geval van speed, je paranoia of zelfs psychotisch was toen je deze observaties maakte.
Nogmaals, ik ken jou niet, ik ken de kliniek niet, maar zelfs al zou het waar zijn, als zich hier niemand anders meldt met dezelfde ervaringen, heb je geen poot om op te staan ben ik bang :s
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: op zoek naar exclienten Bouman Rotterdam

Berichtdoor cees1969 » di apr 08, 2014 5:25 pm

ik vat het ook totaal niet op als lullig, je hebt gelijk dat het moeilijk zal worden en daarom hoop ik ook op reacties van exclienten zodat we hier iets mee kunnen gaan doen.Ik ben 20 jaar verslaafd geweest aan heroine en cocaine.

Mensen die binnenkomen in zo n kliniek zijn niet altijd mondig genoeg en weten niet altijd goed voor zichzelf op te komen in onrechtsituaties.Ook eigenbelang speelt een rol natuurlijk want het is ook de instantie die je je dagelijkse portie methadon verstrekken en mensen die kritisch kijken worden echt niet gewaardeerd en dat krijg je vroeg of laat voor je kiezen.
Ik ben in de fortuinlijke situatie dat ik zeker weet dat ik nooit meer aan zal hoeven te kloppen bij Bouman.
Ik vind het tijd dat de mensen die meelevend zijn met deze doelgroep eens kritisch gaan kijken en dat het niet alleen meer een zaak word om die mensen van de straat te houden, ik weet dat er lijsten met veelplegers zijn en dat de nummer 78 bijvoorbeeld plaats zal moeten maken voor de nummer 2 op die lijst.
Ik begrijp die kant van het verhaal want de maatschappij zal ook beschermd moeten worden maar zou het niet veel fijner zijn om deze mensen niet alleen bezig te houden maar ook daadwerkelijk een kans te bieden voor zichzelf te gaan zorgen en een menswaardig bestaan op te bouwen, dit gaat mij enorm aan het hart, ik heb veel medegebruikers gekend die inmiddels in trieste omstandigheden overleden zijn en dit doet mij verdriet omdat ik weet hoe sommige gestreden hebben voor hun bestaan.
Ik ben niet uit op wraak, ik wil de dialoog aangaan en proberen deze wereld een stukje beter te maken.
cees1969
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di apr 08, 2014 12:12 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron