Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

overgeven bij ayahuasca

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

overgeven bij ayahuasca

Berichtdoor Handlepke » vr feb 13, 2015 12:32 am

Hey
Ben van plan ayahuasca te doen binnenkort, heb de ingredienten al uitgezocht en ga ze binnenkort bestellen. Maar ik las dat je moet overgeven van ayahuasca, maar dat dit een deel is van de zuivering, aldus niet slecht. Mijn vraag is of je zal overgeven als de trip al is begonnen of daarvoor, en als je nog niet tript, en je geeft dan over, komt er dan nog een trip of moet je dan opnieuw drinken?
Handlepke
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: za dec 27, 2014 4:21 pm

Re: overgeven bij ayahuasca

Berichtdoor frozentoast » vr feb 13, 2015 1:27 pm

'Zuivering' is een nogal zweverig concept want overgeven is normaliter niet zo gezond voor je maag en slokdarm. Het blijkt nogal een heftig goedje te zijn dus logisch dat er dan ergens een kotsreflex op komt zetten. Niet per sé omdat er allemaal giffen zijn die je lichaam uitgaan of iets in die richting.

Als je het forum een beetje doorzoekt is er aardig wat te vinden over ayahuasca.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: overgeven bij ayahuasca

Berichtdoor Aaltje » ma feb 16, 2015 11:14 pm

Als je nog niet tript en je geeft over, dan begint de ayahuasca te werken en zal je sowieso gaan trippen.

En of het nu een zuivering is of gewoon doordat het een nogal heftig goedje is, ik heb het kotsen op ayuahasca als zeer bevrijdend ervaren.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Royal Queen Seeds banner