Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker?
. Je zal de eerste niet zijn die para wordt van drugs. Vooral Coke en Speed staan erom bekend, maar van blowen heb ik het ook al vaker gehoord.
Svstoned schreef:Hoe minder zelfvertrouwen je hebt hoe rapper je paranoid word, en een truukje om minder para te worden eenmaal als het begint is tegen jezelf zoiets zeggen van; 'hey dat ben ik en ik had even overdreven met de hoeveelheid drugs ik in mijn snoet draaide maar als het je niet aanstaat kun je altijd mijn ballen komen likken.'
Werkte altijd voor ik toen ik vroeger ook soms hevig para werd, gebeurde meestal bij mijn vrienden en nu gebeurt het nergens nooit meer omdat ik dat truukje altijd toepaste, maarja dat kwam uit zelf ondervinding dus het kan ook zijn dat dat niet bij iedereen werkt.
Maar in jouw geval zou ik stoppen met alles behalve wiet en daardan ook heel erg mee verminderen, het is eigenlijk heel simpel zolang je genoeg zelfvertrouwen hebt.
Edit: Mensen worden niet paranoid door de drugs maar door de wetten, straffen en vooroordelen die eraan verbonden zijn, zou je niet?
We worden toch niet paranoid van alcohol? Nee hoor, van alcohol denk je zelf precies het tegenovergestelde.
Als je dronken bent ben je alles but paranoid en iedereen mag weten dat je dronken bent.
Tisjeboy schreef:Svstoned schreef:Hoe minder zelfvertrouwen je hebt hoe rapper je paranoid word, en een truukje om minder para te worden eenmaal als het begint is tegen jezelf zoiets zeggen van; 'hey dat ben ik en ik had even overdreven met de hoeveelheid drugs ik in mijn snoet draaide maar als het je niet aanstaat kun je altijd mijn ballen komen likken.'
Werkte altijd voor ik toen ik vroeger ook soms hevig para werd, gebeurde meestal bij mijn vrienden en nu gebeurt het nergens nooit meer omdat ik dat truukje altijd toepaste, maarja dat kwam uit zelf ondervinding dus het kan ook zijn dat dat niet bij iedereen werkt.
Maar in jouw geval zou ik stoppen met alles behalve wiet en daardan ook heel erg mee verminderen, het is eigenlijk heel simpel zolang je genoeg zelfvertrouwen hebt.
Edit: Mensen worden niet paranoid door de drugs maar door de wetten, straffen en vooroordelen die eraan verbonden zijn, zou je niet?
We worden toch niet paranoid van alcohol? Nee hoor, van alcohol denk je zelf precies het tegenovergestelde.
Als je dronken bent ben je alles but paranoid en iedereen mag weten dat je dronken bent.
Dat klinkt best wel para.
Pascal schreef:Is Vinz nou een stuk stront of een ruziestoker?
ZomaarIemand schreef:Ik heb t voornamelijk als ik blow, maar het is pas echt erg als ik flink wat genakt heb..
Azgaza schreef:Ik ken meerdere mensen die paranoïde werden van te veel / te sterke wiet; waar onder iemand die in 7 jaar bijna dagelijks blowen nooit last had tot hij eens een keer wisselde naar flink wat sterkere wiet maar zijn joints niet lichter draaide, toen had hij dus toch last van klassieke paranoïa; onder andere dat mensen hem aanstaarden overal, dat mensen hem uitlachten, dat iedereen iets wist wat ze hem niet vertelden en dat mensen zijn gedachtes zouden kunnen zien of iedereen die een blik op hem worp een hele gedefinieerde mening over hem zou hebben (vooral zijn eigen onzekerheden etc.); ik heb toen veel met hem gepraat en hij is tijdelijk gewisseld van sterke wiet naar lichte hasj
ZomaarIemand schreef:ik denk dat ik gewoon meer een psychonaut ben![]()
Liever een avond flink wat paddo's dan een nacht aan de snats
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast