Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Berichtdoor MrMDMA » ma maart 25, 2019 9:55 pm

Heren,

Ik wil nu al eens een tijdje Phenibut F.A.A. (vrij aminozuur) proberen. Sublinguaal toegedient schijnt dit aanzienlijk sneller en potenter te werken in vergelijking tot de HCL variant. Helaas is deze vorm van Phenibut weinig te vinden, en een enkele vendor heeft het artikel maar af en toe in kleine partijen beschikbaar.

Nu schoot mij laatst ineens te binnen dat het hydrochloride molecuul natuurlijk vrij makkelijk eraf gehaald kan worden met een zuur-base reactie. Hetzelfde wordt immers gedaan bij het bereiden van Crack uit cocaine hcl.

Heeft iemand dit toevallig wel eens uitgeprobeert? Door bijvoorbeeld een hoeveelheid phenibut uit te koken in Ammoniak of een water bakzout oplossing? Ben benieuwd...
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Berichtdoor Perry » di maart 26, 2019 12:15 am

Voor het HCl deel zou dit inderdaad een zeer gemakkelijke oplossing zijn. Wat ik echter niet durf te zeggen is hoe de Phenibut zelf zich zal gedragen in een basische omgeving. Of met ammonium, for that matter.
Gezien de carbonzuur staart (R-COOH) die Phenibut heeft, ben ik bang dat je Phenibut zal gaan reageren met de omringende OH- ionen, in een basische oplossing.

@snuifduif ? @The Dude ? @Jmths Weet een van jullie misschien meer? :smokin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Berichtdoor Jmths » di maart 26, 2019 9:02 am

Perry noemt het probleem waarschijnlijk al een beetje, Phenibut is ook vrij zuur van zichzelf zonder HCL toevoeging.

Het werkt dus waarschijnlijk door het simpelweg met wat bak soda in de oven te combineren maar je raakt waarschijnlijk wel wat Phenibut zelf ook kwijt (afhankelijk van hoe stabiel de Phenibut molecuul is) en het is de vraag waar het deel aangetaste Phenibut zelf in verandert.

Het zou mij eerlijk gezegd geen eens verbazen als Phenibut FAA op deze manier zelf zo wordt gemaakt. :')

https://www.reddit.com/r/Nootropics/com ... tra_price/
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments ... cl_vs_faa/
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Berichtdoor MrMDMA » wo maart 27, 2019 1:27 am

Hmm ok. Ik denk dat ik het zelf dan ook maar niet moet proberen. Bovendien vind ik het risico weer aan Phenibut te beginnen te groot. Ben nu een maand 4 helemaal gestopt met hiermee, en ik vermoed dat de klachten van slapeloosheid/slecht slapen, mezelf "off" voelen, niet lekker in mezelf, zitten toch te wijten zijn geweest aan latente ontwenningsverschijnselen. Ik kan pas sinds een week zeggen dat ik me steeds beter begin te voelen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Phenibut vrij aminozuur uit Phenibut HCL

Berichtdoor Jmths » wo maart 27, 2019 10:20 am

MrMDMA schreef:en ik vermoed dat de klachten van slapeloosheid/slecht slapen, mezelf "off" voelen, niet lekker in mezelf, zitten toch te wijten zijn geweest aan latente ontwenningsverschijnselen.

Ik kan het je garanderen met mijn ogen dicht.

Op zich valt FAA vrij simpel en effectief te maken waarschijnlijk, maar er staat zelfs bij vermeld dat Phenibut FAA in de maag zelfs weer wordt omgezet naar Phenibut HCL. En ik zeg niet dat het de moeite niet waard is maar op dat moment gebruik je Phenibut FAA dus vrijwel geheel om verzuring van het maagzuur tegen te gaan.

Persoonlijk heb ik snel last van maagzuur als sinds jonge leeftijd en als iemand grotere hoeveelheden Phenibut neemt voor langere periode kan dit zelfs problematisch worden. Maar Phenibut wil iemand sowieso niet in te grote hoeveelheden gebruiken aangezien de ontwenning al snel in een absoluut monster verandert.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner