Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

pil met blokletters AP

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

pil met blokletters AP

Berichtdoor felke585 » do sep 22, 2016 5:59 am

Hoi, misschien moet ik niet op deze site zijn maar dat hoor ik dan graag van jullie. Ik heb gisteren een pilletje in mijn tuinstoel gevonden met de blokletters AP erop,nu ben ik dit gaan Google maar kom er niet uit. Ik zou graag willen weten of dit xtc Is? Ik gebruik zelf geen drugs dus ik vermoed dat er iemand hier op bezoek Is geweest die dit wel doet... maar aangezien ik hier vier kinderen heb rondlopen vind ik het geen fijn idee als iemand niet zo voorzichtig Is geweest en dat ding in mijn tuin beland.. ik hoop dat jullie mij hierover iets meer kunnen vertellen en of jullie weten waar ik zo'n ding kan laten testen. Alvast bedankt voor jullie reacties
felke585
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 22, 2016 5:48 am

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Perry » do sep 22, 2016 6:09 am

Het is waarschijnlijk geen xtc, maar iets uit de farmaceutische wereld.

Tip #1
Kijk op drugs.com :) Hier staan vrijwel alle medicijnen incl. eigenschappen. (merk/vorm/opdruk/kleur)

Tip #2
Plaats een foto en/of leg uit hoe de pil er exact uit ziet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor felke585 » do sep 22, 2016 7:26 am

Dankjewel voor je snellen reactie. Het Is een rond pilletje de zijde waar de letters AP in staan Is wit, de andere zijde heeft een licht gele/beige achtige kleur met een streep Door het midden lopen. Ik zal er een foto van proberen op te zetten
felke585
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 22, 2016 5:48 am

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor felke585 » do sep 22, 2016 7:28 am

Ik kan geen foto toevoegen hij geeft aan dat het bestand te groot is
felke585
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do sep 22, 2016 5:48 am

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Perry » do sep 22, 2016 7:38 am

imgur.com
Als je de bovenstaande link opent en gewoon de foto er naartoe sleept, wordt hij geüpload. Dan kan de link geplaatst worden ;)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Amvitamientje » do sep 22, 2016 5:01 pm

Naproxen?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor JandHaas » vr sep 23, 2016 5:20 pm

Ik zou geen pillen gebruiken wanneer je alleen maar denkt te weten wat het is omdat je dat op internet gelezen hebt.

Bij je apotheek kunnen ze je misschien meer vertellen.
Avatar gebruiker
JandHaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: vr sep 23, 2016 4:16 pm

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Perry » vr sep 23, 2016 6:26 pm

JandHaas schreef:Ik zou geen pillen gebruiken wanneer je alleen maar denkt te weten wat het is omdat je dat op internet gelezen hebt.

Bij je apotheek kunnen ze je misschien meer vertellen.

Heb je überhaupt het topic gelezen?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor JandHaas » za sep 24, 2016 1:02 am

Ja, en ik ben bekend met die pillen identifier op drugs.com.

Met al die merkloze varianten op medicijnen die niet meer onder patenten vallen is een witte ronde tablet met AP of APO en een breekgroefje ook maar giswerk geworden.
Avatar gebruiker
JandHaas
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 29
Geregistreerd: vr sep 23, 2016 4:16 pm

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Perry » za sep 24, 2016 1:11 am

JandHaas schreef:Ja, en ik ben bekend met die pillen identifier op drugs.com.

Met al die merkloze varianten op medicijnen die niet meer onder patenten vallen is een witte ronde tablet met AP of APO en een breekgroefje ook maar giswerk geworden.

Ik gebruik zelf geen drugs dus ik vermoed dat er iemand hier op bezoek Is geweest die dit wel doet... maar aangezien ik hier vier kinderen heb rondlopen vind ik het geen fijn idee als iemand niet zo voorzichtig Is geweest en dat ding in mijn tuin beland..
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Kikkerr » za sep 24, 2016 5:32 am

Amvitamientje schreef:Naproxen?

was ook mijn eerste ingeving waarom weet ik niet, popte zo maar i mijn hoofd op.

@ topic starterter, als de pil erg glad is en er strak uitziet is het hoogstwaarschijnlijk geen xtc.
Zie hieronder als voorbeeld, is een kleine greep uit het enorme assortiment wat al dan niet aanwezig is geweest of is.
MDMA in pil vorm XTC heeft vaak spikkels en een iets wat minder slik afgewerkte look, iiig suikerlaagje of spiegel glad opverlvalk voor zover ik weet.
" alt="" />
Maar alsnog is het gissen, mischien vind iemand wel wat, op Drugsforum.nl stat wel iets over XTC met AP als opdruk, heb dat topic niet goed gelezen.

En heb zelf na niet al even googelen dit gevonden.


Bovenstaande zou XTC moeten zijn, maar zonder dat te hebben laten testen weet je dat nooit zeker.
announces/wij-weten-niet-wat-er-in-je-pillen-zit-t1514.html

Als die pil er zo uitziet of erg lijkt op de afbeelding van partyflock zou het wel goed XTC of iets wat voor XTC door moet gaan kunnen zijn, in dat laatste geval kan je pil wegbrengen naar een testcentrum.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor Perry » za sep 24, 2016 4:31 pm

618157 schreef:
Amvitamientje schreef:Naproxen?

was ook mijn eerste ingeving waarom weet ik niet, popte zo maar i mijn hoofd op.

@ topic starter, als de pil erg glad is en er strak uitziet is het hoogstwaarschijnlijk geen xtc.
Zie hieronder als voorbeeld, is een kleine greep uit het enorme assortiment wat al dan niet aanwezig is geweest of is.
MDMA in pil vorm XTC heeft vaak spikkels en een iets wat minder slik afgewerkte look, iiig suikerlaagje of spiegel glad oppervlak voor zover ik weet.

Maar alsnog is het gissen, misschien vind iemand wel wat, op Drugsforum.nl staat wel iets over XTC met AP als opdruk, heb dat topic niet goed gelezen.

En heb zelf na niet al teveel googlen dit gevonden.


Bovenstaande zou XTC moeten zijn, maar zonder dat te hebben laten testen weet je dat nooit zeker.
announces/wij-weten-niet-wat-er-in-je-pillen-zit-t1514.html

Als die pil er zo uitziet of erg lijkt op de afbeelding van partyflock zou het wel goed XTC of iets wat voor XTC door moet gaan kunnen zijn, in dat laatste geval kan je pil wegbrengen naar een testcentrum.

Fixed that for you
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor snuifduif » za sep 24, 2016 6:32 pm

ApenPenis
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: pil met blokletters AP

Berichtdoor IIREEN » wo okt 19, 2022 9:41 am

Naproxen, heb ze zelf ook
IIREEN
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo okt 19, 2022 9:39 am


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner