Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
IJdelheid der ijdelheden, zegt den Prediker, ijdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid! Welk voordeel heeft de mens van al zijn zwoegen waarmee hij zich aftobt onder deze zon?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
JongGeleerd schreef:Je roept wel heel hard nee tegen illegale drugs, maar Nootropics zijn ook illegaal.
Italiano schreef:Het idee van nootropics is juist dat je ze wel kunt blijven gebruiken zonder aan te lopen tegen tolerantie, verminderde effecten etc.
Anoniem1984 schreef:Rudolph schreef:Anoniem1984 schreef:De tijd die ik in mijn werk steek kan ik helaas niet veranderen en de werkdruk ook niet.Anoniem1984 schreef:waar een wil is, is een weg.
Waardeloze reactie.
Ter herinnering, ik ben geen studentje die iets zoekt om z'n examens te halen. Ook ben ik geen junkie die op zoek is naar een high.
Wat ik dan dus niet snap is dat de gemiddelde 17 jarige junk hier prima geholpen wordt, maar iemand die aan serieus en effectief gebruik wil doen? Tja... Ik weet niet wat er van moet vinden.
Dopaminded schreef:Ik vind dat jij hier beter weer eventjes kan oprotten en je respect gaat terug zoeken.
Op een drugsforum zitten druggebruikers.
Het woord junkie gaat nog al snel neerbuigend klinken en al helemaal in de context waarin jij het toepast.
Exceptional Insight schreef:Dopaminded schreef:Ik vind dat jij hier beter weer eventjes kan oprotten en je respect gaat terug zoeken.
Op een drugsforum zitten druggebruikers.
Het woord junkie gaat nog al snel neerbuigend klinken en al helemaal in de context waarin jij het toepast.
Heeft hij ongelijk dan? Of je het nou neerbuigend vindt klinken of niet, er zitten hier wel degelijk junkies. En vaak worden ze inderdaad beter geholpen dan deze dude.
Vaak ook niet
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Exceptional Insight schreef:Maar zijn frustratie is wel begrijpelijk, niet? Als hij na duidelijke tekst en uitleg nog steeds wordt afgeschilderd als verslaafde in spé die zijn carrière alvast vaarwel kan zeggen.
Ivo schreef:Ik denk dat een aantal mensen niet verder heeft gelezen dan de titel...
djeemen schreef:Het gros van de bezoekers hier weet dat wat deze meneer zoekt, niet bestaat. In elk geval niet op de manier waarop hij hoopt. Als deze meneer dat dan niet wil of kan geloven, ontstaat er wrijving... Zoals we dus zien.
djeemen schreef:Als deze man toch uiteindelijk iets vind wat precies is wat hij zocht, dan zijn wij allen erg benieuwd.
- Wikipedia - ModafinilIn 2007, the FDA ordered Cephalon to modify the Provigil (Modafinil merknaam) leaflet in bold-face print of several serious and potentially fatal conditions attributed to modafinil use, including toxic epidermal necrolysis (TEN), DRESS syndrome, and Stevens-Johnson syndrome (SJS).
The long term safety and effectiveness of modafinil have not been determined.
Exceptional Insight schreef:Hij heeft mij alvast niewsgierig gemaakt naar Modafinil.
Claviceps schreef:Exceptional Insight, wat betreft effect en gebruik kun je Modafinil vergelijken met Ritalin. Het mechanisme van actie is echter anders. Als je een van de ongelukkige bent zijn er bepaalde bijwerkingen die nogal hevig kunnen zijn. Moet je voor de fun eens Steven-Johnson Syndrome Googlen (be warned). Ook een van de drugs waar ik mij tijdens mijn studie in heb verdiept
Stevens–Johnson syndrome, a form of toxic epidermal necrolysis, is a life-threatening skin condition, in which cell death causes the epidermis to separate from the dermis. The syndrome is thought to be a hypersensitivity complex that affects the skin and the mucous membranes.
djeemen schreef:Bij mij is ook modafinil onderweg vanuit USA. Maar mijn vraag is meer - als je 70 uur per week werkt, hoe wil daar meer uit persen? Meer uren eruit halen lijkt mij onmogelijk. Wat rest is efficienter werken maar hoe kan dat weer als je nauw gebonden bent aan procedures op je werk?
Claviceps schreef:Moet je voor de fun eens Steven-Johnson Syndrome Googlen (be warned). Ook een van de medicaties/drugs waar ik mij tijdens mijn studie in heb verdiept
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast