Maar nu vroeg ik me af, is het wel verstandig om psychedelische drugs te gebruiken als je downers al niet fijn vind? En hoe kan ik me het best voorbereiden, mentaal en setting, op de trip?
Grtz harry.
Niet om de topicstarter de stuipen op het lijf te jagen maar ik ben al een aantal mensen tegen gekomen die in een psychedelische trip zijn blijven hangen en 1 persoon die na veelvuldig gebruik van LSD in een uiterst onaangenaam personge veranderd is.Wellicht zijn dit de uizonderingen die de regel bevestigen.Ook lees je wel eens dat mensen onder invloed van psychedelica uit het raam springen. Als Astral Projection echter deel uit maakt van de setting lijkt die kans me zeer klein.XM77 schreef:Ik heb nog nooit iemand ontmoet die een slechter mens is geworden van truffels/paddo's of LSD
Karhu schreef:Ben je die personen zelf tegen gekomen?? Ik dacht dat dat altijd ïk ken iemand die iemand kent"verhalen waren... Ik zou er niet zo bang voor zijn als je normaal doseert!
Poseidon schreef:Niet om de topicstarter de stuipen op het lijf te jagen maar ik ben al een aantal mensen tegen gekomen die in een psychedelische trip zijn blijven hangen en 1 persoon die na veelvuldig gebruik van LSD in een uiterst onaangenaam personge veranderd is.Wellicht zijn dit de uizonderingen die de regel bevestigen.Ook lees je wel eens dat mensen onder invloed van psychedelica uit het raam springen. Als Astral Projection echter deel uit maakt van de setting lijkt die kans me zeer klein.XM77 schreef:Ik heb nog nooit iemand ontmoet die een slechter mens is geworden van truffels/paddo's of LSD
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast