Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Rare dingen horen en zien speed

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: Rare dingen horen en zien speed

Berichtdoor Perry » di sep 01, 2015 4:11 am

Travis22 schreef:Hey ik had in de middag een paar jointjes op. En de avond had ik 350/450mg in ongeveer 6 uur tijd en een paar biertjes maar het is niet echt iets om ongerust over teworden denk ik. Aangezien ik anderen keren nergens last van heb gehad

Joints versterken het paranoia effect bij veel mensen behoorlijk, dus hier kan 't zeker aan gelegen hebben. Verder is 350/450mg (uitgaande van kwaliteit) een behoorlijk hoge dosis en kan je daarbij verwachten dan er negatieve effecten een primaire werking zullen hebben. :rock:
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Ew1 » zo jan 07, 2018 8:35 pm

Hey ik weet niet of deze ng een beetje actief is maar wat jij hebt heb ik precies zo .. ik heb t ook al na een tijd van 6 of 8 uur en ik heb er wel heel erg last van

Ik ga hier me verhaal doen ben benieuwd hoe t met jou gaat;
Ik hoor mensen ademen als ik thuis zit met alle geluid dingen uit, die "mensen" zijn nergens te vinden in me studio die misschien nog geen 30m2 is (inclusief badkamer en keuken ) als ik zit/lig op me bank of bed hoor ik t nog beter.
Als ik me adem inhoud zodat ik beter kan luisteren hoor ik t (dit klinkt misschien gek ) ik hoor iemand ademen in me bank.. ergens in de keuken en badkamer maar nergens is iemand te zien, waardoor ik denk dat ze ook in mijn muur zitten en bij mijn airconditioning in me badkamer zit.
Ik denk dat mijn vrienden iets tegen mij opzetten . Een soort voorbereiding voor iets om mij om te leggen of iets aan te doen.
Ik denk dat ik in de gaten word gehouden ongeacht waar ik ben of met wie ik ben
Ookal ben ik alleen denk ik dat ikword gefilmd en opgenomen via microfoon
Ik denk dat ik mensen zie staan buiten op de uitkijk voor mij als ik uit me raam kijk of dat er mensen steeds opnieuw langs rijden en mij in de gaten houden!

Dit heb ik ook al na een hele korte tijd met speed snuiven
Ew1
Newbie

Berichtdoor Perry » ma jan 08, 2018 1:42 am

Dit was niet actief meer, maar hee, waarom niet reageren he :p
Ik zou eens even naar de huisarts gaan, kijken of je 'n afspraak kunt maken met 'n psychiater, want dit klinkt voor mij toch echt als een gevalletje psychose... :s
Perry
Intensive Care Bear
DF God

Berichtdoor Partypipo » ma jan 08, 2018 11:24 am

Wat Perry zegt.

Maar ben je dan zo gevoelig voor dopamine drugs of heb je sowieso al last van te hoge dopamine waarden ofzo en ben je standaard al para eigenlijk?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs