Frissa schreef:Naar waar ga je ?
Ben ooit eens in een ver verleden met school, met de bus door zwitserland gereisd met de bus, 5gr pep in me zak en ze hielden ons tegen voor een random controle( aan de grens van zwitserland) nog nooit zo bang geweest in me levenvol in paniek me zakje in me flesje shampoo gestoken. Bleek dat ze niet eens op de bus kwamen en super leuke vakantie met veel pep gehad
. Maar achteraf bleek dat je op sommige landen (zoals zwitserland) echt wel moet opletten ivm drugs meenemen. Dus drugs is leuk op vakantie maar denk aan de kans dat je drug over de grens smokkeld.
(Damn ik ben zoooo dronken , serieuze reactie proberen te geven lel)
Frissa schreef:Nederlandse grens met drugs lijkt me geen probleem heb ik vaak shitload aan keren gedaan met veel pep. ( al wil ik niet degene zijn die je ertoe aanzet dus is je eigen beslissing) duitse grens geen idee hoe het daar aan toe gaat.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Partypipo schreef:In de vakantie tijd zijn er wel veel random toeristen controles. Dus ikzelf zou het niet riskeren...
Vinnie schreef:Nee dat doen ze nooit,
Vinnie schreef:neem zelf al jaren drugs mee op vakantie. T best kan je een bus pringels open maken, t folie er half afhalen, wat chips eruit Drugs erin. Dan weer wat chips op de drugs leggen, folie terug deksel erop en t lijkt alsof die nog nooit open is geweest. Gegarandeerd succes want ze gaan nooit al je eten open maken (tenzij je zwaar verdacht bent) of ze moeten honden hebben.
Vinnie schreef:Nee maar zonder dollen ze trekken echt je auto niet overhoop als je er gewoon fatsoenlijk uit ziet en je gewoon normaal gedraagt.
Eko schreef:'t is niet naar een festival, 't is naar een furry convention.
eigenlijk bijna puur autobahn tot aan het hotel
Jcutter schreef:Ik reis graag op drugs. Niet met drugs. Muwhaha. Krijg allemaal de AIDS!!!
PiraatPanda schreef:- zorg dat je (zodra je verder reist dan Duitsland) altijd een paar briefjes cash bij de hand hebt om de beveiliging/politie/douane mee om te kopen indien ze je stash ontdekken. Doe dit discreet en snel, voor ze hun meerdere erbij halen.
Eko schreef:Mijn specifieke vraag: Ik ga wat keta en 2cb mee nemen op vakantie, ik rij met iemand mee, en zou het onvindbaar ergens in mijn koffer of kleding moeten kunnen steken, just in case ze controle doen onderweg. Advise would be nice.
ik rij met iemand mee
Vinnie schreef:Ik zou ook je snor afscheren daar profileren ze op
Frissa schreef:@Eko heb je je reis overleefd ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten