Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Reizen met drugs

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Reizen met drugs

Berichtdoor Eko » wo jul 25, 2018 11:56 pm

Algemeen: Geef hier tips over reizen met drugs, waar je op moet letten bij welke soort, en welk vervoersmiddel.
(Kon hier niet direct een algemeen topic voor vinden, als het al bestaat, voeg gerust samen)

Mijn specifieke vraag: Ik ga wat keta en 2cb mee nemen op vakantie, ik rij met iemand mee, en zou het onvindbaar ergens in mijn koffer of kleding moeten kunnen steken, just in case ze controle doen onderweg. Advise would be nice.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Frissa » do jul 26, 2018 12:19 am

Naar waar ga je ?
Ben ooit eens in een ver verleden met school, met de bus door zwitserland gereisd met de bus, 5gr pep in me zak en ze hielden ons tegen voor een random controle( aan de grens van zwitserland) nog nooit zo bang geweest in me leven :woeh: vol in paniek me zakje in me flesje shampoo gestoken. Bleek dat ze niet eens op de bus kwamen en super leuke vakantie met veel pep gehad :woeh: . Maar achteraf bleek dat je op sommige landen (zoals zwitserland) echt wel moet opletten ivm drugs meenemen. Dus drugs is leuk op vakantie maar denk aan de kans dat je drug over de grens smokkeld.

(Damn ik ben zoooo dronken , serieuze reactie proberen te geven lel :rock: )
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Perry » do jul 26, 2018 3:09 am

Ik heb persoonlijk de regel nooit geld mee te nemen over de grens. Ook altijd aan gehouden, zelfs toen ik dagelijks gebruikte. (Nouja, 1 keer per ongeluk... Schrok me rot toen ik dat packje ontdekte)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor verneukeratief » do jul 26, 2018 3:24 am

Beter steekt u het daar waar de zon niet schijnt. Een schrale troost mocht ge gevisiteerd worden
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Eko » do jul 26, 2018 7:38 pm

Frissa schreef:Naar waar ga je ?
Ben ooit eens in een ver verleden met school, met de bus door zwitserland gereisd met de bus, 5gr pep in me zak en ze hielden ons tegen voor een random controle( aan de grens van zwitserland) nog nooit zo bang geweest in me leven :woeh: vol in paniek me zakje in me flesje shampoo gestoken. Bleek dat ze niet eens op de bus kwamen en super leuke vakantie met veel pep gehad :woeh: . Maar achteraf bleek dat je op sommige landen (zoals zwitserland) echt wel moet opletten ivm drugs meenemen. Dus drugs is leuk op vakantie maar denk aan de kans dat je drug over de grens smokkeld.

(Damn ik ben zoooo dronken , serieuze reactie proberen te geven lel :rock: )

Naar Berlijn. dus met files en tussenstop erbij, pak zo'n 10 uur op de baan, stuk België, stukje Nederland, en dan heel Duitsland door.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Frissa » do jul 26, 2018 8:15 pm

Nederlandse grens met drugs lijkt me geen probleem heb ik vaak shitload aan keren gedaan met veel pep. ( al wil ik niet degene zijn die je ertoe aanzet dus is je eigen beslissing :kleuter: ) duitse grens geen idee hoe het daar aan toe gaat.
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Perry » do jul 26, 2018 10:06 pm

Frissa schreef:Nederlandse grens met drugs lijkt me geen probleem heb ik vaak shitload aan keren gedaan met veel pep. ( al wil ik niet degene zijn die je ertoe aanzet dus is je eigen beslissing :kleuter: ) duitse grens geen idee hoe het daar aan toe gaat.

lijkt mij ook geen probleem, maar ik wil het risico gewoon niet lopen, ongeacht dat de kans klein is. De consequenties zijn te groot.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Partypipo » vr jul 27, 2018 11:55 am

In de vakantie tijd zijn er wel veel random toeristen controles. Dus ikzelf zou het niet riskeren...
En in Berlijn kan je volgens mij drugs scoren in iedere uitgaansgelegenheid.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Ivo » vr jul 27, 2018 5:55 pm

Gooi het in wat rum. Zo heb ik een halve gram 2cb meegenomen naar Portugal. Zie je niks van. Geen idee hoe je keta kan verstoppen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Eko » za jul 28, 2018 2:43 am

Partypipo schreef:In de vakantie tijd zijn er wel veel random toeristen controles. Dus ikzelf zou het niet riskeren...

Ja, maar dan gaan ze toch niet al je koffers uitladen en elke sok onderzoeken, of vergis ik me?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Vinnie » za jul 28, 2018 4:42 pm

Nee dat doen ze nooit, neem zelf al jaren drugs mee op vakantie. T best kan je een bus pringels open maken, t folie er half afhalen, wat chips eruit Drugs erin. Dan weer wat chips op de drugs leggen, folie terug deksel erop en t lijkt alsof die nog nooit open is geweest. Gegarandeerd succes want ze gaan nooit al je eten open maken (tenzij je zwaar verdacht bent) of ze moeten honden hebben.
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Perry » za jul 28, 2018 7:04 pm

Je hoort 't @Eko - Het is bij Vinnie nog nooit gebeurd, dus het gebeurt niet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Vinnie » zo jul 29, 2018 1:37 pm

Dat jij nou zo'n poes bent dat je een pakkans van 0,02% te hoog vindt :grin:

Nee maar zonder dollen ze trekken echt je auto niet overhoop als je er gewoon fatsoenlijk uit ziet en je gewoon normaal gedraagt.
Goed verstoppen en de pakkans wordt zo goed als nul, iets van 0,00014. Nog steeds te hoog voor jg maar heb jij wel grotere ballen ofnie @Eko :beer:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Perry » zo jul 29, 2018 3:15 pm

We zien over 10 jaar wel waar wij beiden beland zijn
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Vinnie » zo jul 29, 2018 3:43 pm

Oewhh spannend, misschien betaal je later wel weer belasting als mij :woeh:
Flikker toch op met je over 10 jaar, dan zit jij de hele dag achter een computer, je werk is je leven geworden en je collega's zijn je 'vrienden'.

Als ik jou was zou ik niet uitkijken naar dat moment want dat kan bes teleurstellend zijn, helemaal als je mij dan ziet chillen in mijn eigen shoppa :grin:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Drientje » zo jul 29, 2018 4:09 pm

Vinnie schreef:Nee dat doen ze nooit,


Nooit is een sterk woord Vinnie. Dat het jou nog nooit overkomen is wil niet zeggen dat het niet gebeurd.


Vinnie schreef:neem zelf al jaren drugs mee op vakantie. T best kan je een bus pringels open maken, t folie er half afhalen, wat chips eruit Drugs erin. Dan weer wat chips op de drugs leggen, folie terug deksel erop en t lijkt alsof die nog nooit open is geweest. Gegarandeerd succes want ze gaan nooit al je eten open maken (tenzij je zwaar verdacht bent) of ze moeten honden hebben.


Dit is best een goede tip. Bovendien zal je etenslucht de geur van drugs voor de evt honden kunnen maskeren.

Ik ga zelf al jaren op vakantie naar Duitsland, altijd met de auto en ik ben nog nooit gecontroleerd. Nu ga ik niet naar Berlijn maar naar een klein dorpje met 140 inwoners aan de grens met Tjechië. Dat is een totaal andere route dan Berlijn en ik kan me voorstellen dat als er een festival oid is, de politie misschien wat intensiever controleert.

Vinnie schreef:Nee maar zonder dollen ze trekken echt je auto niet overhoop als je er gewoon fatsoenlijk uit ziet en je gewoon normaal gedraagt.


^Dit. Je hoeft ook echt niet vrijwillig te melden waar je heen gaat als ze je controleren. Eerlijkheid voorop als ze je er wel naar vragen uiteraard.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Eko » zo jul 29, 2018 4:33 pm

't is niet naar een festival, 't is naar een furry convention.
eigenlijk bijna puur autobahn tot aan het hotel
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Drientje » zo jul 29, 2018 6:43 pm

Eko schreef:'t is niet naar een festival, 't is naar een furry convention.
eigenlijk bijna puur autobahn tot aan het hotel


Dan zou ik me niet te druk maken.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Frissa » zo jul 29, 2018 6:51 pm

Ja nou ik zie er niet veel kwaad in maarja moet je zelf weten of je het er voor over hebt.
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za aug 18, 2018 11:30 am

Reizen met drugs:

- zorg dat je tijdens de reis niet onder invloed of brak bent.
- word niet overmoedig. denk na de 1e keer niet: dit ging zo makkelijk de volgende keer neem ik veel meer mee.
- zorg dat alles in orde is met je id-kaart/ paspoort/rijbewijs/papieren/vignettes/ entreebewijzen etc etc
- mocht de beveiliging/politie/douane je een vraag stellen geef dan een kort, net en helder antwoord. Niet uit je woorden kunnen komen is verdacht, maar veel details vertellen ook.
- zorg dat je er een beetje netjes uitziet. dat je kleding en spullen niet naar drugs ruiken. Maar ook niet té netjes. je moet er zo gewoon mogelijk uitzien.
- stop je drugs ergens waar het niet direct te vinden is. Laat anders van te voren een keer een vriend zoeken om te kijken of die het kan vinden.
- zoek op wat in dat land de maximale straffen zijn voor vervoeren van de betreffende drugs
- relax en smile :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Schism » za aug 18, 2018 11:31 am

Jcutter schreef:Ik reis graag op drugs. Niet met drugs. Muwhaha. Krijg allemaal de AIDS!!!

Never change, kutje. :love:

OT:
Ik reis liever niet met drugs. Nederlands kenteken luidt vaak ook alarmbellen in het buitenland.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Snoeper » za aug 18, 2018 11:50 am

Als je het echt mee wil nemen de grens over en daarmee dus berijd bent een risico te lopen dan zou ik ervoor kiezen om de pak kans zo klein mogelijk te maken.
De kans op controle is niet mega groot met de auto maar is zeker wel aanwezig.
Ik zou het in een grip zakje doen en met een veiligheidsspeld in me onderbroek vast maken.
Als je het in je koffer doet dan is er altijd een kans dat ze het vinden. hoe goed je het ook verstopt.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za aug 18, 2018 11:57 am

- zorg dat je (zodra je verder reist dan Duitsland) altijd een paar briefjes cash bij de hand hebt om de beveiliging/politie/douane mee om te kopen indien ze je stash ontdekken. Doe dit discreet en snel, voor ze hun meerdere erbij halen.
- geef voordat je van huis vertrekt een afscheidsfeestje :kleuter:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Schism » za aug 18, 2018 12:02 pm

PiraatPanda schreef:- zorg dat je (zodra je verder reist dan Duitsland) altijd een paar briefjes cash bij de hand hebt om de beveiliging/politie/douane mee om te kopen indien ze je stash ontdekken. Doe dit discreet en snel, voor ze hun meerdere erbij halen.

Discreet is inderdaad belangrijk. In Thailand werkt het wel zo. Dan stop je een paar honderd Baht bij je paspoort dat ze het zelf kunnen aannemen zonder dat er woorden aan te pas komen.

Bij het vervoeren en angst van drugshonden. Koop een strijkzak, doe het erin, was je handen met schoonmaakalcohol en neem de hele zak ook af. Dan komt er geen geur meer af.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za aug 18, 2018 1:31 pm

- blijf kalm, beleefd en meewerkend. Oók als je bijvoorbeeld een (drugs)hond ziet of je gevraagd wordt om je koffer/achterklep te openen. Is nog helemaal niet per se GAME OVER. Je hebt best kans dat ze bij een standaardcontrole helemaal niet echt goed kijken, of dat de drugshond toevallig jouw soort drugs niet ruikt.

Als je opeens zenuwachtig doet, er tussenuit probeert te knijpen of plots overdreven grappig of charmant gaat doen, dán gaan ze je spullen natuurlijk beter doorzoeken. :ugeek:

Eko schreef:Mijn specifieke vraag: Ik ga wat keta en 2cb mee nemen op vakantie, ik rij met iemand mee, en zou het onvindbaar ergens in mijn koffer of kleding moeten kunnen steken, just in case ze controle doen onderweg. Advise would be nice.


Ik reis zelf nooit met harddrugs. Maar benzo's stop ik bv in een zak van jeans of colbertje dat netjes opgerold in m'n koffer ligt.

ik rij met iemand mee

Weet diegene ook dat je iets meeneemt? Ik zou er zelf niet bepaald gecharmeerd van zijn als één van m'n reisgenoten stiekem drugs mee zou smokkelen. Denk dat met name de bestuurder er ook problemen mee kan krijgen.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Frissa » ma sep 03, 2018 11:40 pm

@Eko heb je je reis overleefd ?
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Vinnie » di sep 04, 2018 10:01 am

Ik zou ook je snor afscheren daar profileren ze op
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Perry » di sep 04, 2018 2:02 pm

Vinnie schreef:Ik zou ook je snor afscheren daar profileren ze op

Das voor pedofilie
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor SpeedY » za sep 08, 2018 4:47 am

Een beetje laat, maar voor gebruikers hoeveelheden drugs werkt naar mijn idee in verpakkingen van eten stoppen heel goed.

Zoals bv pringles bussen of kwark potjes, deze kan je hersluiten met een klein lijm waardoor je echt wel heel veel pech moet hebben willen ze daar achter komen.
ik ben ook 1x naar duitsland geweest met de trein toen op de grens opeens polizei naar binnen ging voor een random controle oid maar dat heb ik ook vrolijk vooraan de trein (bij de bar) afgewacht ipv naast mijn kofffer, daar zat toch alleen maar kleding in en tenzij ze kilo's drugs vinden lijkt mij dat je er mee weg kan komen.

Voor bij evenementen verstop ik het ook vaak in een afgesloten zakje vast getaped in de binnentent van mijn tent, die weer in de buitentent gerold zit en in de tentzak zit.
Weinig mensen gaan een hele tent opzetten en uitpluizen oid bij een controle.

Disclaimer: ik heb niet heel veel ervaringen met buitenland en/of grenscontroles dus uiteraard is dit eigen risico :lol:
Avatar gebruiker
SpeedY
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: ma mei 13, 2013 8:22 pm

Re: Reizen met drugs

Berichtdoor Eko » za sep 08, 2018 10:17 am

Frissa schreef:@Eko heb je je reis overleefd ?

Uiteindelijk niks gebruikt daar, geen tijd, maar had wel wat 2cb in capsule vorm mee. Gewoon tussen de kleren in de koffer.
Nergens tegenghouden of moeten stoppen, gewoon chill op de autobahn.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Volgende

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner