Madcat schreef:Methamfetamine kan deze vorm hebben
doq schreef:Haha geweldigNja zal het binnenkort langsbrengen, enig idee hoeveel ik moet inleveren?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
doq schreef:Haha geweldigNja zal het binnenkort langsbrengen, enig idee hoeveel ik moet inleveren?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Madcat schreef:.
Methamfetamine kan deze vorm hebben
doq schreef:Er waren geen bekende werkzame stoffen gevonden, dus ik werd afgeraden wat te gebruiken. Dit heb ik wel gedaan, een klein mespuntje, en ik heb er niets van gevoeld.
Wat slecht ben ik he.
Jamess schreef:Hopen dat het Bromo-DragonFLY is![]()
Einstein schreef:Jamess schreef:Hopen dat het Bromo-DragonFLY is![]()
![]()
Inderdaad, kijk hier de volgende keer maar mee uit
Einstein schreef:Bromo-DragonFLY is een stofje dat rond de 1 mg al behoorlijk intense trips geeft (die doorgaans zo'n 24 uur duren, als ik me niet vergis), zodat grapjassen die 10 mg tegelijk namen er behoorlijk wat brokken mee hebben gemaakt
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten