Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di dec 30, 2014 1:57 pm

Kan de omgeving terug in één keer in zich opnemen.
Dat was niet mogelijk door de vecht-vlucht-reactiestatus waarin ik me bevond.
Deze status heeft wel wat belangrijkere dingen te doen, overleven.
Niet dat je werkelijk aan het overleven bent, al maak je wel gebruik van de voordelen dat deze 'status' met zich mee brengt.

Een vrouw dat haar kind van een levensbedreigende situatie moet beschermen blijkt plots drie keer zoveel kracht te bezitten.
De vecht-vlucht-reactiestatus zorgt ervoor dat de vrouw tot het uiterste gaat door andere 'onbelangrijke' dingen uit te schakelen.

Men opereert op 'overlevingsinstinct.'
Dit moet wel tot ongeziene prestaties op bepaalde vlakken leiden, vooral wanneer deze 'overlevingsstatus' op kunstmatige wijze zonder geldige reden bereikt wordt. ;)

Is dankbaar om van de voordelen dat deze overlevingsstatus met zich meebrengt gebruik gemaakt te mogen hebben.
Al wordt begrepen dat hier een prijs voor betaald moet worden.
Deze betaal ik terug in stukken.
Pep=krediet nemen op het lichaam.
Het krediet terugbetalen gebeurt door niet nog een krediet af te sluiten.
Ik zou verdrinken in de rekeningen waar ik naar mijn vermoeden het kapitaal niet voor heb.

Vertaling symbolisatie op het werkelijke leven: sluit zonder te weten waarmee je bezig bent het ene krediet na het andere af. (modern salon, bijpassende multimedia-set, bijpassende keuken kan niet achterblijven omdat dit anders te hard 'vloekt' met je nieuwe 'status')
De begeerte naar meer krediet is dus aanwezig.
Volgens algemeen gekende regel gaat men pas een nieuw krediet aan wanneer het vorige is terugbetaald.

Pep: krijgt niet de kans net als bij een echt genomen krediet in het leven je zonder het te beseffen over je limiet te laten gaan.
Netjes terugbetalen dus, dat is de prijs.

Doet me wat denken aan de filosofie van Dit Forum (DF:-) die men kan lezen wanneer men DF voor het eerst bezoekt: namelijk dat het gebruik recreatief dient behouden te worden zodat het 'leuk' blijft. (men blijft van de voordelen profiteren)

Wat zouden voor mezelf zo de voordelen geweest zijn?

De wisselwerking tussen de nuchtere en onder invloed-zijnde staat.
Het maakt het leuk om bevindingen onder invloed tot in extreem detail te kunnen beschrijven (overlevingsdrang doet zijn werk) welke op zijn beurt in nuchtere staat weer materiaal biedt om samen te vatten wat me voortdurend dingen bijleert.
Illustratie wisselwerking: het stuk 'waarom ik nooit nog Coke gebruik' onder invloed geschreven kan ik nu eenvoudig samen vatten, 'bij cokegebruik wordt je vermogen tot analyseren en jezelf zodoende te beschermen onderdrukt.'
Hoe ik dit weet? Dat verklaart het stuk.
De samenvatting beschermd je nog beter tegen omstandigheden die het leven in je schoot kunnen werpen welke je onbewust 'dwingen' tot gebruik. (het leven is zo verraderlijk)

Dingen bijleren door middel van voortdurende wisselwerking gebeurt zonder drugs ook, maar daar drugs een genomen krediet is krijg je een enorm ondersteunend zetje in de rug.

Mijn excuses voor de eventuele 'overlast' die ik bij sommigen ongetwijfeld veroorzaakt heb maar wil er graag aan toevoegen dat dit in mijn ogen ergens wel mooi bij dit forum past.
Het is informatief daar de werking van de drug perfect geïllustreerd wordt. :wave:

Zolang de onder-invloed zijnde staat niet gereduceerd wordt tot platvloers ongemanierd boerengedrag.

Welke voordelen hebben het gebruik me nog zoal geleverd?

-Ik heb een fantastische tijd beleefd door mijn opgewekte behoeften door de drug ongegeneerd te kunnen bevredigen.
Zou ik dit op een ander forum doen waar drugs taboe zijn zouden ze misschien durven denken dat ik één of andere 'typ-bot' ben die gebanned dient te worden. :lol:

-Users hebben me in recordtempo wat leren kennen door te tonen dat verschillende manieren van benadering niet hoeft te betekenen dat ik hierdoor gestoord ben. (hoop ik toch:-)
-Ik heb hierdoor ook de users in recordtempo wat leren kennen.

Voel me verder best goed, al weet ik dat ik nog lang niet uitgeslapen ben. (dat kan ook niet)
Zal het straks wel voelen.

Heeeeey, Idee!
Die fles sterke drank waar ik maar niet van kon drinken lijkt me nu bijzonder gezellig! :beer:

Vind dit verder een heerlijk forumpje waar men onder 'invloed' gelukkig ook kan 'lallen' :hulde:
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op di dec 30, 2014 2:26 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Rudolph » di dec 30, 2014 2:28 pm

druks hoi lang niet gesproken hoe is het met je met ons gaat het heel goed spannende dagen zo voor nieuwjaar he gerrie is alweer bijna vingers verloren maar dat ging gelukkig nog maar net goed maar ik wilde even zeggen he misschien weet je het nog niet maar als je lol met dubbele puntjes schrijft krijg je hele leuke plaatjes kijk :lol: vind het zelf wel gezellig uitzien he ja hyves had er vroeger veel meer maar die is er ook mee gestopt stom he maar ik ga weer de hond wil uitgelaten worden maar bel me weer eens dan gaan we weer gezellig koffie doen in de stad ok nou doei en groetjes
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di dec 30, 2014 2:31 pm

Blijf toch! :beer:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor psychedelic23 » di dec 12, 2017 3:52 pm

Moonlight Fanatic schreef:Kan de omgeving terug in één keer in zich opnemen.
Dat was niet mogelijk door de vecht-vlucht-reactiestatus waarin ik me bevond.
Deze status heeft wel wat belangrijkere dingen te doen, overleven.
Niet dat je werkelijk aan het overleven bent, al maak je wel gebruik van de voordelen dat deze 'status' met zich mee brengt.

Een vrouw dat haar kind van een levensbedreigende situatie moet beschermen blijkt plots drie keer zoveel kracht te bezitten.
De vecht-vlucht-reactiestatus zorgt ervoor dat de vrouw tot het uiterste gaat door andere 'onbelangrijke' dingen uit te schakelen.

Men opereert op 'overlevingsinstinct.'
Dit moet wel tot ongeziene prestaties op bepaalde vlakken leiden, vooral wanneer deze 'overlevingsstatus' op kunstmatige wijze zonder geldige reden bereikt wordt. ;)

Is dankbaar om van de voordelen dat deze overlevingsstatus met zich meebrengt gebruik gemaakt te mogen hebben.
Al wordt begrepen dat hier een prijs voor betaald moet worden.
Deze betaal ik terug in stukken.
Pep=krediet nemen op het lichaam.
Het krediet terugbetalen gebeurt door niet nog een krediet af te sluiten.
Ik zou verdrinken in de rekeningen waar ik naar mijn vermoeden het kapitaal niet voor heb.

Vertaling symbolisatie op het werkelijke leven: sluit zonder te weten waarmee je bezig bent het ene krediet na het andere af. (modern salon, bijpassende multimedia-set, bijpassende keuken kan niet achterblijven omdat dit anders te hard 'vloekt' met je nieuwe 'status')
De begeerte naar meer krediet is dus aanwezig.
Volgens algemeen gekende regel gaat men pas een nieuw krediet aan wanneer het vorige is terugbetaald.

Pep: krijgt niet de kans net als bij een echt genomen krediet in het leven je zonder het te beseffen over je limiet te laten gaan.
Netjes terugbetalen dus, dat is de prijs.

Doet me wat denken aan de filosofie van Dit Forum (DF:-) die men kan lezen wanneer men DF voor het eerst bezoekt: namelijk dat het gebruik recreatief dient behouden te worden zodat het 'leuk' blijft. (men blijft van de voordelen profiteren)

Wat zouden voor mezelf zo de voordelen geweest zijn?

De wisselwerking tussen de nuchtere en onder invloed-zijnde staat.
Het maakt het leuk om bevindingen onder invloed tot in extreem detail te kunnen beschrijven (overlevingsdrang doet zijn werk) welke op zijn beurt in nuchtere staat weer materiaal biedt om samen te vatten wat me voortdurend dingen bijleert.
Illustratie wisselwerking: het stuk 'waarom ik nooit nog Coke gebruik' onder invloed geschreven kan ik nu eenvoudig samen vatten, 'bij cokegebruik wordt je vermogen tot analyseren en jezelf zodoende te beschermen onderdrukt.'
Hoe ik dit weet? Dat verklaart het stuk.
De samenvatting beschermd je nog beter tegen omstandigheden die het leven in je schoot kunnen werpen welke je onbewust 'dwingen' tot gebruik. (het leven is zo verraderlijk)

Dingen bijleren door middel van voortdurende wisselwerking gebeurt zonder drugs ook, maar daar drugs een genomen krediet is krijg je een enorm ondersteunend zetje in de rug.

Mijn excuses voor de eventuele 'overlast' die ik bij sommigen ongetwijfeld veroorzaakt heb maar wil er graag aan toevoegen dat dit in mijn ogen ergens wel mooi bij dit forum past.
Het is informatief daar de werking van de drug perfect geïllustreerd wordt. :wave:

Zolang de onder-invloed zijnde staat niet gereduceerd wordt tot platvloers ongemanierd boerengedrag.

Welke voordelen hebben het gebruik me nog zoal geleverd?

-Ik heb een fantastische tijd beleefd door mijn opgewekte behoeften door de drug ongegeneerd te kunnen bevredigen.
Zou ik dit op een ander forum doen waar drugs taboe zijn zouden ze misschien durven denken dat ik één of andere 'typ-bot' ben die gebanned dient te worden. :lol:

-Users hebben me in recordtempo wat leren kennen door te tonen dat verschillende manieren van benadering niet hoeft te betekenen dat ik hierdoor gestoord ben. (hoop ik toch:-)
-Ik heb hierdoor ook de users in recordtempo wat leren kennen.

Voel me verder best goed, al weet ik dat ik nog lang niet uitgeslapen ben. (dat kan ook niet)
Zal het straks wel voelen.

Heeeeey, Idee!
Die fles sterke drank waar ik maar niet van kon drinken lijkt me nu bijzonder gezellig! :beer:

Vind dit verder een heerlijk forumpje waar men onder 'invloed' gelukkig ook kan 'lallen' :hulde:


Leuk te lezen dat je hier zo verwelkomt bent, nice, vooral hoe ze je benaderingspogingen niet meteen zagen als dat je gestoord was, klinkt fantastisch?

Nja aan de datum te zien was het hier dan waarschijnlijk bevolkt door zeer ruimdenkende mensen , die zich niet zo vlug aan iets stoorden,

werd erdan zoveel meer gedoogd in 2014 tjonge jonge, de tijden veranderen toch snel.
psychedelic23
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 46
Geregistreerd: vr jul 14, 2017 8:34 pm

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr maart 16, 2018 6:50 pm

Leuk dat mijn topic nog gelezen wordt. :stoned:
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Kikkerr » vr maart 16, 2018 7:01 pm

Pep=krediet nemen op het lichaam.
Het krediet terugbetalen gebeurt door niet nog een krediet af te sluiten.
Ik zou verdrinken in de rekeningen waar ik naar mijn vermoeden het kapitaal niet voor heb.


Zo is het en laat de peppies niks anders denken, oke de een kan wat meer lenen als de ander maar op het einde neemt de pep want het neemt.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr maart 16, 2018 7:10 pm

Yep, en de wereld is goed verborgen.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Kikkerr » vr maart 16, 2018 7:12 pm

Moonlight Fanatic schreef:Yep, en de wereld is goed verborgen.

Welke wereld doelt ge op?
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Samenvatting recreatief speedgebruik ;)

Berichtdoor Moonlight Fanatic » vr maart 16, 2018 7:14 pm

De pepwereld. :stoned:
En het motorwereldje, dat zijn alle wereldjes bij elkaar.
Ik denk dat mijn stukje door zijn herkenbaarheid tijdloos is, en het was inderdaad ook recreatief, want ik ben al een jaar en half gestopt met pep.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron