Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Yuri » wo sep 26, 2018 4:13 pm

Ik ben al een jaar of 2 in de ban van DMT, en vooral de variant waar je DMT in kruiden verwerkt. Dit word Change of Infused Herb genoemd (verschil zit hem in de aanwezigheid van Harmala’s). Ik dacht dat het tof was om een topic te maken waarin iedereen zijn creaties kon showen

Eerste wat ik laat zien is wat voorheen mijn basis product was - 75% Blauwe lotus (+extract) and 25% Salvia, in Enhanced Leaf vorm (dus zonder Harmalas). De Salvia in geeft de DMT een zeer aparte maar echt aawezige dimensie: het maakt je visie extreem breedbeeld, vertraagd je ervaring van tijd, en rekt de tijd waarin de DMT actief is bij minimaal 5 minuten. Daar ik mijn DMT kruiden in een Vaporiser rook blijft het vooral een DMT ervaring ipv een echte Salvia trip (heeft met de hitte te maken).

De Blauwe Lotus komt gek genoeg niet altijd tot zijn recht, maar als die 'aan gaat' is er een zeer duidelijke vrouwelijke energie aanwezig, die gepaard gaat met rust en liefde. Dit gebeurt bij mij veel vaker overdag dan in het donker. Ben zeer benieuwd of mensen hier ook ervaring mee hebben.

Post uiteraard vooral je eigen Changa!

Yuri
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo sep 09, 2018 10:27 pm

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Perry » wo sep 26, 2018 10:29 pm

Ik ben vooral geïntrigeerd door het papiertje waar het op ligt. Wat zegt dat over mij?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Yuri » do sep 27, 2018 12:29 am

Dat we dezelfde smaak hebben ;)
Yuri
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo sep 09, 2018 10:27 pm

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Marcel » vr okt 26, 2018 5:45 am

Morgen komt 100gr mimosa binnen, ik ben benieuwd!
Degene die raad wat mijn oude gebruikersnaam is, wint een prijs naar keuze!
Avatar gebruiker
Marcel
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do jun 07, 2018 2:04 am

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Jmths » vr okt 26, 2018 2:00 pm

Druks schreef:Kan je wat meer vertellen over de verschillende mixes?

Wordt (Syrische) wijnruit hier niet vaak voor gebruikt als MAO A remmer? Quote me niet, wil niemand vergiftigen. :p
Passiebloem is ook een bekende kort werkende MAO A remmer (zie achtergrond Erowid), alleen beetje zonde van zo'n mooie bloem.

Het roken van Blauwe lotus lijkt mij interessant gezien de ruime geschiedenis hiervan en vaak toch wel vage omschrijving van effecten, ik weet nog altijd niet precies wat het doet behalve dat ik er goed van in slaap kan vallen. Heb nog wat 1:100 extract liggen, misschien vanavond even voor het slapen proberen. :P

Salvia met DMT klinkt heftig, kan me voorstellen dat de blauwe lotus niet altijd te merken valt. Nogal een leek vraag maar is het de bedoeling dat je eerst de changa consumeert en dan de DMT omdat de DMT anders te snel op komt?

Ik had ook een willekeurig vraagje, er zijn duizenden toepasbare planten en het wordt vaak ontraden om bladgroen te mijden in verband met leverschade. Ik las echter ook dat meer traditioneel in Zuid Amerika ook bepaalde grassoorten worden toegepast. Lastige vraag maar vroeg me af hoe dat zit. Moet misschien eens fatsoenlijk TIHKAL doorlezen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Marcel » vr maart 29, 2019 5:43 am

20190329_040527.gif
Dit is DMT uit Mimosa Hostilis
20190329_040527.gif (41.26 KiB) 798 keer bekeken
Degene die raad wat mijn oude gebruikersnaam is, wint een prijs naar keuze!
Avatar gebruiker
Marcel
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: do jun 07, 2018 2:04 am

Re: Show je Changa / Infused herb (DMT kruiden)

Berichtdoor Ricardo van Luik » ma apr 08, 2019 3:45 pm

Ik ken alleen chaga mushroom extract. Vond het echt heeeeel erg smerig, maar was best relaxed (geen trip). Heb het wel weggegooid want de smaak werd niet beter of wende er niet aan.

Ik dacht eerst dat je Chacruna bedoeld voor DMT of Ayahuasca. Net als Chaliponga. Dat kun je gewoon kopen online. Ik wil het binnenkort misschien met wat vrienden proberen. Check dit: https://www.dutch-headshop.nl/smartshop ... mt-kruiden

Allerlei DMT Kruiden
Ricardo van Luik
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: wo jan 16, 2019 5:44 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner