Bier schreef:Kun je via het forum ook een sitter reserveren?
Chris Pontius schreef:Stoffen om de trip te verminderen:
-Vitamine C (paddo's)
-Suiker (paddo's)
Einstein schreef:Chris Pontius schreef:Stoffen om de trip te verminderen:
-Vitamine C (paddo's)
-Suiker (paddo's)
Grote onzin/placebo. Mag dit er alsjeblieft uit?
Bier schreef:Kun je via het forum ook een sitter reserveren?
Flameon schreef:Bier schreef:Kun je via het forum ook een sitter reserveren?
Onmogelijk, probeer het in je vriendenkring
Chris Pontius schreef:Flameon schreef:Bier schreef:Kun je via het forum ook een sitter reserveren?
Onmogelijk, probeer het in je vriendenkring
Wrijf het er maar weer in Flameon.
Chris Pontius schreef:Einstein schreef:Chris Pontius schreef:Stoffen om de trip te verminderen:
-Vitamine C (paddo's)
-Suiker (paddo's)
Grote onzin/placebo. Mag dit er alsjeblieft uit?
Done; danku.
Einstein schreef:Geen idee of vitamine C de afbraak van "afvalstoffen" bevordert, om het als tripstopper in te kunnen zetten zou het bijvoorbeeld actief moeten zijn als 5-HT2 antagonist of als agonist op GABA of µ-opioide en aangezien vitamine C voor zover ik weet nul komma nul affiniteit heeft voor die receptoren (en voor alle andere "drugsreceptoren") zal het inderdaad niet veel helpen.
Flameon schreef:Zijn hier mensen die wel eens als sitter fungeren?
Ik moet bekennen dat ik het moeilijk zou vinden om als sitter te fungeren, ik zou zelf graag met vrienden mee gebruiken
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
s0s_90 schreef:Flameon schreef:Zijn hier mensen die wel eens als sitter fungeren?
Ik moet bekennen dat ik het moeilijk zou vinden om als sitter te fungeren, ik zou zelf graag met vrienden mee gebruiken
Ik ben weleens trip-sitter geweest toen vrienden van mij paddo's gingen gebruiken.
Het was best leuk om sitter te zijn, je kunt hun ook een beetje sturen en het is ook
heel grappig om te zien hoe hun de grootste lol hebben om niks.
Ik moest toen 3 mensen in de gaten houden en dat is meer als genoeg.
Als er meer mensen gaan trippen zou ik zorgen dat je met 2 sitters bent,
Bier schreef:Haha zou jij eens trip-sitter willen zijn?
s0s_90 schreef:Bedoel je nou mij of flameon?
Ik vind dat het belangrijk is dat je je tripsitter goed kent.
Dat als het nodig is je weet dat die persoon er voor je is,
een blind vertrouwen in die persoon stelt je juist gerust.
Bier schreef:s0s_90 schreef:Bedoel je nou mij of flameon?
Ik vind dat het belangrijk is dat je je tripsitter goed kent.
Dat als het nodig is je weet dat die persoon er voor je is,
een blind vertrouwen in die persoon stelt je juist gerust.
De enige mensen die ik echt vertrouw zijn mijn ouders en mijn zusje, en nog wat familie/vrienden die heel dicht bij mij staat en waarvan ik weet dat ze het beste met me voor hebben. Maar ik denk niet dat die tripsitter willen zijn. Mezelf vertrouw ik ook wel, maarja, of ik daar nu veel aan heb op zo'n moment...
Tomaat schreef:Kunnen die 3 filmpjes weg? Ze staan immer niet meer op Youtube en hebben dus weinig nut meer...
°Thomas° schreef:Weet iemand of xanax ook helpt bij het verminderen van een bad trip bij LSD?
Sublimo schreef:°Thomas° schreef:Weet iemand of xanax ook helpt bij het verminderen van een bad trip bij LSD?
Het gaat je wat rustiger maken denk ik, maar weet niet in welke maten.
maniac schreef:als mijn tripsitter aan al deze eisen zou moeten voldoen zou ik nooit meer kunnen trippen o.O
maniac schreef:als mijn tripsitter aan al deze eisen zou moeten voldoen zou ik nooit meer kunnen trippen o.O
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten