Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Slapende/prikkende arm

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Slapende/prikkende arm

Berichtdoor Radagast » za nov 07, 2015 8:13 pm

Hey allen,

De laatste tijd heb ik tijdens het trippen op psychedelica & dissociatieven vaak last van een slapende/minder functionerende rechterarm. Heeft dit te maken met het vernauwen van de bloedvaten, en zoja: kan dit verholpen of getemperd worden? Het doet geen pijn ofzo, maar het is gewoon niet echt chill tijdens een trip...
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor djeemen » za nov 07, 2015 8:43 pm

Tripmiddelen verhogen meestal wel de bloeddruk meen ik me te herinneren. Hoe dit zich kan uitten in de beschreven symptomen zou ik niet weten. Wat wel soms ervaren wordt is dat tijdens een trip mensen zich op een andere manier bewust worden van hun lichaam en dingen voelen die in het dagelijks leven mentaal onderdrukt worden. Misschien een idee om in de gaten te houden en eventueel eens aan een dokter voor te leggen.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor Perry » za nov 07, 2015 8:46 pm

Weet je toevallig of je organen omgedraaid zitten? (Dit komt voor als aandoening.) Als je het niet weet, kan je 't zien aan waar je halsslagader zit. Zit die rechts? Dan is de boel normaal. Links? Omgedraaid.
Als 't omgedraaid is, zou het kunnen wijzen op opkomende hartfalen. Dat uit zich namelijk in de arm aan de kant van je hart. Anders weet ik 't niet.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor davy jones » za nov 07, 2015 8:55 pm

slapende prikkelende ledematen wijzen meestal op een belabberde doorbloeding en de natuurlijke balans daarvan word verstoord.
Meestal duidt pijn in linkerarm op naderende troubles maar rechts komt ook voor.
Kan echter ook niks zijn. Ff easy dus om het in te schatten
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor Radagast » zo nov 08, 2015 4:35 pm

Bedankt voor de antwoorden. Vannacht op lsd weer wat last gehad, gevalletje van vasoconstrictie I guess. Moet binnen kort sowieso op controle voor het werk, dus zal het daar even voorleggen.

@JG: organen liggen gewoon op de juiste plaats hoor ;)
Avatar gebruiker
Radagast
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 192
Geregistreerd: za dec 22, 2012 1:52 pm

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor lemon » zo nov 08, 2015 11:26 pm

Misschien lig of zit je in een houding die je doorbloeding verhindert? Ook zijn de meeste drugs wel een belasting voor je vaten. Af en toe een stukje lopen tijdens de trip ;)
lemon
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: za jun 04, 2011 9:54 am

Re: Slapende/prikkende arm

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » di nov 10, 2015 6:22 pm

Voel even of in je rechteroksel een bobbeltje of verdikking zit die je niet voelt bij de linker.

Overigens, als je vingertoppen blauw worden is het tijd voor een ambulance :)
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner