Heb je in het verleden weleens slechte ervaringen met dealers gehad, te weinig gekregen, troep gekregen, je hebt betaald maar je krijgt niets etc.
Om dan maar meteen zelf te beginnen:
Gisteren heb ik een ventje 7 euro gegeven voor wat wiet, hij zou een uurtje later terug zijn omdat hij daarvoor langs een vriend moest wat verderop. Dat is al vaker zo gegaan en altijd ging het goed, alleen gisteren heb ik 2 uur gewacht op een telefoontje en nog steeds niets. Hij heeft niets meer van zich laten horen totdat ik hem vanmiddag via een ander nummer te pakken kreeg. Hij moeilijk doen, ik moeilijk terug doen en opeens begint hij te dreigen dat hij wel naar m'n huis zou komen.
Het feest begint!

Dus ik nodig hem vriendelijk uit voor een theekransje maar dat slaat hij af terwijl ik er net zo'n zin in had. Na hem een beetje met verheven stem toegesproken te hebben bedacht hij zich waarschijnlijk dat het slimmer is om het me toch maar te geven en komt hij het straks brengen.
Ohja, en m'n anuspoeder dealert verkoopt 3/4 gram als zijnde een gram. Maar dat is natuurlijk normaal.
Hoe zijn jullie genaaid?