Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Snuifgerei delen?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Snuifgerei delen?

Berichtdoor supergabbur » di jan 01, 2013 1:15 am

Dag mensen!

Ik kom met de zoekfunctie hierover niets tegen, wellicht zoek ik niet goed maar zo niet:
Delen jullie je snuifgerei eigenlijk met anderen? Met iedereen, met niemand, alleen met bepaalde mensen of alleen met bepaalde mensen niet?

Zelf doe ik het altijd met iedereen zonder erover na te denken, nuchter bij het eerste lijntje eigenlijk al niet (bijna altijd heb ik al gedronken voor ik een puntje of lijntje pak, maar als het eens gebeurt) en als ik naar de klote ben al helemaal niet. Om me heen zie ik iedereen eigenlijk ook altijd no problemo de zelfde snuifattributen delen.
Nu vroeg ik me vandaag na een wild feestje afgelopen weekend opeens af hoe andere mensen dat doen, wat de beweegredenen van de niet-delers zijn (ik ken ze niet maar ze zullen er vast zijn) Puur het idee van dat je het niet zo fris vindt of ook echt om ziektes ofzo te voorkomen) - kan dat überhaupt en zoja: hoe groot/ernstig is die kans?

Ik kan me trouwens vaag een uitspraak, volgens mij op dit forum of op .nl, herinneren dat het in Frankrijk heel gebruikelijk is je snuifbuis alleen zelf te gebruiken.

Ik ben benieuwd naar de reacties en wens jullie allen een gelukkig nieuw jaar!
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Gonzo » di jan 01, 2013 2:19 am

Ik zou even kijken of de persoon waar je mee snuift geen rare bulten ofzo in zijn of haar gezicht heeft, dan zit je denk ik wel goed.

Kankerlang verhaal trouwens voor zoiets onbenulligs, maar kan aan mij liggen.
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor supergabbur » di jan 01, 2013 2:38 am

Lang verhaal heb je wel gelijk in, maar onbenullig?

Ik heb er echt nul verstand van dus als er niets of verwaarloosbaar vaak wat overgedragen wordt is het inderdaad onbenullig, maar als je er daadwerkelijk nare shit van kunt oplopen vind ik 'geen rare bulten' in ieder geval voor mezelf geen chill criterium.
Avatar gebruiker
supergabbur
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1365
Geregistreerd: do nov 22, 2012 3:15 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Dislexsik » di jan 01, 2013 4:01 am

Zolang ze geen groene straling rond hun lichaam hebbe of random afvallende ledematen, zou ik me er geen zorge over maken
Avatar gebruiker
Dislexsik
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 190
Geregistreerd: zo maart 25, 2012 7:23 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Eko » di jan 01, 2013 5:57 am

Ik deel m'n snuifgerief niet. Ik ga niet iets in m'n neus steken dat in iemand anders zijn/haar neus zat. Voor keta of mxe op feestjes heb ik een dollarbiljet, en voor thuis heb ik een metalen snuifbuis (zoals beschreven in het Snuiftopic :grin: ). Only for me.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Poseidon » di jan 01, 2013 10:14 am

De kans op besmetting met Hepatitus & herpes schijnt vrij groot te zijn. Eigenlijk komt snuifbuizen delen neer op neuken zonder condoom.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Aaltje » di jan 01, 2013 2:00 pm

Poseidon schreef:De kans op besmetting met Hepatitus & herpes schijnt vrij groot te zijn. Eigenlijk komt snuifbuizen delen neer op neuken zonder condoom.

Dat is wel altijd het lekkerste.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Einstein » di jan 01, 2013 6:04 pm

Ik probeer wel altijd mijn eigen snuifgerei bij me te houden, maar soms als ik van de kaart ben schiet dat er wel bij in :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Aaltje » di jan 01, 2013 7:07 pm

Ja nou ja, bij mij verschilt het per persoon, meestal gebruik ik mijn eigen snuifbuis en gebruikt niemand anders die, maar in mijn vriendenkringen wordt nogal veel met snuifbuisjes gedeeld, ik zal Poseidons argument denk ik in het vervolg wel gaan gebruiken om mijn vrienden hierover voor te lichten.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Ivo » di jan 01, 2013 9:04 pm

Ik heb 1 snuifbuisje, en dat deel ik principieel niet. Ook niet met goede vrienden waarvan ik weet dat ze geen rare ziektes hebben. Dat snappen ze meestal wel, anders heeft het echt geen nut je eigen buisje te hebben.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Tomaat » di jan 01, 2013 9:06 pm

Snuiven met flappen jongeu
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Stefaan » di jan 01, 2013 9:08 pm

Moraaltje schreef:Dat is wel altijd het lekkerste.



:hulde: :lol:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor pinnes » wo jan 02, 2013 6:26 am

Smetvrees rules een joint deel je meestal ook en dat vindt niemand raar dat vind ik zo gek.
Qua effect doet het nog het meest denken aan tramadol/O-desmethyltramadol en niet zo zeer aan morfine/hydrocodone-achtige opiaten.god=liefde Wat doe ik fout?
Avatar gebruiker
pinnes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 116
Geregistreerd: di dec 18, 2012 2:53 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Ivo » wo jan 02, 2013 10:18 am

Nja, je moet maar 1 inschattingsfout maken en ineens zijn al je vrienden besmet...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Aaltje » wo jan 02, 2013 11:40 am

pinnes schreef:Smetvrees rules een joint deel je meestal ook en dat vindt niemand raar dat vind ik zo gek.

Nou als gesteld wordt dat snuifbuisjes delen gelijk staat aan neuken zonder condoom vind ik het wel vrij serieus.
Een joint stop je niet in je neus, maatje.
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jan 02, 2013 11:41 am

Aal als je nog steeds met Drientje om gaat snap ik het wel inderdaad 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Aaltje » wo jan 02, 2013 12:09 pm

Jij mag mijn snuifbuisje wel in je neusgaatje stoppen hoor, Tommie ^^
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo jan 02, 2013 12:16 pm

Met al die snorharen er aan? 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Snuifgerei delen?

Berichtdoor Shiva_22 » wo jan 02, 2013 4:07 pm

Ik maak mn buisjes altijd van buskaartjes ofzo, en die worden geregelmatig vervangen. Met de meeste andere vrouwen deel ik mn buisje wel, over het algemeen stoppen die dat ding wat minder ver de neus in dan mannen. Als ik weet dat ik een nat buisje terug krijg heb ik uiteraard al een nieuwe gemaakt.
Op een feestje kreeg ik een keer een buisje terug waar een fucking snotje aan zat :puke: Als ik ergens anders ben maak ik dus zeker mn eigen wel :p
'Creative thinking' may mean simply the realization that there's no particular virtue in doing things the way they have always been done.
Avatar gebruiker
Shiva_22
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 45
Geregistreerd: ma aug 06, 2012 4:13 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

Royal Queen Seeds banner