Jack Daniels schreef:Ja coke is idd een beetje duur om een nacht op door te gaan haha, en hoeveel speed neem je dan ongeveer verspreid over die tijd?
The Dude schreef:Van coke heb ik nooit een kater.
Poseidon schreef:Bij zuiver goed spul absoluut. Ook al voel je jezelf de dagen erna niet brak, dan is heeft het hier vaak toch katerige consequenties: worries over onveilige seks, honderden €uroS er door heen gejaagd per avond, kutgevoel dat je in de doorgesnoven waan afpraken vergeten bent, etc. etcThe Dude schreef:Van coke heb ik nooit een kater.![]()
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Gman007 schreef:5-HTP voor XTC gebruik kan levensgevaarlijk zijn en kan het serotoninesyndroom veroorzaken. Sterk af te raden dus. Zo'n 10u na laatste inname van mdma zou je wel 5-HTP kunnen nemen.
Rups schreef:Gman007 schreef:5-HTP voor XTC gebruik kan levensgevaarlijk zijn en kan het serotoninesyndroom veroorzaken. Sterk af te raden dus. Zo'n 10u na laatste inname van mdma zou je wel 5-HTP kunnen nemen.
Ik ken best veel mensen die dit ook doen en eig. nooit in mijn omgeving er slechte verhalen over gehoord... :/
Rups schreef:Gman007 schreef:5-HTP voor XTC gebruik kan levensgevaarlijk zijn en kan het serotoninesyndroom veroorzaken. Sterk af te raden dus. Zo'n 10u na laatste inname van mdma zou je wel 5-HTP kunnen nemen.
Ik ken best veel mensen die dit ook doen en eig. nooit in mijn omgeving er slechte verhalen over gehoord... :/
ParadijsVogel schreef:2C-B? Het is niet echt een rasechte stimulant, maar in lage dosis is het toch wel oppeppend. Een kater heb ik er nog nooit van gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast