Tripkonijn schreef:Ik l&m, gauloise(als ik het krijg aangeboden) en beedies als er in stock zijn
Beedies zijn Zuid-Aziatische sigaretten (of zoals die kerel van de winkel ze noemt, indische stinksigaretten)
Dr.Gonzo schreef:Die dingen zijn echt de bom, komen uit india....
Een vriend van me nam ze wel eens mee voor me als hij daar was, maar ben ze in nederland nog niet tegen gekomen..
Waar koop jij die dingen dan??(dit is toch geen "uitlokken tot dealen hé",heb geen zin in een warn)
![]()
Tripkonijn schreef:Dr.Gonzo schreef:Die dingen zijn echt de bom, komen uit india....
Een vriend van me nam ze wel eens mee voor me als hij daar was, maar ben ze in nederland nog niet tegen gekomen..
Waar koop jij die dingen dan??(dit is toch geen "uitlokken tot dealen hé",heb geen zin in een warn)
![]()
In antwerpen "Shanti" (België dus) of terwijl online is er een betrouwbare shop bangalore beedies is het trefwoord dat je verderhelpt als je het echt niet vindt pm je me maar
en inderdaad die zijn echt superzalig!
Dr.Gonzo schreef:Tripkonijn schreef:Dr.Gonzo schreef:Die dingen zijn echt de bom, komen uit india....
![]()
In antwerpen "Shanti" (België dus) of terwijl online is er een betrouwbare shop bangalore beedies is het trefwoord dat je verderhelpt als je het echt niet vindt pm je me maar
en inderdaad die zijn echt superzalig!
Hier in den haag is er een vrij grote Hindoestaanse/Indiase gemeenschap, dus misschien een beetje rondsnuffelen in die winkeltjes....
Veggol schreef:Lucky Strike
Sublimo schreef:Marlboro !
Devil Fish schreef:re-sie-klerenreclasseren is een ander woord
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten