Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Druks schreef:Dit verhaal is toch al duizend keer verteld? Ik zie niet hoe dit taboe's doorbreekt.
Druks schreef:Dat was Frissa. Weet ook niet waarom
Frissa schreef:Je moet toch niet op random mensen zitten schijten kikker weet wel dat je er tegen bent maar zij doet ook vast maar haar job. De ene x jank je dat het forum dood is logisch als je random mensen begint uit te schelden. Niet dat we charlotte hier nog terug zien maarja nieuwe members kunnen dit ook zien
Frissa schreef:Je moet toch niet op random mensen zitten schijten kikker weet wel dat je er tegen bent maar zij doet ook vast maar haar job. De ene x jank je dat het forum dood is logisch als je random mensen begint uit te schelden. Niet dat we charlotte hier nog terug zien maarja nieuwe members kunnen dit ook zien
Kikkerr schreef:lik me anus
PiraatPanda schreef:Kikkerr schreef:lik me anus
Nodig Kikker uit voor een artikel of interview over "taboe versterken & vooroordelen over drugsgebruikers bevestigen"
PiraatPanda schreef:Wat als Charlotte nou meer houdt van kikkerpenis-afbijten dan van rimmen?
Kikkerr schreef:zo wil dat Charlotte mijn in contact brengt met Herman Brusselmans,das nog een toffe belg em alle belgen kennen elkaar.
Eko schreef:Kikkerr schreef:zo wil dat Charlotte mijn in contact brengt met Herman Brusselmans,das nog een toffe belg em alle belgen kennen elkaar.
Dat kan ik desnoods ook. Ken hem niet persoonlijk, maar ik weet waar hij woont (in de Oudburg, een straat vol restaurants) en je ziet hem daar regelmatig.
Maar ik weet natuurlijk niet of hij het leuk zou vinden om op straat aangesproken te worden door een Hollandse junk (no offense)
Vinnie schreef:Ben wel met der eens dat de beeldvorming nog verkeerd is, meestal komen alleen die junks op tv die er niet mee om konden gaan.
Maar hoezo ga je zelf niet met je kop op tv als je zo graag taboes wil verbreken en de war on drugs kan winnen?
Of besef je dat de eerste persoon het taboe niet verbreekt maar dat het een hele lange adem is waarin de eerste personen gewoon slecht bekend komen te staan?
PiraatPanda schreef:de normale mensen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast