Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Teveel bezig zijn met "chill worden"

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Yana_95 » za aug 06, 2016 8:44 am

Volgend weekend ga ik met mijn partner weer een avondje thuis aan de xtc. Dit al meerdere keren gedaan en altijd echt onwijs goed bevallen! Je hebt de meest geweldige gesprekken, vind elkaar intens lief, knuffelt en zoent de hele avond en roken uiteraard.

Ik heb alleen de struggle dat ik me er zo ontzettend op verheug dat ik er in de avond niet van kan slapen. 1x was ik teveel bezig met dat ik echt een geweldige avond wou hebben en ik teveel op het "chill" gevoel aan het letten was waardoor dit het hele gevoel verstoorde.

Ik weet dat roken, masseren, dansen, water en lichaam uitrekken de beste dingen zijn om het op te wekken. Heeft er iemand nog geweldige tips dat ik niet teveel let op het chille gevoel en dat ik gewoon lekker ga. Tips voor wat ik echt moet doen als ik thuis gebruik zijn hartelijk welkom!
Yana_95
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: za aug 06, 2016 8:38 am

Re: Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Yana_95 » za aug 06, 2016 11:00 am

Maar het is niet de werking van de xtc wat niet werkt, het is mijn hoofd wat zich zo druk maakt met de gedachte "ik wil me volledig chill voelen". Wil daar van af...
Yana_95
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: za aug 06, 2016 8:38 am

Re: Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Spectrum » za aug 06, 2016 11:18 am

Hoevaak doen jullie dit en hebben jullie de juiste dosering? Te vaak xtc kan ervoor zorgen dat 't chille gevoel minder is en je dus ruimte hebt om te piekeren. Bij mij kwam piekeren vaak voor wanneer we het te vaak achter elkaar deden, dan was het niet zo chill als ik gehoopt had en dacht ik daar de hele tijd over na.

Verder was voor mij de setting altijd erg belangrijk. Als ik tijdens het inwerken actief was, voelde ik me daarna ook actief. Als ik tijdens het inwerken op bed ging liggen, voelde ik me meer relaxt ipv energiek.

In mijn ervaring verdwijnen dat soort gedachten meteen wanneer de xtc begint de werken en komen deze pas weer terug wanneer het effect tegenvalt of wanneer het begint uit te werken. Daarom vraag ik me af of je je ook wel voelt zoals je je zou willen voelen? Die gedachtes, zijn die er de hele avond of op specifieke momenten?
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am

Re: Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Yana_95 » za aug 06, 2016 11:33 am

We doen het meestal op een feestje en heel af en toe dus thuis. Meestal 1,5/2 maanden er tussenin. Dosering is meestal tussen de 1,5 en 2 pp.

Ik heb die gedachtes meestal vooraf en dan ben ik erg aan het letten wanneer die inslaat.
Yana_95
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: za aug 06, 2016 8:38 am

Re: Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Partypipo » za aug 06, 2016 11:53 am

1,5 tot 2 pp? Bedoel je dan 2 pillen (van tegenwoordig gemiddeld 200 mg mdma per stuk) per persoon?

Voor een man is de aanbevolen max 1,5 tot 2 mg per kg lichaamsgewicht, voor een vrouw 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Dus tenzij je een man bent van 200 kilo of een vrouw van 300 kilo, neem je dus inderdaad te veel.

Er wordt uitgegaan van een hersteltijd van 3 maanden, wanneer de maximaal aanbevolen dosering niet overschreden wordt. Hogere dosis = langere hersteltijd.

Je zal dus waarschijnlijk steeds minder lekker gaan. Ook al heb je zelf het idee dat je niet veel neemt en het niet zo vaak doet, je neemt te veel en te vaak om het leuk te houden.

En ik heb ook het idee dat na een aantal keer in een zelfde soort setting dat de lol van mdma af gaat. Eerste keren op een feest zijn je tofste ervaring ooit, eerste keren thuis ook, maar daarna wordt het mibder bijzonder. Je kan het bijzonderder maken door het op nieuwe plekken te nemen; in een pretpark, in een zwembad, in de bouwmarkt terwijl je met je vader spullen gaat shoppen, dat soort dingen.

Ik zou het minimaal een jaar niet meer doen en het dan nog eens proberen met een normale dosering en dan ook minimaal 3 maanden tussen gebruik laten.

Nu 3 maanden ertussen laten of na de volgende keer 3 maanden ertussen laten zonder eerst een jaar pauze gaat niks uithalen.

En hoe vaker je het toch zonder die pauze doet, hoe groter de kans dat het zelfs na een jaar pauze niet meer lekker voelt. Dan heb je voor altijd mdma verpest. En aangezien het echt een super toffe drugs is, is het erg jammer om dat te verpesten.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Teveel bezig zijn met "chill worden"

Berichtdoor Spectrum » za aug 06, 2016 12:01 pm

Ik ben het eens met wat Partypipo zegt.

Als 't echt alleen de spanning is van het wachten tot het inslaat, dan zou ik je als tip geven: maak het 'wachten' zo aangenaam mogelijk. Je weet waarschijnlijk al hoelang 't ongeveer duurt voordat het inslaat en hoe het voelt wanneer het begint te werken. Probeer te ontspannen en focus je op elkaar, dan ben je vanzelf minder bezig met wat er precies in je lijf aan het gebeuren is.
“I desire to be with you. I miss you. I feel lonely when I can't see you. I am obsessed with you, fascinated by you, infatuated with you. I hunger for your taste, your smell, the feel of your soul touching mine.”
Avatar gebruiker
Spectrum
Donateur
Offline
 
Posts: 1105
Geregistreerd: di mei 10, 2016 7:22 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron