Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tips voor de eerste keer?

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Tips voor de eerste keer?

Berichtdoor roy-058 » do apr 12, 2012 9:25 pm

Hallo allemaal,

Aankomend weekend heb ik een hardcore feestje met paar maatjes. Mijn maatjes waar ik mee ga zullen allemaal een of meerdere Speakers droppen. Ik hoor allemaal leuke verhalen, over hoe vet het is, hoe lekker dat gevoel is enzovoort. Ik wil het een keer proberen, wil beginnen met een kwartje. Maar geen idee hoe ik erop zal reageren. Ik twijfel erg.. met de vraag in me achterhoofd; wat als ik out ga? Door hun evaring weten hun wel hoe je erop moet reageren en zullen ook op me letten. 1 maatje wou zelfs nuchter blijven. Hebben jullie tips voor de eerste keer? kunnen jullie een beeld schetsen als het toch fout gaat of juist hartstikke goed?

Vast hartstikke bedankt! ;)
roy-058
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do apr 12, 2012 9:03 pm

Re: Tips voor de eerste keer?

Berichtdoor Huggybear²³ » do apr 12, 2012 9:52 pm

Ik zou zelf met een halfje beginnen, maar dat is persoonlijk. De eerste keer moet een goede zijn in de ogen van veel mensen. Van een kwartje denk ik niet dat je fout zal gaan. Als dingen fout gaan moet je gewoon blijven beseffen dat je je zo voelt door de drug en dat t niets ernstigs is. Probeer een rustige omgeving op te zoeken om bij te komen als het inslaan van de pil je te erg overvalt. Verder staan er in het XTC / MDMA subforum van dit forum wel onderwerpen hoe je risico's kan verminderen op een slechte afloop.

Een slechte afloop hoef je echter niet te verwachten, je zal waarschijnlijk de avond van je leven hebben. Letterlijk bijna ALLES vind je chill/geweldig/heerlijk om te doen, dus doe vooral waar je zelf op dat moment zin in hebt :woeh:
En wat je zei over meerdere speakers: 1 voor de hele avond is waarschijnlijk meer dan genoeg in jouw geval. Als je vrienden meerdere nemen hebben ze denk ik een behoorlijke tolerantie, of ze weten niet wanneer ze moeten stoppen. :#:

http://drugsforum.info/viewforum.php?f=13
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Tips voor de eerste keer?

Berichtdoor Jack Daniels » do apr 12, 2012 9:57 pm

gewoon een halve nemen, lekker aan t water.. komt wel goed van mdma ga je niet zomaar out, zeker niet bij normale doseringen, laat horen wat je ervan vond :grin:
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Tips voor de eerste keer?

Berichtdoor Stefaan » do apr 12, 2012 10:52 pm

Als je idd een 1/2 neemt is de kans 99% dat het gewoon de beste avond van je leven wordt. Letterlijk. Alleen niet te snel bijnemen hè.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Tips voor de eerste keer?

Berichtdoor roy-058 » ma apr 16, 2012 1:28 pm

Gman007 schreef:Als je idd een 1/2 neemt is de kans 99% dat het gewoon de beste avond van je leven wordt. Letterlijk. Alleen niet te snel bijnemen hè.


Jack Daniels schreef:gewoon een halve nemen, lekker aan t water.. komt wel goed van mdma ga je niet zomaar out, zeker niet bij normale doseringen, laat horen wat je ervan vond :grin:


Huggybear23 schreef:Ik zou zelf met een halfje beginnen, maar dat is persoonlijk. De eerste keer moet een goede zijn in de ogen van veel mensen. Van een kwartje denk ik niet dat je fout zal gaan. Als dingen fout gaan moet je gewoon blijven beseffen dat je je zo voelt door de drug en dat t niets ernstigs is. Probeer een rustige omgeving op te zoeken om bij te komen als het inslaan van de pil je te erg overvalt. Verder staan er in het XTC / MDMA subforum van dit forum wel onderwerpen hoe je risico's kan verminderen op een slechte afloop.

Een slechte afloop hoef je echter niet te verwachten, je zal waarschijnlijk de avond van je leven hebben. Letterlijk bijna ALLES vind je chill/geweldig/heerlijk om te doen, dus doe vooral waar je zelf op dat moment zin in hebt :woeh:
En wat je zei over meerdere speakers: 1 voor de hele avond is waarschijnlijk meer dan genoeg in jouw geval. Als je vrienden meerdere nemen hebben ze denk ik een behoorlijke tolerantie, of ze weten niet wanneer ze moeten stoppen. :#:

http://drugsforum.info/viewforum.php?f=13




Mijn eerste report;

viewtopic.php?f=4&t=4736
roy-058
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: do apr 12, 2012 9:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner