Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Trillen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Trillen

Berichtdoor JadeeIsLauw » ma okt 28, 2013 10:28 pm

Hebben jullie ook weleens dat je de dagen na het xtc/mdma (of ander soort drugs) gebruik trilt? Bijvoorbeeld je been uit het niets of je handen.
JadeeIsLauw
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:17 pm

Re: Trillen

Berichtdoor Ahote » ma okt 28, 2013 10:35 pm

Ik niet iig. Wat is jouw gebruikelijke dosis?
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Trillen

Berichtdoor JadeeIsLauw » ma okt 28, 2013 10:42 pm

Ahote schreef:Ik niet iig. Wat is jouw gebruikelijke dosis?


had dit weekand een anderhalfje, maar ik heb het ook soms als ik er gewoon 1 op heb.
JadeeIsLauw
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:17 pm

Re: Trillen

Berichtdoor Perry » ma okt 28, 2013 10:44 pm

Ja, dat heb ik wel eens, maar we hebben hier geen fuck aan de dosering zoals jij 't noemt...
Hoeveel MDMA zit er in de pillen die je neemt?
Ik heb MDMA misbruikt, maar heb 't nu ook wel bij een redelijk normale dosis.
Hoe vaak gebruik je MDMA?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Trillen

Berichtdoor Ahote » ma okt 28, 2013 10:47 pm

JadeeIsLauw schreef:had dit weekand een anderhalfje, maar ik heb het ook soms als ik er gewoon 1 op heb.


Pillen van nu zitten meestal net boven 200mg dus dan pak je eigenlijk te veel (aangeraden word om niet boven 2mg/kg lichaamsgewicht te gaan, das dus 160 mg voor iemand van 80 kg en om niet meer als één keer om de 2 a 3 maand te gebruiken).

Zou je voor de rest eigenlijk niet echt kunnen helpen, heb er zelf geen last van en enige mensen die ik weet die er wel last van hebben zijn mensen die veel te veel en veel te vaak gebruiken
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Trillen

Berichtdoor JadeeIsLauw » ma okt 28, 2013 10:48 pm

JongGeleerd schreef:Ja, dat heb ik wel eens, maar we hebben hier geen fuck aan de dosering zoals jij 't noemt...
Hoeveel MDMA zit er in de pillen die je neemt?
Ik heb MDMA misbruikt, maar heb 't nu ook wel bij een redelijk normale dosis.
Hoe vaak gebruik je MDMA?


oh nou sorry hoor xd. k weet het zelf ook niet want was heel waus die avond. En ongeveer om de maand. Mijn vriendin had het trouwens ook en het was haar eerste keer, ze had een halfje (rooie defqon)
JadeeIsLauw
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:17 pm

Re: Trillen

Berichtdoor JadeeIsLauw » ma okt 28, 2013 10:49 pm

Ahote schreef:
JadeeIsLauw schreef:had dit weekand een anderhalfje, maar ik heb het ook soms als ik er gewoon 1 op heb.


Pillen van nu zitten meestal net boven 200mg dus dan pak je eigenlijk te veel (aangeraden word om niet boven 2mg/kg lichaamsgewicht te gaan, das dus 160 mg voor iemand van 80 kg en om niet meer als één keer om de 2 a 3 maand te gebruiken).

Zou je voor de rest eigenlijk niet echt kunnen helpen, heb er zelf geen last van en enige mensen die ik weet die er wel last van hebben zijn mensen die veel te veel en veel te vaak gebruiken


okee, dankjewel! x
JadeeIsLauw
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:17 pm

Re: Trillen

Berichtdoor Perry » ma okt 28, 2013 11:02 pm

Sorry, was niet als 'n aanval bedoeld :P Mijn woorden kunnen soms wat offensief lijken, maar das gewoon omdat ik ook zo met vrienden praat :P
Ben eigenlijk nooit boos ^_^
Meest recent geteste Rode Defqon in Nederland op PillReports is ongeveer 165mg.
Hier ga ik dus voor t gemak even vanuit.
Bedoel je dat je dezelfde had als je vriendin? Dan was 1 perfect voor iemand van 80kg :)
En bedoel je met om de maand: Maand wel Maand niet? Of bedoel je één keer per maand?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Trillen

Berichtdoor Miss E » di okt 29, 2013 12:07 am

Je bedoelt dat er een spier ergens ineens gaat trillen? Ik heb dat ook wel eens, ook als ik geen drugs op heb. Soms in mijn been, soms in mijn arm, wel eens mijn ooglid.
Ik weet niet precies waar het door komt, maar ik denk dat vermoeidheid daar wel een rol in speelt. En in jouw geval, na het drugsgebruik, kan vermoeidheid dus zeker wel een grote rol spelen daarin.
Ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken, tenzij je er echt heel erg veel last van hebt. Dan zou je eens naar een dokter kunnen gaan bijvoorbeeld. ;)
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: Trillen

Berichtdoor DutchCookie » di okt 29, 2013 12:32 am

Wat Miss E beschrijft komt doordat je spier op een foute manier de binnenkomende impuls verwerkt en daardoor gaat 'trillen'. hij ontspant en spant zich heel snel aan. Ik heb dit vaak in mn bovenbeen als ik een tijdje stilzit maar het is niks om je zorgen om te maken als het niet heel lang aanhoudt. Soms duurt het wel een uur kan vervelend zijn maar pas wanneer het dagen aanhoudt zou ik een dokter informeren..

Ik dacht eerst dat je met Trillen bedoelde het schokken voordat je in slaap valt. Ik heb hier altijd enorm last van tijdens uppergebruik. Heb laatst een meisje vol op haar mond geslagen toen ik naast haar lag en ineens een hele flinke schok kreeg.
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Avatar gebruiker
DutchCookie
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: di apr 26, 2011 11:33 pm

Re: Trillen

Berichtdoor JadeeIsLauw » di okt 29, 2013 4:51 pm

DutchCookie schreef:Wat Miss E beschrijft komt doordat je spier op een foute manier de binnenkomende impuls verwerkt en daardoor gaat 'trillen'. hij ontspant en spant zich heel snel aan. Ik heb dit vaak in mn bovenbeen als ik een tijdje stilzit maar het is niks om je zorgen om te maken als het niet heel lang aanhoudt. Soms duurt het wel een uur kan vervelend zijn maar pas wanneer het dagen aanhoudt zou ik een dokter informeren..

Ik dacht eerst dat je met Trillen bedoelde het schokken voordat je in slaap valt. Ik heb hier altijd enorm last van tijdens uppergebruik. Heb laatst een meisje vol op haar mond geslagen toen ik naast haar lag en ineens een hele flinke schok kreeg.


jaa daar begon het ook mee, maar ik heb het al een half jaar en het is eigenlijk alleen maar erger geworden. ik heb het als ik een glas wil vast pakken, en zelfs mijn hoofd als ik het gevoel heb dat iemand heel lang naar me kijkt ofzo. Hierdoor durf ik ook veel minder en heb ik een soort agorafobie opgelopen. Mijn moeder heeft net gelukkig een psycholoog gebelt want ik wil hier echt graag van af.
Dank jullie wel :hulde:
JadeeIsLauw
Newbie
Offline
 
Posts: 13
Geregistreerd: ma okt 28, 2013 2:17 pm

Re: Trillen

Berichtdoor daywalker » di okt 29, 2013 4:57 pm

JadeeIsLauw schreef:
DutchCookie schreef:Wat Miss E beschrijft komt doordat je spier op een foute manier de binnenkomende impuls verwerkt en daardoor gaat 'trillen'. hij ontspant en spant zich heel snel aan. Ik heb dit vaak in mn bovenbeen als ik een tijdje stilzit maar het is niks om je zorgen om te maken als het niet heel lang aanhoudt. Soms duurt het wel een uur kan vervelend zijn maar pas wanneer het dagen aanhoudt zou ik een dokter informeren..

Ik dacht eerst dat je met Trillen bedoelde het schokken voordat je in slaap valt. Ik heb hier altijd enorm last van tijdens uppergebruik. Heb laatst een meisje vol op haar mond geslagen toen ik naast haar lag en ineens een hele flinke schok kreeg.


jaa daar begon het ook mee, maar ik heb het al een half jaar en het is eigenlijk alleen maar erger geworden. ik heb het als ik een glas wil vast pakken, en zelfs mijn hoofd als ik het gevoel heb dat iemand heel lang naar me kijkt ofzo. Hierdoor durf ik ook veel minder en heb ik een soort agorafobie opgelopen. Mijn moeder heeft net gelukkig een psycholoog gebelt want ik wil hier echt graag van af.
Dank jullie wel :hulde:


Dit lijkt op een soort angststoornis..agorafobie of sociale fobie?..
Ik heb dit ook gehad, die paranoia, angsten ( dat mensen naar me keken of over me praatten), de maanden nadat ik gestopt was met dagelijks gebruik ....van speed dan wel...
Maar kan denk ik ook bij xtc-gebruik (misbruik) wel voorkomen...
Ik ben niet naar 'n psycholoog gegaan....zou n dokter niet beter zijn??? :conf:

Beterschap iig!!!
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Trillen

Berichtdoor TrotseBoer » do okt 31, 2013 1:37 am

Ik heb de dag na gebruik wel eens van een trillend been als ik deze ergens op laat leunen. Niet storend ofzo.
Van Lauwerszee tot Dollard tou, Van Drenthe tot aan 't Wad,
Doar gruit, doar bluit ain wonderland, Rondom ain wondre stad.
Ain pronkjewail in golden raand, Is Grönnen, Stad en Ommelaand;
Ain pronkjewail in golden raand, Is Stad en Ommeland!
Avatar gebruiker
TrotseBoer
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 158
Geregistreerd: di mei 08, 2012 3:46 pm
Woonplaats: De groene hel

Re: Trillen

Berichtdoor Naturelover » do okt 31, 2013 10:28 am

I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am

Re: Trillen

Berichtdoor Hamukun » do okt 31, 2013 12:25 pm

JadeeIsLauw schreef:
jaa daar begon het ook mee, maar ik heb het al een half jaar en het is eigenlijk alleen maar erger geworden. ik heb het als ik een glas wil vast pakken, en zelfs mijn hoofd als ik het gevoel heb dat iemand heel lang naar me kijkt ofzo. Hierdoor durf ik ook veel minder en heb ik een soort agorafobie opgelopen. Mijn moeder heeft net gelukkig een psycholoog gebelt want ik wil hier echt graag van af.
Dank jullie wel :hulde:


Dat klinkt niet heel goed. Het kan van vanalles komen en hoeft niks met XTC te maken te hebben. Wij zijn geen dokters, het enige zinnige advies is om naar de huisarts te gaan.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Trillen

Berichtdoor Hunk » vr nov 01, 2013 1:03 am

Ga vaak de dagen na dat ik uppers gebruikt heb, onwillekeurig trillende bewegingen met mijn onderbuik maken. Volgens een verpleegster uit mijn kennissen kring zijn het waarschijnlijk spasmen van bloedvaten. Best wel lastig als je in een openbare ruimte bent :mad:

Wat jij beschrijft kunnen ook zenuwtrekjes zijn. Zou me er niet teveel zorgen om maken. Gewoon geen drugs meer doen als het je niet bevalt.
D.O.A.
Avatar gebruiker
Hunk
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 558
Geregistreerd: zo jul 15, 2012 4:50 pm
Woonplaats: Bergeijk

Re: Trillen

Berichtdoor Perry » vr nov 01, 2013 1:11 am

Hank, heb je weer van Walt z'n meth gesnoept?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner