Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tripweek in de ardennen

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Limepie » za jul 11, 2015 2:08 am

Volgende week vrijdag vertrek ik samen met een groep vrienden naar een chalet in de Ardennen.
Inmiddels is dit de 5de keer dat we samen een week weg gaan en in die week wat trippen, veel smoren en voor de rest zeer weinig doen.

Deze keer word er meer drugs genomen dan anders vorige edities namen we 2 a 3 keer psychedelics (25c-nBOMe, LSD, Truffels)
Wat er nu geplanned is, is een iets drukker schema dit omdat Seagull zoveel mogelijk wil trippen. Naast drugs spelen we vaak op de playstation of boardgames. Meestal worden er ook een hoop films bekeken en veel buiten gechilled met muziek.
Hieronder staat de planning van de psychedelics die genomen worden naast de drug staat telkens de dosis die ik plan te nemen.

-Dag 2: DOM / Mescaline ----- 5mg DOM
Vanwege de duratie van DOM heb ik dit nog niet kunnen proberen maar al even liggen, de eerste echte dag dat we daar zijn plan ik dit te nemen direct na het opstaan. Peacock, Seagull en Seagull's zus J-bird plannen dit ook te doen aan dezelfde dosis. Mocking Bird zou eventueel mescaline nemen omdat hij geen fan is van syntestische drugs, de mescaline is geaxtracteerd uit San Pedro. Verder zijn er nog tripsitters aanwezig.

-Dag 4: Pharmahuasca ---- 50mg DMT + 3gr Syrian Rue
Het is de eerste keer dat iemand van ons DMT probeert en door de intensiteit die het schijnt te hebben niet iedereen dit mee, wat ideaal is omdat we dan meer tripsitters hebben.
Ik, Mocking bird, Seagull en J-bird gaan dit nemen.

-Dag 5: 4-HO-MiPT ---- /
Waarschijnlijk ga ik dit niet meedoen, een dag na mijn eerste DMT ervaring lijkt mij nogal veel. Indien ik toch beslis mee te doen ga ik 25mg nemen, nam dit in het verleden meerdere malen.
J-bird, Peacock en Seagull gaan dit nemen, Mocking bird is nog onzeker maar gaat dit waarschijnlijk niet nemen, is een research chemical.

-Dag 7: LSD / 25i-nBOMe ---- 295µg LSD
Redelijk veel ervaring met LSD onze vaste tripsitter Grey Owl zou dit meedoen en teven voor de eerste keer trippen. Peacock gaan normaal 25i-nBOMe proberen omdat hij dit nog nooit gedaan heeft en het eens wilt proberen.

-MDMA ---- 150mg MDMA
Op een avond wanneer er niet getripped worden zou er misschien mdma genomen worden voor sommigen is dit de eerste keer. Ik plan dit wel enkel mee te doen indien er genoeg mensen dit gaan doen anders stell ik mijn roll liever uit om eens op te feesten :)

Indien mensen intresse hebben will ik dit wel updaten terwijl we op reis zijn en mijn notities van tijdens de trips delen.
Als er verder nog suggesties zijn of dingen die jullie willen aanraden/afraden zeker doen.

Peace out
Lime
I tried making sense of it, and then I realized I should be trying to make sense as to why I was even trying to make sense
Avatar gebruiker
Limepie
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: ma mei 18, 2015 4:59 pm
Woonplaats: Ghent

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Poseidon » za jul 11, 2015 11:06 am

Ben persoonlijk niet zo van het trippen. Vind de natuur en alles wat er gebeurd al hallucinerend genoeg. Niet erg ervaren op dit gebied dus. Vraag me intuïtief af of zo'n week non stop experimenteren met brein & bewustzijn niet wat te veel van het goede is?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Fool » za jul 11, 2015 2:27 pm

Had het al eens op de tiny gezegd, zou de combinaties i.c.m. pharmayuasca eventjes nakijken. Je schijnt een vrij strict dieet te moeten volgen i.c.m. ayahuasca vanwege nare interacties. Weet niet of de DOM ervoor nog langer in je lichaam blijft (of de MAOi nog langer om problemen met MDMA te veroorzaken).

En inderdaad, lang trippen zal wel vermoeiend worden om in die week vol te houden.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Limepie » za jul 11, 2015 7:13 pm

Te veel van het goede? een goeie vraag waar ook ik jammer genoeg geen antwoord op heb. Vorige edities waren we midweek weg en tripten toen 3keer voor mezelf was dit niet te vermoeiend. Toegeven de DMT trip lijkt wat meer te vragen van lichaam en geest dan wat ik gewoon ben maar niemand zegt dat het schema niet wijzigd. Alles hangt uiteindelijk af van de dag zelf want set en setting is o zo belangrijk.
Voor de anderen kan ik natuurlijk niet spreken maar ze waren allen mee op vorige edities de meesten plannen trouwens maar 3maal te trippen alleen Seagull en J-Bird willen sowieso zoveel mogelijk trippen. Ik bracht het al neer naar dit want hij wou in die week elke dag trippen.

@fool
Heb het gisteren nog opgezocht en het kan geen kwaad de DOM is afgebroken tegen dat het MAOI diet gevolgd moet worden 24u op voorhand en Syrian Rue zou effecten hebben tot 6u maar zeker 12u nodig hebben om volledig terug op baseline MAOI gehalte te zitten. Ze raden meestal 12-24u aan wel gelezen over de combo Syrian Rue + 4-HO-MiPT en dit zou het gewoon potentieren. In het slechtste geval is er nog een miniscule beetje hoger MAOI level en zou de persoon in kwestie iets harder trippen van de 4-HO-MiPT.
I tried making sense of it, and then I realized I should be trying to make sense as to why I was even trying to make sense
Avatar gebruiker
Limepie
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: ma mei 18, 2015 4:59 pm
Woonplaats: Ghent

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Fool » za jul 11, 2015 8:14 pm

Ah oke, mooi dat je dat in ieder geval zeker weet. :)
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Perry » zo jul 12, 2015 2:42 pm

Bij de meeste psychedelica is pas na een week de tolerantie verdwenen. Uitgaande van kruistolerantie (de neurotransmitters die een rol spelen bij verschillende psychedelica overlappen behoorlijk) zal het gedurende de week steeds minder doen. Daarnaast lijkt me dat je heel sterk in je schoenen moet staan en er erg zeker van zijn dat je niet mentale problemen in je familie hebt die getriggerd kunnen worden.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Limepie » zo jul 12, 2015 8:55 pm

Jong geleerd ik begrijp wat je bedoelt maar ik heb hier rekening mee gehouden om zo weinig mogelijk tolerantie te hebben van de vorige drugs. DMT zou bijna geen tolerantie mogen hebben en de MiPT is een tryptamine terwijl DOM een phenylthamine is wat weinig tolerantie op elkaar zou geven. Uit persoonlijk ervaring met MiPT en LSD weet ik dat de LSD trip zeker niet afgeremd word op een merkbare manier. De DOM geeft wel veel tolerantie op de LSD daarom zijn deze zover mogelijk uit elkaar.

Wij trippen allemaal al jaren op onze tripsitter na dan die vermoedelijk voor de eerster keer LSD zal nemen (115µg) nog nooit een probleem gehad. Voor zover ik weet heeft niemand in zijn familie een mentale stoornis.

T-5days
I tried making sense of it, and then I realized I should be trying to make sense as to why I was even trying to make sense
Avatar gebruiker
Limepie
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: ma mei 18, 2015 4:59 pm
Woonplaats: Ghent

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Italiano » zo jul 12, 2015 9:33 pm

Limepie schreef:DMT zou bijna geen tolerantie mogen hebben en de MiPT is een tryptamine terwijl DOM een phenylthamine is wat weinig tolerantie op elkaar zou geven.

Waarschijnlijk is er minder sprake van tolerantie bij DMT vanwege de korte werkingsduur (indien gerookt)

Maar de MiPT en DOM zijn toch beide werkzaam op dezelfde 5-HT2A-receptor (verantwoordelijk voor de psychedelische effecten)?

Limepie schreef:De DOM geeft wel veel tolerantie op de LSD daarom zijn deze zover mogelijk uit elkaar

Evt. kun je de dosis verhogen om toch het gewenste effect te ervaren.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Tripweek in de ardennen

Berichtdoor Fool » zo jul 12, 2015 9:55 pm

Nouja, die is gebaseerd op een enquete van bluelight, maar alleen gebaseerd op ervaringen van paddo's en LSD. Je ziet daar wel dat het erg persoonlijk is.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron