Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffeladvies nodig!

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Marcel0492 » vr apr 21, 2017 1:18 pm

Oke, ik weet niet goed hoe ik mijn vraag moet beginnen dus als het all over the place is sorry :smokin: .

Ik heb in mijn leven 8 keer getruffelt en het alle 8 keren ontzettend naar mijn zin gehad. goeie vibes en eigenlijk elke avond zeker 90% van de tijd lekker gegaan (iedereen gaat ff slecht)..

Nou heb ik 1x paddo's gedaan, dit als laatst, en daar ben ik echt snoeihard bad op gegaan, echt het was een drama, ik vond dit veeeeel heftiger dan welke truffel dan ook. echt gewoon 4 uur lang alleen maar tegen jezelf zeggen morgen wordt ik wakker en dan is alles beter, morgen wordt ik wakker en dan is alles beter, morgen wordt ik wakker en dan is alles beter.

maar goed als jullie dat verhaal willen horen komt dat nog wel hehe..

maar nu de vraag, de bad trip is nu ander half jaar geleden. Binnenkort willen vrienden van mij die ik echt graag mag met me truffelen, ik heb niks anders dan goede ervaringen met truffelen dus ik was meteen enthousiast maar nu komt het steeds dichter bij en is de rampzalige paddotrip toch wel een issue voor hoe ik er in ga.

Klein beetje intel over mij, ik ben iemand die niet perse heel slim is maar wel een hele sterke mind heeft, daarmee bedoel ik de gedachte ''oh trouwens aan ... moet je vanavond echt niet denken'' is in het eerste uur trippen denk ik al 20x voorbij gekomen.

Ik heb mezelf zelfs een keer op spacecake zo gemindfucked dat ik midplassen zo intens diep aan het nadenken was over het proces van dat urine van de blaas zo via buizen naar je penis gaat en dat ik dat zo smerig vond dat ik midden tijdens het plassen gewoon echt niet meer wilde en durfde en toen echt op mijn alle hardst heb proberen te stoppen met plassen en toen terwijl ik echt SUPER nodig moest plassen ben gaan slapen..

Wat zijn jullie ervaringen met opnieuw trippen na bad gaan en als er iemand hier is die zichzelf ook helemaal gek kan denken deel graag je ervaring met me.
Marcel0492
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr apr 21, 2017 1:08 pm

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Maus » vr apr 21, 2017 1:28 pm

Hey!

Ik kan er hele verhalen over schrijven, maar geef je liever wat praktische adviezen:

De kans is groot dat je je paddo-trip van toen minder goed hebt voorbereid qua dosering (maar dat heb je zelf waarschijnlijk ook al begrepen).

Merk dat je best wat spanning hebt voor de komende trip. Waarom niet straks bijvoorbeeld 3/4 van de gemiddelde dosering truffels gebruiken die je vroeger nam?

Misschien hebben jij of je vrienden nog wat benzo's liggen. Mocht je toch weer in een bad-trip terecht komen, dan kun je de psychische pijn met een serieuze dosis benzo's sterk verlichten. Daarnaast kan het je zelfverzekerder maken als je weet dat je iets achter de hand hebt voor noodgevallen.

Succes én veel plezier straks met trippen 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Marcel0492 » vr apr 21, 2017 1:33 pm

Hey @maus, thanks voor je snelle reactie!
Dosering was niet echt een issue, ik weet zelf wel een beetje wat er mis ging.
we zaten buiten op een plek waar er veel licht was en er echt elke 10 min iemand langs liep, maar de groep waar mee ik was kende ik niet super goed en toen ik aangaf dat ik echt para aanvallen kreeg werd me alleen verteld ''rustig'' te doen, dat is op het moment dat je net slecht gaat echt heel kut dus toen ben ik naar huis gegaan, pas toen ik naar huis ging begon de helse rit.

Mijn issue is meer het terug denken aan die keer bad gaan tijdens de truffel trip, ik ben bang dat ik maandag de hele fucking avond gefixeerd ben op het bad gaan van de vorige x.
Marcel0492
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr apr 21, 2017 1:08 pm

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Maus » vr apr 21, 2017 1:41 pm

Marcel0492 schreef:Hey @maus, thanks voor je snelle reactie!
Dosering was niet echt een issue, ik weet zelf wel een beetje wat er mis ging.
we zaten buiten op een plek waar er veel licht was en er echt elke 10 min iemand langs liep, maar de groep waar mee ik was kende ik niet super goed en toen ik aangaf dat ik echt para aanvallen kreeg werd me alleen verteld ''rustig'' te doen, dat is op het moment dat je net slecht gaat echt heel kut dus toen ben ik naar huis gegaan, pas toen ik naar huis ging begon de helse rit.

Mijn issue is meer het terug denken aan die keer bad gaan tijdens de truffel trip, ik ben bang dat ik maandag de hele fucking avond gefixeerd ben op het bad gaan van de vorige x.

Ik snap het, helder verhaal.

Trippen met mensen die je onvoldoende kent;
Mentaal niet lekker in je vel zitten;
Te drukke omgeving.

Eigenlijk allemaal minder optimale omstandigheden om te trippen... :|

Ik denk dat je je bad-trip in jouw situatie wel als een soort trauma kan zien. Klein of groot, dat weet alleen jij.

Mocht je mentaal niet super lekker in je vel zitten in deze fase van je leven, dan zou ik je willen adviseren om geen psychedelica te gebruiken (of een hele lage dosering om niet ongezellig te zijn, denk dan aan rond de 3 gram truffels).

Ik maak uit je verhaal op dat je nu in huis met vrienden gaat trippen, de omstandigheden zijn dus veel beter dan toen. Mocht het dus mentaal wel goed gaan met je én je hebt wat benzo's achter de hand, dan zou ik er lekker voor gaan! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Marcel0492 » vr apr 21, 2017 2:04 pm

Maus schreef:Trippen met mensen die je onvoldoende kent;
Mentaal niet lekker in je vel zitten;
Te drukke omgeving.

Eigenlijk allemaal minder optimale omstandigheden om te trippen... :|

Ik denk dat je je bad-trip in jouw situatie wel als een soort trauma kan zien. Klein of groot, dat weet alleen jij.

Mocht je mentaal niet super lekker in je vel zitten in deze fase van je leven, dan zou ik je willen adviseren om geen psychedelica te gebruiken (of een hele lage dosering om niet ongezellig te zijn, denk dan aan rond de 3 gram truffels).

Ik maak uit je verhaal op dat je nu in huis met vrienden gaat trippen, de omstandigheden zijn dus veel beter dan toen. Mocht het dus mentaal wel goed gaan met je én je hebt wat benzo's achter de hand, dan zou ik ervoor gaan.


Ja klopt, I dont know about benzos ik ben niet echt een drugtype alleen paddo's wiet en truffel's zijn natuurlijk een beetje de ''organische'' dingen, die doe ik dan weer wel haha..
Als ik minder lekker ga eet ik meestal heel veel en rook ik was hasj, dan ben ik er snel weer uit alleen kon dit de vorige keer dus ook niet..

Ik heb een paar vragen als dat mag hihi..

1. Heb jij wel eens na een bad trip nog getript en hoe was dit, hoe stond je er voor open.
2. Denk je dat er trucjes zijn om een slechte gedachtegang om te gooien zegmaar? bijv. een maat vragen je een smsje te sturen met daarin ''als je morgen nog slecht gaat gaan we naar de dokter no worries''.. dat las ik in een ander thread en dat vond ik echt een goeie.
Marcel0492
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr apr 21, 2017 1:08 pm

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Maus » vr apr 21, 2017 2:25 pm

Tuurlijk!

1. Ik heb een aantal jaren geleden een korte psychose gehad, psychedelica in normale doseringen zijn in mijn situatie dus nu niet echt verantwoord.

Toen ik 20 was, heb ik een enorme bad-trip gehad op paddo's. Vond het zo zwaar, het was traumatisch. Heb daarna -voor ik die korte psychose kreeg- veel geblowd. Meerdere grammen op een avond. En in de afgelopen jaren LSD, AL-LAD en diverse 2C's gebruikt.

Ik merk wel dat psychedelica -bij mij dan- meestal minder goed vallen, mijn mind is er gewoon te kwetsbaar voor. AL-LAD is een uitzondering, vind dat heel mooi spul in doseringen tot circa 150 ug.

Ik merk dat je nog wat twijfelt, in principe zegt mijn ervaring met psychedelica natuurlijk niets over jouw situatie. Wel wil ik je meegeven dat mochten er in jouw familie mensen zijn met serieuze mentale aandoeningen (gevoeligheid voor depressies, angststoornissen, dwangstoornissen en helemaal psychotische stoornissen) ik dat als een serieuze NO GO zou zien.

En wat benzo's betreft: die maken je moe en verlagen je angst. That's it. Mocht je ze in huis hebben en je een advies wilt qua dosering, post dan gerust een berichtje hierover in dit topic. Of stuur ff een pm.

Je schrijft dat je veel genoten hebt van je truffel-trips en nog steeds kunt genieten van :stoned:

Samen met de goede ideeën van Drugs in dit topic, zegt m'n gevoel dat je, samen met je vrienden, een hele mooie avond zult gaan krijgen 8-)

2. Trucjes om je gedachtengang weer op orde te krijgen: je zou je beste vriend of vriendin kunnen laten weten dat je gaat trippen en kunnen vragen of je mag bellen als je niet lekker in je vel zit. Je moet wel een echte vertrouwensband met deze persoon in je leven hebben en er mogen geen issues tussen jullie zijn.

Zelf ben ik meer van een ingreep met benzo's bij een eventuele serieuze bad-trip. De kans op succes is dan veel groter, imo.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Marcel0492 » vr apr 21, 2017 2:36 pm

Maus schreef:Ik merk dat je nog wat twijfelt, in principe zegt mijn ervaring met psychedelica natuurlijk niets over jouw situatie. Wel wil ik je meegeven dat mochten er in jouw familie mensen zijn met serieuze mentale aandoeningen (gevoeligheid voor depressies, angststoornissen, dwangstoornissen en helemaal psychotische stoornissen) ik dat als een serieuze NO GO zou zien.


thanks voor al je hulp!! het is echt heel fijn.

wat ik nu ga zeggen gaat heel dom klinken maar bare with me ;)

heel de lijst (gevoeligheid voor depressies, angststoornissen, dwangstoornissen en helemaal psychotische stoornissen) is ontzettend gaande in mijn familie. Maar omdat ik jong-jong was toen ik voor t eerst ging truffelen was ik nog niet echt gefocused op de nadelen en merkte ik dat ik als ik er gewoon met postieve energie in ga ik een hele mooie avond kan hebben. De enige bad trip die ik had kwam echt omdat ik gewoon de 3 no-go's van paddo'en had gedaan, zoals eerder besproken.
Ik ben een enorm voorzichtig persoon, blijf meestal uit de buurt van drugs, ik mag van mezelf als ik uit kan slapen blowen, verder heb ik gewoon een 9 tot 5 baan dus dat is automatisch max 2 dagen per week.

Dus dat is niet echt een issue.. misschien ben ik in denial maar hey 8-)

Ik denk dat ik gewoon een wat minder sterke truffel uit kies, daar een half bakkie van eet en als ik na een uur lekker ga de rest eet, zo niet eet ik gewoon een stevige maaltijd en ga ik een beetje posititeve tripreports lezen :roll2:

Ik hoop gewoon dat ik de vorige keer uit mijn hoofd kan zetten, zo zonde dat 1 slechte ervaring op een eigenlijk andere drug je zo kan afschrikken om iets waar je echt van hebt genoten nooit meer te willen doen.
Marcel0492
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr apr 21, 2017 1:08 pm

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Marcel0492 » vr apr 21, 2017 3:23 pm

Druks schreef:Als dat soort stoornissen in je familie zitten zou ik wel echt afraden om drugs te gebruiken. Maar goed dat weet je zelf ook wel denk ik.


Sowieso, maar de kwalen die mijn familie daar in heeft komt alleen maar omdat ze heel erg van het grenzen opzoeken zijn, en heel verslavingsgevoelig zijn, twee dingen die ik totaal niet doe. Ook is dit alleen aan vaders kant, mijn moeder heeft ook een verleden van drugsgebruik en is daar ook open over, bij haar is alles helemaal goed gekomen.

Maar toch waardeer ik de waarschuwing wel, en als ik ook maar een beetje het gevoel had dat t een slecht plan was had ik t nooit gedaan. (slecht als in dit is niet goed voor mij, niet slecht als in t kan mis gaan)
Marcel0492
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: vr apr 21, 2017 1:08 pm

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Partypipo » za apr 22, 2017 2:11 am

Ik heb ooit één keer wiet gecombineerd met trippen en ging toen gelijk enorm slecht. Ik zou zelf dus niet beginnen aan hasj om uit een bad trip te komen.
Of een plant een bepaalde molecuul gemaakt heeft of een laboratorium maakt voor je lichaam helemaal niks uit. Dus wat je lichaam betreft kan je er net zo goed een benzo in knallen als je slecht gaat...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Perry » za apr 22, 2017 12:52 pm

Partypipo schreef:Ik heb ooit één keer wiet gecombineerd met trippen en ging toen gelijk enorm slecht. Ik zou zelf dus niet beginnen aan hasj om uit een bad trip te komen.
Of een plant een bepaalde molecuul gemaakt heeft of een laboratorium maakt voor je lichaam helemaal niks uit. Dus wat je lichaam betreft kan je er net zo goed een benzo in knallen als je slecht gaat...

Behalve dat eiwitten van planten een enkele isomeer van stereoisomeren vormt, meestal is de Levo isomeer de in de natuur voorkomende van de 2
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Maus » za apr 22, 2017 3:25 pm

Marcel0492 schreef:
Maus schreef:Ik merk dat je nog wat twijfelt, in principe zegt mijn ervaring met psychedelica natuurlijk niets over jouw situatie. Wel wil ik je meegeven dat mochten er in jouw familie mensen zijn met serieuze mentale aandoeningen (gevoeligheid voor depressies, angststoornissen, dwangstoornissen en helemaal psychotische stoornissen) ik dat als een serieuze NO GO zou zien.

thanks voor al je hulp!! het is echt heel fijn.

wat ik nu ga zeggen gaat heel dom klinken maar bare with me ;)

heel de lijst (gevoeligheid voor depressies, angststoornissen, dwangstoornissen en helemaal psychotische stoornissen) is ontzettend gaande in mijn familie. Maar omdat ik jong-jong was toen ik voor t eerst ging truffelen was ik nog niet echt gefocused op de nadelen en merkte ik dat ik als ik er gewoon met postieve energie in ga ik een hele mooie avond kan hebben. De enige bad trip die ik had kwam echt omdat ik gewoon de 3 no-go's van paddo'en had gedaan, zoals eerder besproken.
Ik ben een enorm voorzichtig persoon, blijf meestal uit de buurt van drugs, ik mag van mezelf als ik uit kan slapen blowen, verder heb ik gewoon een 9 tot 5 baan dus dat is automatisch max 2 dagen per week.

Dus dat is niet echt een issue.. misschien ben ik in denial maar hey 8-)

Ik denk dat ik gewoon een wat minder sterke truffel uit kies, daar een half bakkie van eet en als ik na een uur lekker ga de rest eet, zo niet eet ik gewoon een stevige maaltijd en ga ik een beetje posititeve tripreports lezen :roll2:

Ik hoop gewoon dat ik de vorige keer uit mijn hoofd kan zetten, zo zonde dat 1 slechte ervaring op een eigenlijk andere drug je zo kan afschrikken om iets waar je echt van hebt genoten nooit meer te willen doen.

You're welcome 8-)

Het feit dat zware mentale stoornissen én verslavingsgevoeligheid in je familie voorkomen, betekent dat je -zoals je natuurlijk weet- hier helaas extra gevoelig voor bent.

Mentale problemen (bijvoorbeeld psychoses) bij mensen die er genetisch gevoelig voor zijn, kunnen ontstaan als de draaglast op een bepaald moment in het leven groter wordt dan de draagkracht. Deze draagkracht is waarschijnlijk bij jou lager dan bij leeftijdsgenoten met jouw intelligentie. Zo lang er in je leven geen hele heftige dingen gebeuren, kun je idd zonder al te veel psychische schade door het leven gaan. Bij plotselinge huwelijksproblemen of enorme stress, kan het fout gaan terwijl andere mensen er hoogstens wat somber en gestresst door worden.

Ook drugs kunnen een depressie, angststoornis (PTSS bijvoorbeeld) of een psychose triggeren. Waarschijnlijk ben je door je erfelijke belasting hier ook gevoeliger voor dan je vrienden/leeftijdsgenoten.

Ik zou dus idd voorzichtig aan doen.

Groetjes,

Maus
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Truffeladvies nodig!

Berichtdoor Ivo » za apr 22, 2017 3:30 pm

Partypipo schreef:Ik heb ooit één keer wiet gecombineerd met trippen en ging toen gelijk enorm slecht. Ik zou zelf dus niet beginnen aan hasj om uit een bad trip te komen.

Hasj lijkt me zeker niet te werken om uit een bad trip te raken. Als je veel blowt, kan een harde indica misschien wel helpen om je wat rustiger te maken, maar hasj of een sativa kan net het tegenovergestelde effect hebben.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron