Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels eerste keer

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Truffels eerste keer

Berichtdoor T20 » do jul 18, 2013 6:08 pm

Ik heb gister voor het eerst een heel doosje truffels gebruikt, van te voren heb ik wel eens een kwart van doosje geprobeerd omdat ik het toch wel eng vond. (maar dat had totaal geen effect)

Nu gister een doosje van 10 gram, ik heb er thee van getrokken en al bij de 3e slok viel het enorm zwaar op mijn maag, de laatste paar slokjes waren voor mij ook heel moeilijk om van de keel af te krijgen. Nou naar 5 min begon ik me ineens slecht te voelen, dat zware gevoel op mijn maag, en het gevoel dat ik moest overgeven. Dit werd alleen maar erger en erger, ik voelde me zo slecht, dat ik na 15min dacht van ik stop gewoon mijn vinger in mijn keel, want vond het echt niet chill meer.
Nou met het moment dat ik de badkamer oploop, en kijk in de spiegel moest ik enorm hard lachen, ik was ineens zo blij.
Ik vervolgens maar niet gaan overgeven en terug naar de woonkamer gegaan om naar de muziek te luisteren, dit voelde zoo enorm prettig aan in mijn oren, en dat slechte misselijke gevoel trekte langzaam weg.

Vervolgens begon ik overal leuke patronen en gezichten in te zien, en schilderijen die op en neer gingen, je kent het wel allemaal, in 1 woord gewoon helemaal geweldig heb ik me toen gevoeld.

Maar nu mijn vraag..
Ik wil truffels nog wel eens gaan gebruiken, omdat ik het echt geweldig vond, maar dat enorme slechte & misselijke gevoel wat ik de eerste 15/20 min (ik weet niet precies hoelang het heeft geduurd had echt geen besef van tijd meer) heb gehad was echt super vreselijk, hoe kan ik dit voorkomen?
want als ik eerst dat moet meemaken is die trip het echt niet waard!

Graag een reactie!
Groet
T20
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do jul 18, 2013 5:54 pm

Re: Truffels eerste keer

Berichtdoor supermario » do jul 18, 2013 6:28 pm

Misschien de volgende keer truffels nemen op een nuchtere maag? Het kan ook zijn dat je denkt dat je misselijk gaat worden, en daardoor je ook slecht gaat voelen. De volgende keer proberen wat meer aan de positieve kanten te denken dan de misselijkheid.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Truffels eerste keer

Berichtdoor Chevy » zo jul 28, 2013 2:36 am

Mwah gewoon ff uitzitten, je weet toch dat daarna een 4 a 5 tal leuke uurtjes komen? Dus gewoon die 20 minuten uitzitten en denken van "straks is het over, en heb ik een leuke avond". Ik merk ook altijd dat als ik dat gevoel compleet probeer te negeren,en gewoon probeer te ontspannen dat het minder zwaar is voor je. Of met een halve dosis beginnen, en dan als de misselijkheid (die waarschijnlijk lager zal zijn door de lagere dosis) voorbij is de rest opeten? Volgens mij komt dan namelijk de misselijkheid van de 2de dosis niet terug, maar dat weet ik niet zeker...

Wel vind ik het eten van truffels zodra ze al werken echt ineens 10x zo ranzig. Dus een soepje ervan trekken, de truffel zelf er uit filteren, en een boullion blokje er in werpen zal zeker het STUKKEN aangenamer maken! Voor de werking maakt het niks uit als je het goed doet.

Gewoon truffels in kleine stukjes snijden (ik gebruik meestal een wiet crusher, wel goed uitkloppen want de vochtige truffel blijft plakken). In het water gooien, 20 minuten op het vuur, NET niet koken (ik laat het meestal op het voor staan totdat het water net begint te borrelen, dan vuur ietsje lager zodat het borrelen stopt). Zo 20 minuten laten staan, en af en toe ff goed roeren, en dan na 20 minuten afgieten zodat je alleen het water overhoud, en de truffels achter blijven. Daar een blokje boullion bij, en je proeft er niks van, en de werking word er niet minder van, de misselijkheid wel!

De restjes truffels kan je daarna gewoon weg gooien, opeten heeft geen zin meer gezien de werkzame stoffen in het water zijn opgenomen. Een vriend van me had eens tijdens de trip de overgebleven truffels opgegeten, en het werd er niet sterker van zei ie.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner