Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Truffels of 2cb

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Truffels of 2cb

Berichtdoor Asdfghjkl » do apr 02, 2020 12:37 pm

Hey allemaal,

Een paar vrienden van me gaan morgen trippen, een aantal 2-cb en een aantal truffels. Nu twijfel ik heel erg met welke ik wil mee doen. Ik heb beide nog nooit gedaan. Wel al een heel aantal keer xtc, alleen ben ik een meid die snel de neiging heeft in paniek te raken. Zelfs van xtc is dit een aantal keer gebeurd. Ik wil graag een keer wat nieuws proberen maar ben dus bang om slecht te gaan. Wat zouden jullie dan aanraden? Een lichte dosis 2-cb of truffels?

Groetjess
Asdfghjkl
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do apr 02, 2020 12:31 pm

Re: Truffels of 2cb

Berichtdoor Dreutel » do apr 02, 2020 2:56 pm

Hoi,

Ik heb zelf geen ervaring met truffels, maar kan een lage dosis 2cb wel aanraden voor een eerste keer trippen.
2cb is best makkelijk te 'sturen', vooral in een wat lagere dosis zijn de trip-effecten niet zo heel sterk, je word er wel wauzig van.
Doe vooral je research naar beide en lees een beetje op internet om te kijken wat jou het meest aanspreekt!

Succes!
"Each morning we are born again. What we do today is what matters most."
,,Dreutel.
Avatar gebruiker
Dreutel
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: do maart 19, 2020 3:43 am

Re: Truffels of 2cb

Berichtdoor Jmths » za apr 04, 2020 9:39 am

Asdfghjkl schreef:Een lichte dosis 2-cb of truffels?

Mijn advies is, negeer de overenthousiaste hippies en ga voor 2C-B. 2C-B heeft een zeer solide reputatie, een van zichzelf relatief vrolijk en wat minder serieus karakter ten opzichte van truffels (Psilocybine en al dat). Los daarvan kun je 2C-B accuraat doseren en dus relatief makkelijk de intensiteit bepalen wat vooral voor een eerste keer een ervaring kan maken of breken. Met truffels weet je nooit precies hoe intens je doseert en wat je kunt verwachten en is qua effecten meer in zichzelf gekeerd en dus minder geschikt in gezelschap.

Een paar keer lichte dosering 2C-B, beetje voeten in het water en dan kun je altijd nog wanneer je jezelf meer comfortabel voelt truffels proberen (wat ook zeker de moeite waard kan wezen in de juiste context).

Have fun.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner