Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

vasectomie en drugs

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor verneukeratief » vr jul 13, 2018 11:34 pm

Kan dit soort initiatieven alleen maar toejuichen
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Eko » vr jul 13, 2018 11:58 pm

Ik kan u desnoods in contact brengen met mensen die net iets verder gaan dan gewoon een vasectomie.
En die doen het liefst zonder verdoving, lijkt me eigenlijk ook wel iets voor u.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor snuifduif » za jul 14, 2018 10:10 am

Waarom heb je een vasectomie nodig als je zo'n grote pussy bent :conf:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za jul 14, 2018 10:49 am

Ik zou eerst eens een (telefonisch) gesprek aanvragen met de anesthesist/arts die jou tijdens die ingreep gaat verdoven. Vraag wat voor verdoving je precies krijgt en geef aan dat je angstig bent, misschien kan die je geruststellen en zelfs wat diazepam geven.

Voordeel daarvan is trouwens ook dat als je de dagen erna toevallig positief getest wordt op drugs (benzos of wat ze je dan ook geven) door de reclassering, je gewoon naar die arts kunt verwijzen.

Katamine? Haha, als jij zeker weet dat je daar lekker op gaat tijdens stressige momenten. Ik heb nogal wat mensen erop fout zien gaan. Bedenk ook dat je na de 15min ingreep + korte tijd om bij te komen weer zelfstandig moet kunnen opstaan :kleuter:

Propranolol is een bètablokker toch? Kan niet zoveel kwaad lijkt me, maar benzos lijken me toch chiller.

Zou gaan voor diazepam en evt midazolam. En sowieso iemand regelen die je wegbrengt en ophaalt van de kliniek, en evt de arts kan vertellen wat je gehad hebt in t geval er toch iets mis gaat (als je de verwarde patient gaat uithangen ofzo). :ugeek: Maar is een kleine ingreep, dus veel kan er niet misgaan. Denk gewoon aan alle onbezorgde seks die je daarna kunt hebben 8-)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Kikkerr » za jul 14, 2018 12:26 pm

Midazolam gaven ze mij ook bij ene ingreep in het ziekenhuis jaren gele, ik voelde er amper wat van, de man naast me was helemaal van het padje van een tabletje, vreemd ....dat heb ik nooit gehad zelf als benzo maagd, ...niet in van die mini doseringen....maar eniweej Midazoalm AKA Dormicum is ideaal voor dit soort fratsen.

Maar nootr gaan zelfmediceren als je naar het ziekenhuis moet, jwz, ze zullen je maar iets toedienen wat gaat tegenwerken met je eigen meds, of je blijft in je roesje ik noem maar wat ....
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za jul 14, 2018 1:55 pm

Midazolam geven ze vaak als 'roesje' bij ingrepen zoals colonscopie, waarbij het fijn is als je er zo min mogelijk van meekrijgt, maar toch aanspreekbaar moet zijn. Ik hoor regelmatig van mensen dat ze zich naderhand bijna niets kunnen herinneren van de hele ingreep dankzij de midazolam. Maar er zijn ook wel eens mensen die er weinig van merken of bij wie het te laat begint met werken (op de terugweg naar huis pas). Ik verwacht niet dat ze dat zullen geven bij een korte ingreep als vasectomie, maar je kunt er naar vragen vooraf. Wieweet.

Pos lag trouwens aan een midazolam infuus de laatste dag van z'n leven. Hij zag er toen heel rustig en vredig uit. itt de dag ervoor toen ze hem alleen opiaten gaven. :s

618157 schreef:ze zullen je maar iets toedienen wat gaat tegenwerken met je eigen meds,

Als het goed is kunnen ze je van te voren precies vertellen wat ze je gaan toedienen. In ziekenhuizen wel iig. Al weet ik niet of die louche-ogende sterilisatie klinieken daarin even betrouwbaar zijn. Helemaal als je t in het buitenland laat doen. Zelfmedicatie blijft altijd een risico.

Jcutter schreef:zo lijp mogelijk zijn

Als een arts ziet dat je super lijp bent dan zullen ze waarschijnlijk de hele ingreep niet uitvoeren en ben je gewoon je geld kwijt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Kikkerr » za jul 14, 2018 5:14 pm

Jcutter schreef:Een aantal dagen voor de ingreep zat ik te denken aan benzo's. Vlak voor de ingreep zat ik te denken aan propranolol icm benzo's of ketamine. Na de ingreep zat ik te denken aan heroïne of een andere hele sterke opiaat. Moet dan wel even van de reclassering af zijn en zo, maar sterilisatie heeft geen haast. Het is gewoon een fijn idee om vruchtbaar te zijn :)

wie weet zwemmen je kleinen hamer mannetjes wel niet.... dus of je vruchtbaar bent is nog maar de vraag....
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za jul 14, 2018 6:08 pm

Jcutter schreef:Het is gewoon een fijn idee om vruchtbaar te zijn :)


:ugeek: why? Pas maar op dat t gevoel niet sterker wordt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor verneukeratief » za jul 14, 2018 6:08 pm

PiraatPanda schreef:
Jcutter schreef:zo lijp mogelijk zijn

Als een arts ziet dat je super lijp bent dan zullen ze waarschijnlijk de hele ingreep niet uitvoeren en ben je gewoon je geld kwijt.

Ken je veel mensen die zo zijn weggestuurd bij een ziekenhuis/kliniek? :s
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Partypipo » za jul 14, 2018 11:43 pm

Dit wordt niet onder narcose gedaan?
Wtf, je wil toch niet wakker zijn terwijl je zaakje doorgesneden wordt?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » za jul 14, 2018 11:49 pm

verneukeratief schreef:
PiraatPanda schreef:Als een arts ziet dat je super lijp bent dan zullen ze waarschijnlijk de hele ingreep niet uitvoeren en ben je gewoon je geld kwijt.

Ken je veel mensen die zo zijn weggestuurd bij een ziekenhuis/kliniek? :s


Ja, er worden mensen om veel minder weggestuurd. Koorts. Verwardheid. Gegeten hebben als je nuchter moet verschijnen. Niemand bij je hebben die je thuisbrengt na ingreep met roesje. Geen actueel medicatieoverzicht bij je hebben. Er geestelijk en/of lichamelijk niet fit genoeg uitzien voor de ingreep (dit testen ze dan indien mogelijk). .... ... Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Natuurlijk worden verslaafden ook wel geopereerd. Maar als een arts ( die z'n vak serieus neemt) ziet dat je dusdanig onder invloed bent dat het effect op de ingreep moeilijk in te schatten is, dan heb je kans dat ze t voor dat moment afblazen. Helemaal als t om een niet-levensreddende ingreep gaat en je vooraf ook nog gelogen hebt over je gebruik.
Laatst bijgewerkt door PiraatPanda op zo jul 15, 2018 12:15 am, in totaal 1 keer bewerkt.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor verneukeratief » zo jul 15, 2018 12:15 am

PiraatPanda schreef:
verneukeratief schreef:
PiraatPanda schreef:Als een arts ziet dat je super lijp bent dan zullen ze waarschijnlijk de hele ingreep niet uitvoeren en ben je gewoon je geld kwijt.

Ken je veel mensen die zo zijn weggestuurd bij een ziekenhuis/kliniek? :s


Ja, er worden mensen om veel minder weggestuurd. Koorts. Verwardheid. Gegeten hebben als je nuchter moet verschijnen. Niemand bij je hebben die je thuisbrengt na ingreep met roesje. Geen actueel medicatieoverzicht bij je hebben. Er geestelijk en/of lichamelijk niet fit genoeg uitzien voor de ingreep (dit testen ze dan indien mogelijk). .... ... Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Natuurlijk worden verslaafden ook wel geopereerd. Maar als een arts ( die z'n vak serieus neemt) ziet dat je dusdanig onder invloed bent dat het effect op de ingreep moeilijk in te schatten is, dan heb je kans dat ze t afblazen. Helemaal als t om een niet-levensreddende ingreep gaat en je vooraf ook nog gelogen hebt over je gebruik.

Volgens mij zuig je dit uit mijn grote duim. Jij hebt imo teveel Medisch Centrum West gekeken toen jouw ouders onder invloed vergeten waren dat ze ook nog een dochter hadden :love: :blowkiss:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » zo jul 15, 2018 12:17 am

Weet je wat. Als jij je nu eens opgeeft voor een vasectomie en daar super lijp heengaat :)

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor verneukeratief » zo jul 15, 2018 12:19 am

PiraatPanda schreef:Weet je wat. Als jij je nu eens opgeeft voor een vasectomie en daar super lijp heengaat :)

Wat dan :shock: :kleuter: :woeh:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor PiraatPanda » zo jul 15, 2018 12:43 am

:beer:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Kikkerr » zo jul 15, 2018 1:24 am

lol medisch centrum west
epic

:rock:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor bonghit » zo jul 15, 2018 9:06 pm

Kijk dit ff jcutter:


Wie ben jij: bonghit
Wat zijn we: samen
Wat gaan we: Naar de klote
Avatar gebruiker
bonghit
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4018
Geregistreerd: zo maart 13, 2011 9:39 pm
Woonplaats: in de coffeeshop

Re: vasectomie en drugs

Berichtdoor Гника » do jul 26, 2018 1:24 am

Abrahamlinqonnnnnnnn schreef:.

,
Is Lief, Braaf, Onschuldig en nog Maagd
Avatar gebruiker
Гника
Viking
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 801
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:21 pm
Woonplaats: Gasselternijveenschemond


Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner