Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vertrouwen in dealer

Hier vind je alles wat niet bij één bepaalde drug hoort. Voor vragen over combinaties kun je het best in de subfora over de aparte drugs zoeken.

Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Snoeper » do aug 16, 2018 12:48 pm

Yo mensen.

Ik had een dealer die echt goed te vertrouwen was. Als ik 3 gram bestelde dan kreeg ik ook 3 gram. Als de kwaliteit eens iets minder was dan zei hij dat eerlijk. Nooit gezeur en altijd alles goed geregeld. En een was lijst aan producten.

Helaas is hij lang op vakantie... meer dan een jaar ( als je begrijpt wat ik bedoel ) en ik heb geen idee of hij het weer gaat oppakken als hij terug is.

Nu is mijn vraag : had ik echt een geluk met deze gast of hebben de meesten hier iemand die ze vertrouwen? Sommige zeggen dat het 70% is maar je mag blij zijn als het de 40% haalt.

Ik ga iig een nieuwe zoektocht starten. :conf:

Ben benieuwd naar jullie reacties en ervaringen.

Grtz :wave:
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Kikkerr » do aug 16, 2018 8:31 pm

wat bedoel je met 70 en 40 % precies, percentage puurheid pep, of percentage goede dealers?

Speed kan je heel goed zelf wassen namelijk zijn topics over hier, kost ef tijd maar dan heb je ook wat.
Mijn ervaringen met dealers zijn uiteenlopend, speed was zoweiso altijd versneden helaas,slechte pillen zijn er bijna niet meer op de markt maar zal wel altijd laten testen, coke heb ik paar keer gedaan niet laren testen ene keer was het denk ik heel goed andere minder, de GHB die ik wel eens deed was net de beste maar kon er mee door.

IDk je moet het maar treffen via via oid, dan kom je vanzelf als god het wil! een keer een goede tegen.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Snoeper » do aug 16, 2018 9:55 pm

Met 70% en 40% bedoel ik dat veel dealers je 70% pep beloven maar je 40% verkopen. De meeste kopers laten het toch niet testen dus ze kunnen vaak zeggen wat ze willen.

Hopelijk komt gods wil snel want ik zit bijna zonder :roll2:

Speed wassen heb ik al eens gedaan. Toen was mij netjes verteld dat het versneden was dus heb ik het gewassen.
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Kikkerr » do aug 16, 2018 10:38 pm

Snoeper schreef:Met 70% en 40% bedoel ik dat veel dealers je 70% pep beloven maar je 40% verkopen. De meeste kopers laten het toch niet testen dus ze kunnen vaak zeggen wat ze willen.

Hopelijk komt gods wil snel want ik zit bijna zonder :roll2:

Speed wassen heb ik al eens gedaan. Toen was mij netjes verteld dat het versneden was dus heb ik het gewassen.


Beste gewoon altijd testen, is lastig ervan afblijven en op de uitslag wachten, en dan kan je beslissen of je een wasje doet of niet, lijkt me meest logische.
Volgens mij kan je wel ergens gegevens vinden van trescentra wat het gemiddelde is ongeveer van speed.

Maar 40% zal je veel vaker treffen als 70 daar hoef je geen berekening op los te laten :P
Zijn zat mensen die pep rond de 40% ( ik niet ) zelf vrij acceptabel vinden.
( ik gebruik niet vaak/meer) maar uhm vind het belachelijk dat mensen pep gaan versnijden, betaal liever wat meer dat het goed is dan versneden meuk, maar ja niet iedere dealer, of gebruiker denk daar zo over ....

Hier een stukje van de site van jellinek maar wat oudere gegevens, geen idee wat vandaag de dag als gemiddeld word beschouwd.

ZUIVERHEID
In Nederland kun je speed laten testen bij verschillende testservices. In 2013 werden 1237 als speed verkochte poeders het laboratorium geanalyseerd. In 2013 bevatte 97% van de monsters daadwerkelijk amfetamine. Gemiddeld bevatte een speed poeder 47% amfetamine in 2013, dit is een stuk hoger dan voorgaande jaren (2012: 27%, 2011: 30%, 2010: 39%) In 2013 bevatte 42% (77% in 2012) van de poeders ook cafeïne. Andere amfetaminen werden zelden aangetroffen (1).



mocht je niks vinden en echt problemen krijgen zoek dan hulp bij een verslaving arts oid, met wat geluk krijg je hulp bij het afbouwen,of ja hulp zodat het dragelijk is voor je.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Snoeper » do aug 16, 2018 11:21 pm

mocht je niks vinden en echt problemen krijgen zoek dan hulp bij een verslaving arts oid, met wat geluk krijg je hulp bij het afbouwen,of ja hulp zodat het dragelijk is voor je.[/quote]

Zo erg is het gelukkig niet. Ben gewoon recreatief gebruiker.

Tnx voor je antwoord iig
Brood is mislukt bier.
Avatar gebruiker
Snoeper
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 69
Geregistreerd: wo feb 15, 2012 6:22 pm
Woonplaats: Onder zeeniveau

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Jmths » zo feb 17, 2019 1:48 pm

78% was dacht ik ongeveer maximale zuiverheid voor amfetamine sulfaat wat je meestal tegen komt 'op straat'.
Het komt wel eens voor dat het 50% versneden wordt naar eigen ervaring, maar amfetamine is al dermate goedkoop per gram dat dit wel extreem gierig is wanneer iemand dit doen. Als dealer verneuk je dan je reputatie om enkele centjes, het is geen coke zogezegd.

Het meeste amfetamine is gok ik 97%+ amfetamine sulfaat, maar zelfs een klein percentage onzuiverheid kan al van invloed wezen.

Ik heb hier 3 verschillende batches amfetamine liggen, 2 batches zijn wit van kleur en 1 batch is een beetje bruin van kleur. De lichte bruintint wordt vaak veroorzaakt zwavel dat tijdens de laatste synthese stap onvoldoende gezuiverd is (relatief onschuldig) of door bedorven cafeïne (iets minder onschuldig).
De bruin getinte amfetamine had ik in een neusspray verwerkt en er blijft een plakkerige lijm gelijkende bruine laag plakken aan de binnenkant van deze doorzichtige plastic neussprays. Ik gok een combinatie van nafta en zwavel o.i.d. De potentie in gewicht doet echter niet onder aan de andere 2 witte batches amfetamine.

Dat gezegd hebbende vertrouw ik dealers niet snel, als ik het gevoel heb dat er een domme sloeber tegenover mij staat zal ik mij hier ook naar opstellen. De 'fatsoenlijke' dealers zijn er voor mijn gevoel vrij makkelijk uit te pikken en representeren deze een minderheid.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Kikkerr » zo feb 17, 2019 2:41 pm

Jmths schreef:78% was dacht ik ongeveer maximale zuiverheid voor amfetamine sulfaat wat je meestal tegen komt 'op straat'.
Het komt wel eens voor dat het 50% versneden wordt naar eigen ervaring, maar amfetamine is al dermate goedkoop per gram dat dit wel extreem gierig is wanneer iemand dit doen. Als dealer verneuk je dan je reputatie om enkele centjes, het is geen coke zogezegd.

Het meeste amfetamine is gok ik 97%+ amfetamine sulfaat, maar zelfs een klein percentage onzuiverheid kan al van invloed wezen.

Ik heb hier 3 verschillende batches amfetamine liggen, 2 batches zijn wit van kleur en 1 batch is een beetje bruin van kleur. De lichte bruintint wordt vaak veroorzaakt zwavel dat tijdens de laatste synthese stap onvoldoende gezuiverd is (relatief onschuldig) of door bedorven cafeïne (iets minder onschuldig).
De bruin getinte amfetamine had ik in een neusspray verwerkt en er blijft een plakkerige lijm gelijkende bruine laag plakken aan de binnenkant van deze doorzichtige plastic neussprays. Ik gok een combinatie van nafta en zwavel o.i.d. De potentie in gewicht doet echter niet onder aan de andere 2 witte batches amfetamine.

Dat gezegd hebbende vertrouw ik dealers niet snel, als ik het gevoel heb dat er een domme sloeber tegenover mij staat zal ik mij hier ook naar opstellen. De 'fatsoenlijke' dealers zijn er voor mijn gevoel vrij makkelijk uit te pikken en representeren deze een minderheid.

speed word vaker wel versneden als niet is mijn ervaring helaas .....en niet te weinig ook.
Heb het idee dat veel mensen die het verkopen ook maar afhankelijk zijn van wat zij geleverd krijgen en zelf niet testen, betere goede dealers heb je uiteraard ook, maar helaas het word echt vaak versneden.
Ik denk juist omdat het zo goedkoop is dat het meer versneden word.
73% was toch het meest pure in poeder vorm?
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Perry » zo feb 17, 2019 3:43 pm

73.9% amfetamine, 26.1% sulfaat.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor Jmths » ma feb 18, 2019 12:54 pm

Ik ben soms te lui om te poepen, excuses.

Wellicht relevant om toe te voegen is dat de kleur van drugs vrij makkelijk te manipuleren valt. Op een gegeven moment gingen mensen licht blauwe kleur aan drugs toevoegen zodat het op de methamfetamine van de serie Breaking Bad leek en dit was vaak desondanks 99%+ zuiver.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Vertrouwen in dealer

Berichtdoor snuifduif » ma feb 18, 2019 1:47 pm

Ik heb wel eens 20 gram pep gekocht, en ergens in de supply-chain had iemand het briljante idee om de fabels van 'appeltjes pep' en 'roze pep' te combineren en een soort aardbeien kleur/geurstof toe te voegen. Dat spul rook naar Bubblelicious :lol:

Dus ik had het gewassen, en daarna 2 zakjes naar die grappenmaker terug gebracht, 1 met ~7 gram speed en de ander met een vieze aarbeienshake. Hij was wel schappelijk genoeg om de helft terug van het bedrag terug te geven, hij had het ook zo gekocht zei hij.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner